pioteros Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Nie chodzi o sama grubość tarczy. Jak docisk wyrobiony to żadna nowa tarcza nie pomoże....
pablo15005 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Warto się pchać w ten koszt rzędu 500zl za komplet? Rozwazam też regeneracje samej tarczy... Dodam ze planuje program zrobić niedługo kupiłem ajm-a, sprzęgło po zakupie było już w średnim stanie, ze sprzęgła by nie strzelił już. Zrobiłem program 150/350, na wyższych biegach dodawałem gazu a sprzęgło się ślizgało i dwumas tłukł. Po zastanowieniach czy obijać kewlarem tarcze/wzmacniać docisk wsadziłem jednak zestaw od awx nówkę sachs od tom7 z forum w bardzo dobrej kasie, najniższa cena w necie. Jeśli nie planujesz większych modów jak program to włóż awx i będzie spokój. Jak zrobisz program to więcej jak pewne że po jakimś czasie sprzęgło da się we znaki...
misiek95 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Czyli tarcza + docisk awx i śmiało program mogę robić i latać? nadal nie wiem czym konkretnie się roznia ale to juz mniejsza z tym
zrywka Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Odgrzewam kotleta ... niestety minęło dokładnie 6 miesięcy. Już po założeniu całego kompletu, wpadał w lekkie wibracje, przy przyśpieszaniu z wolnych obrotów na 4 biegu. Aktualnie sprawa ma się tak... skrzynia huczy i gwiżdże, dwumasa stuka (czuć na pedale sprzęgła) a sprzęgło się ślizga na trójce. Plan jest taki, żeby zrobić swapa na skrzynię 6tkę oraz jednomas 240 mm, tarcza kewlar, docisk standard 240 mm. Co proponujecie? czy skrzynia DQS z AKN`a lub DQT, będzie OK? z czego przeszczepić jednomas 240 mm? Dodatkowo, muszę zrobić korektę porgramu, bo chyba za mocny Niuton jest na dole.
ciahciah Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 rychło w czas pomyślałeś o korekcie programu...
zrywka Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 no cóż kto wiedział, wykres był, chodziło spoko na starym sprzęgle i przypuszczam, że ze starości padło. A nowe może było z defektem, albo błąd montażu, bo od początku wpadał w wibracje i się ślizgał. teraz wpada 240 mm z AVF`a na jednomasie.
adrian998998 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Jednomas do 6 biegowej skrzyni to pomyłka. Kolejna sprawa jak zabić przez 6 miesięcy sprzęgło i dwumas? Po wymianie ile nalatałeś km??
pioteros Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 jak juz pchac jednomas to z lepszym dociskiem
Imhotet Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Panowie dorzuce swoje 3 grosze.. po przeczytaniu wątku zastanawia mnie czy komplet dwumas + docisk,tarcza z AVF podejda do 1.8T BFB 6gang Q ?? Konczy mi się sprzęgło a jest aspiracja na więcej mocy...
pioteros Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Chyba nie bo pomimo ze to 6biegowka to rozrusznik i sprzęgło masz to samo co w 5bieg.... Ale najlepiej jakby ktoś to potwierdził
Imhotet Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 hmmm czyli brak alternatyw dla 6gang benzyny ? moze ktos potwierdzic ..?
pioteros Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 ja kto brak... a sprzeglo z dwumasem od AWXa? przeciez to nawet na 300KM moze wystarczyc w benzynie...
Imhotet Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 z tego co wiem to nie trzyma 300km napewno, mam opinie z pierwszej reki... dlatego szukam czegos mocniejszego...
pioteros Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Juziu jeździł na awx Skoro dlubniete awxy mające moment prawie 380nm z samego dołu przy ok 1800obr jeżdżą na takim sprzęgle i dają rade, to czemu 1.8t z mocą 280-300km i 350nm osiaganym sporo później nie będzie dawał rady?
Imhotet Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Juziu ma Ośke.. ale skoro u Kowiego działa.. tylko ze seria tarcza z AWX jest bez tlumików drgan, srednio mi sie to podoba trzeba by z czegos innego wziac np z BEXa.. Kto chłopaka obijał te tarcze 240mm do jednomasu ? Dwumasy w 1.8t i AWX sa takie same dobrze kojarze ?
pioteros Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Ale kombinujesz... Nie ma tłumika bo po to jest dwumas nie zobaczysz różnicy chyba ze zapakujesz jednomas zamiast dwumasu... Dwumasy są podobne ale podejrzewam ze te od diesla są mocniejsze ze względu na większy seryjny moment i to wcześniej osiągany Ale jak tak bardzo ci zależy to nawet byle jaka seryjna tarcze z tlumikami zapakuj i tez będzie pasować tak jak każda inna tarcza. Oby tylko średnica się zgadzała Edytowane 4 Października 2014 przez pioteros
Imhotet Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Nic nie kombinuje, w BEXie sa tlumiki drgan i dwumas.. (zreszta jak i w dislach) skąś to sie bierze pozatym pytanie bylo gdzie obijaliście tarcze mam uzywke z bexa sie obije i tyle..
pioteros Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 W dieslach nie wszędzie są tłumiki dwumas wystarcza
zrywka Opublikowano 4 Października 2014 Autor Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Jednomas do 6 biegowej skrzyni to pomyłka. Kolejna sprawa jak zabić przez 6 miesięcy sprzęgło i dwumas? Po wymianie ile nalatałeś km?? a dlaczego pomyłka? no ok. 12 000 km zrobiłem po wymianie. zauważyłem też, że poci mi się vacupompa, więc sprzęgło może się ślizgać przez to. a tutaj wykres z mojego moda http://s14.directupload.net/images/141004/pavd88yz.jpg Co proponujecie Panowie. Skrzynia już nie przyjmuje 4 biegu od czasu do czasu. w następnym tygodniu, muszę robić furę. Edytowane 4 Października 2014 przez zrywka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się