Pawel_M 3 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 A podpowie ktoś tarczę obić lepiej kevlarem czy okładziną organiczną? Przy normalnej jeździe nie ma sensu dopłacać, tarcza kevlarowa " łapie " tak samo jak organiczna ale wytrzymuje wyższe temperatury... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 jak nie jezdzi sie wyczynowo kevlar bedzie jeszcze gorszy, jak nie bedzie osiagal swojej temperatury przy ktorej bedzie sie normalnie zuzywal to bedzie wytwarzala sie na jego powierzchni taka sliska skorupka ktora moze tylko pogorszyc przyczepnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 u mnie kewlar od roku i normalnie się sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 U mnie tez bez zarzutòw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 git! a takie info o kevlarze gdzies znalazlem na de czy usa forum 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 24 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Jakie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 jak nie jezdzi sie wyczynowo kevlar bedzie jeszcze gorszy, jak nie bedzie osiagal swojej temperatury przy ktorej bedzie sie normalnie zuzywal to bedzie wytwarzala sie na jego powierzchni taka sliska skorupka ktora moze tylko pogorszyc przyczepnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ras.RDK 0 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Panowie. Mam problem ze sprzęgłęm z przepisu Deva. Cały zestaw był robiony u Radzikowskiego. Wczoraj było zakłądane i coś jest nie tak. Szarpie i nie wysprzęgla, ciężko jest wsadzić bieg, Jak już wejdzie i sie rusza to szarpie całym autem jakby docisk był "kwadratowy". Nie ma opcji żeby tak jeździć. Obserwacja na podnośniku całego napędu w czasie puszczania sprzęgła: szarpie tylnym wałem, całą skrzynią i słychać jak pulsuje cały napęd tak jakby na jeden obrót wału i całego napędu coś przytrzymywało. Mechanik zastanawia się czy docisk nie jest krzywy. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 lozysko oporowe zle zalozone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Albo tarcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fatboyA4 2 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Tez mam mały problem ze sprzęgłem założyłem taki zestaw dwumas AVF,docisk 2,5tdi AVM tarcza 2,0tdi problem polega na tym że pedał sprzęgła nie schodzi na sam dół podczas jazdy mam takie uczucie jakby sprzęgło było do połowy wysprzęglone oczywiście przy wciśnięciu gazu do dechy odrazu jest uślizg co może być przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idzi 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) W moim 1.8t B6 wstępnie wystrojonym na 300km wsadziłem skrzynie z AVF 6b czyli sprzęgło 240mm, wrzuciłem do tego zestaw dwumasu z BRD i z obitą tarczą kevlarem ale widocznie trafiłem na jakąś felerną używkę bo dwumas było praktycznie od razu słychać a rozsypał się po pierwszym pałowaniu, więc cała praca poszła na marne. W garażu leży też zestaw jednomas + docisk z tarczą od S2 ale to jest do skrzyni 5 z tego co wiem a tutaj blokuje mnie rozrusznik i tutaj pytanie do Was co w tej sytuacji zrobić? Myślę że nie ma sensu wkładać znowu dwumasu tylko z czego sztywne koło zamachowe podejdzie pod tą skrzynie ? Edytowane 26 Listopada 2015 przez Idzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 strzał w kolano z ta skrzynią zrobiłeś, było szukać skrzyni od np bex albo s4 b6/7 i wkładał byc dużo więcej sprzęgieł. Chyba tylko custom Ci zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 jednomas od s2 tez nie podejdzie bo jest na 8 srub do walu jak sie nei myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idzi 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 a co z zaspawaniem dwumasy, przeszłoby coś takiego na dłuższą mete? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Weź sobie dorób taki jednomas http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329751-female-body-inspector-rss4-look-20-tdi-350hp680nmnos19caliceramikagwint-kw-v3recaroled-naviaudio-bosewebasto/page-6 np to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miikii 1 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 W moim 1.8t B6 wstępnie wystrojonym na 300km wsadziłem skrzynie z AVF 6b czyli sprzęgło 240mm, wrzuciłem do tego zestaw dwumasu z BRD i z obitą tarczą kevlarem ale widocznie trafiłem na jakąś felerną używkę bo dwumas było praktycznie od razu słychać a rozsypał się po pierwszym pałowaniu, więc cała praca poszła na marne. W garażu leży też zestaw jednomas + docisk z tarczą od S2 ale to jest do skrzyni 5 z tego co wiem a tutaj blokuje mnie rozrusznik i tutaj pytanie do Was co w tej sytuacji zrobić? Myślę że nie ma sensu wkładać znowu dwumasu tylko z czego sztywne koło zamachowe podejdzie pod tą skrzynie ? rozstaw otworów montażowych skrzyni do bloku i rozrusznik w skrzyni 5b a 6b jest taki sam . Sam rozważam do skrzyni 6b i AVF włożenie zestawu opisanego przez DEVa. Kwestia wydaje się prosta tylko rozrusznik od skrzyni 5b będzie potrzebny. Jeśli się w czymś mylę to proszę poprawcie mnie. Mam dwie obudowy skrzyń na zakładzie które dosyć dokładnie porównuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 nie mylisz sie bo kolnierz obudowy skrzyn jest uniwersalny, kazda skrzynie da rade wsadzic do kazdego silnika vaga wzdluznego z grubsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecek1522 1 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Panowie mam 2 opcje taniego i wytestowanego przez siebie sprzęgła do 1.8t zresztą spasuje do większości silników grupy vag mianowicie na dwumasie tarcza dosisk seria z 1.9tdi awx u mnie w 1.8t kleiło 500km 580nm i dawało rady a koszta pare złotych w sziku , na jednomasie miałem u siebie srzegło mianowicie jednomas z abk tarcza dosisk z s4 b5 240mm nic nie kombinowane wzmacniane wszystko seria 600nm + koszta max 500 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miikii 1 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Panowie mam 2 opcje taniego i wytestowanego przez siebie sprzęgła do 1.8t zresztą spasuje do większości silników grupy vag mianowicie na dwumasie tarcza dosisk seria z 1.9tdi awx u mnie w 1.8t kleiło 500km 580nm i dawało rady a koszta pare złotych w sziku , na jednomasie miałem u siebie srzegło mianowicie jednomas z abk tarcza dosisk z s4 b5 240mm nic nie kombinowane wzmacniane wszystko seria 600nm + koszta max 500 pln podaj jak możesz numery z etki gratów na jednomas ? 240mm bez większej roboty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się