Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do 1.8T.


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

A podpowie ktoś tarczę obić lepiej kevlarem czy okładziną organiczną?

Przy normalnej jeździe nie ma sensu dopłacać, tarcza kevlarowa " łapie " tak samo jak organiczna ale wytrzymuje wyższe temperatury...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jezdzi sie wyczynowo kevlar bedzie jeszcze gorszy, jak nie bedzie osiagal swojej temperatury przy ktorej bedzie sie normalnie zuzywal to bedzie wytwarzala sie na jego powierzchni taka sliska skorupka ktora moze tylko pogorszyc przyczepnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie jezdzi sie wyczynowo kevlar bedzie jeszcze gorszy, jak nie bedzie osiagal swojej temperatury przy ktorej bedzie sie normalnie zuzywal to bedzie wytwarzala sie na jego powierzchni taka sliska skorupka ktora moze tylko pogorszyc przyczepnosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Mam problem ze sprzęgłęm z przepisu Deva. Cały zestaw był robiony u Radzikowskiego. Wczoraj było zakłądane i coś jest nie tak. Szarpie i nie wysprzęgla, ciężko jest wsadzić bieg, Jak już wejdzie i sie rusza to szarpie całym autem jakby docisk był "kwadratowy". Nie ma opcji żeby tak jeździć. Obserwacja na podnośniku całego napędu w czasie puszczania sprzęgła: szarpie tylnym wałem, całą skrzynią i słychać jak pulsuje cały napęd tak jakby na jeden obrót wału i całego napędu coś przytrzymywało. Mechanik zastanawia się czy docisk nie jest krzywy. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam mały problem ze sprzęgłem założyłem taki zestaw dwumas AVF,docisk 2,5tdi AVM tarcza 2,0tdi problem polega na tym że pedał sprzęgła nie schodzi na sam dół podczas jazdy mam takie uczucie jakby sprzęgło było do połowy wysprzęglone oczywiście przy wciśnięciu gazu do dechy odrazu jest uślizg co może być przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: W moim 1.8t B6 wstępnie wystrojonym na 300km wsadziłem skrzynie z AVF 6b czyli sprzęgło 240mm, wrzuciłem do tego zestaw dwumasu z BRD i z obitą tarczą kevlarem ale widocznie trafiłem na jakąś felerną używkę bo dwumas było praktycznie od razu słychać a rozsypał się po pierwszym pałowaniu, więc cała praca poszła na marne.

W garażu leży też zestaw jednomas + docisk z tarczą od S2 ale to jest do skrzyni 5 z tego co wiem a tutaj blokuje mnie rozrusznik i tutaj pytanie do Was co w tej sytuacji zrobić? Myślę że nie ma sensu wkładać znowu dwumasu tylko z czego sztywne koło zamachowe podejdzie pod tą skrzynie ?

Edytowane przez Idzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzał w kolano z ta skrzynią zrobiłeś, było szukać skrzyni od np bex albo s4 b6/7 i wkładał byc dużo więcej sprzęgieł.

Chyba tylko custom Ci zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: W moim 1.8t B6 wstępnie wystrojonym na 300km wsadziłem skrzynie z AVF 6b czyli sprzęgło 240mm, wrzuciłem do tego zestaw dwumasu z BRD i z obitą tarczą kevlarem ale widocznie trafiłem na jakąś felerną używkę bo dwumas było praktycznie od razu słychać a rozsypał się po pierwszym pałowaniu, więc cała praca poszła na marne.

W garażu leży też zestaw jednomas + docisk z tarczą od S2 ale to jest do skrzyni 5 z tego co wiem a tutaj blokuje mnie rozrusznik i tutaj pytanie do Was co w tej sytuacji zrobić? Myślę że nie ma sensu wkładać znowu dwumasu tylko z czego sztywne koło zamachowe podejdzie pod tą skrzynie ?

rozstaw otworów montażowych skrzyni do bloku i rozrusznik w skrzyni 5b a 6b jest taki sam . Sam rozważam do skrzyni 6b i AVF włożenie zestawu opisanego przez DEVa. Kwestia wydaje się prosta tylko rozrusznik od skrzyni 5b będzie potrzebny.

Jeśli się w czymś mylę to proszę poprawcie mnie. Mam dwie obudowy skrzyń na zakładzie które dosyć dokładnie porównuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mylisz sie bo kolnierz obudowy skrzyn jest uniwersalny, kazda skrzynie da rade wsadzic do kazdego silnika vaga wzdluznego z grubsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam 2 opcje taniego i wytestowanego przez siebie sprzęgła do 1.8t zresztą spasuje do większości silników grupy vag mianowicie na dwumasie tarcza dosisk seria z 1.9tdi awx u mnie w 1.8t kleiło 500km 580nm i dawało rady a koszta pare złotych w sziku , na jednomasie miałem u siebie srzegło mianowicie jednomas z abk tarcza dosisk z s4 b5 240mm nic nie kombinowane wzmacniane wszystko seria 600nm + koszta max 500 pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam 2 opcje taniego i wytestowanego przez siebie sprzęgła do 1.8t zresztą spasuje do większości silników grupy vag mianowicie na dwumasie tarcza dosisk seria z 1.9tdi awx u mnie w 1.8t kleiło 500km 580nm i dawało rady a koszta pare złotych w sziku , na jednomasie miałem u siebie srzegło mianowicie jednomas z abk tarcza dosisk z s4 b5 240mm nic nie kombinowane wzmacniane wszystko seria 600nm + koszta max 500 pln

podaj jak możesz numery z etki gratów na jednomas ? 240mm bez większej roboty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...