Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do 1.8T.


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

co to za roznica ? kup ze sprezynami

a jaki docisk by nie byl to i tak nie pasuje ot tak do koła ABK, musisz nabic kołki pod nowy docisk, w dodatku z reguły kazdy docisk 240mm ma taki sam rozkład otworów jesli mowimy o silnikach wzdluznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki zestaw
przerobiony jednomas 1z,audi 80 .... + docisk z S2 lub LT + tarcza z 2.5tdi V6 240 mm
obita kevlarem

podejdzie to pod AJM (moce około 215km-420Nm)

skrzynia 5 gang

Edytowane przez TurboPtyś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki :thumbup1:


ma ktoś wiedzę czy jednomas który jeździł razem z dociskiem TYP MF 210X/MF 228
bedzie pasował do AJM po przetoczeniu na 240 mm.......powinno to być takie samo koło 1masowe jak w 1Z
(na jednomasie nie da się rozczytać numerów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy co mądrego do 1.8t quattro? naczytałem się, jedni pisza docisk LT, drudzy ze do miasta docisk z LT to jest mega lipa. Jestem w wielkiej kropce, auto stoi ze zrzucona skrzynia i czeka na jednomas, jakies konkrety?

zamach 80 2.0 8v czy 16v? tarcza docisk? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy co mądrego do 1.8t quattro? naczytałem się, jedni pisza docisk LT, drudzy ze do miasta docisk z LT to jest mega lipa. Jestem w wielkiej kropce, auto stoi ze zrzucona skrzynia i czeka na jednomas, jakies konkrety?

zamach 80 2.0 8v czy 16v? tarcza docisk? :facepalm:

pytanei zasadnicze, czy musi byc ten jednomas ? 95% ludiz z tego watku rzuca sie an jednomas i na niewiadomo jakie mocne sprzeglo a czesto maja seryjne auto... czesc nawet nie potrzebuje jednomasu, ma dobry dwumas a wraz wymienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy co mądrego do 1.8t quattro? naczytałem się, jedni pisza docisk LT, drudzy ze do miasta docisk z LT to jest mega lipa. Jestem w wielkiej kropce, auto stoi ze zrzucona skrzynia i czeka na jednomas, jakies konkrety?

zamach 80 2.0 8v czy 16v? tarcza docisk? :facepalm:

pytanei zasadnicze, czy musi byc ten jednomas ? 95% ludiz z tego watku rzuca sie an jednomas i na niewiadomo jakie mocne sprzeglo a czesto maja seryjne auto... czesc nawet nie potrzebuje jednomasu, ma dobry dwumas a wraz wymienia

Moja dwumasa to smietnik, styczen wpada td04 19 wiec troche lepiej niz seria

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystko jest opisane jak mozna to rozwiazac

interesuje mnie odpowiedź na pytanie czy podjedzie do mnie jednomasowe koło zamachowe, tarcza obita kevlarem oraz wzmocniony docisk z audi 80 1z, nigdzie nie moge znalezc jednoznacznej odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, dwumasa razem ze sprzęgłem na końcówce żywota, 1.8t AWT w Q , czytałem temat ale bardziej interesuje mnie opcja sprzęgła z AWX, niestety nie odnalazłem na forum odpowiedzi na swoje pytanie to jest, wiem że sprzęgło z dociskiem jest P&P  ale czy dwumas z AWX także ? Chodzi mi dokładnie o ten numer  SACHS 2294 000 45 3 

8 godzin temu, czeslaw187 napisał:

Szybkie pytanie, dwumasa razem ze sprzęgłem na końcówce żywota, 1.8t AWT w Q , czytałem temat ale bardziej interesuje mnie opcja sprzęgła z AWX, niestety nie odnalazłem na forum odpowiedzi na swoje pytanie to jest, wiem że sprzęgło z dociskiem jest P&P  ale czy dwumas z AWX także ? Chodzi mi dokładnie o ten numer  SACHS 2294 000 45 3 

Nie aktualne znalazlem odpowiedź, pasuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.04.2017 o 20:42, DaveDaveDave napisał:

jaki sprzęgło pchali w ANB 5gang? Ktoś ma może jakąś rozpiske? 

Normalne, 228mm.

Zapodaj od AWXa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Dev napisał:

Normalne, 228mm.

Zapodaj od AWXa 

ale jedno czy dwu, pojęcia nie mam. Mam plan na toczone, dociski i koła mam jakie potrzeba z qs do 240mm. Obicie to też nie problem, gtp z Krakowa się tym zajmuje. Najlepiej będzie jak zrzucę skrzynie, uziemię znowu furę na kilka tygodni,  ogarnę na spokojne coś mocniejszego. Docisk na 240mm z VW LTeka bądź czegoś podobnego nie podchodzi? O takich kombinacjach tez słyszałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko masz na pierwszej stronie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz anb to szukaj kompletu sprzegla od 80 1.9 TDI, nabijaj kewlar, docisk do sprawdzenia lub na podwojne sloneczko lub jakis docisk vr6 sachsa nowy i smigasz do 2xx koni, bez sensu te 240 i kombinowanie z LT itp w benzynie nie ten Nm zeby wrzucac takie cyborgi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że ja mam bliżej 3 jednak. A w wakacje planuje kucie, więc nie mam zamiaru robić dwa razy tego samego. Docisk s2 nie wydaję mi się aby był dostępny jeszcze. 

Edytowane przez DaveDaveDave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema.  Pisze z pytankiem co do mocnego sprzegła pod 1.8T. Posiadam Audi 80 Quattro obecnie jestem na etapie swapu 1.8T APU. Bede celował raczej w okolice 300 koni zaraz po swapie moze nawet z plusem. W kazdym razie jest tu ważny temat sprzegła. Zakupiłem już zamach z 2.0 (u mnie w 80 seryjnie 2.3) i już wiem ze tarcza z 2.5 TDi i docisk z LT , ale czy nie można tarczy 2.5TDI zastapic też tarcza z LT na sprezynkach? One sie czyms roznia? Tarcza oczywiscie i tak bedzie szła do kevlaru i poskladania wszystkiego. Byłoby o tyle łatwiej ze mogłbym kupić całe sprzegło z LT i oddac je do obróbki z zamachem. Bede wdzięczny za rade i pomoc w tym temacie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...