Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jednomas z tarczą 240mm do 1.8T.


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest tu ktos kto moze ogarnac taki zestaw sprzegla 240mm? jest to dla mnie klopotliwe ze wzgledu ze nie ma mnie w PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ogarnia jeden gość jutro wysyłam sprzęgło i docisk.

Jak zrobi i będzie ok to dam Ci namiary

wydukane na T3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest ktos kto po prostu robi to od a do z? nie chcialbym kupic złych części

zaczelo mi sie sprzęgło slizgac ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz tam kuni i momentòw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeski film, ale wg danych z przepływki koników z 190-210 a momentu nie mam pojęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeski film, ale wg danych z przepływki koników z 190-210 a momentu nie mam pojęcia

Do takiej mocy to szkoda czasu i kasy, seryjne sprzęgło w zupełności wystarczy, nawet seryjny dwumas zniesie dużo więcej....

Edytowane przez Pawel_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mocą nie powiedziałem ostatniego słowa ;)

sprzęgło do mojego kosztuje około 400zł, z tego co wiem bo było to napisane miliard razy mogę dać od AWX komplet (koszt jakieś 500zł?) ale mam pewne obawy i tyle. Owszem zgadzam się, rozdmuchiwanie w mojej sytuacji sprawy do obijania tarczy kewlarem i robieniem customa jest bez sensu o tyle chciałbym otrzymać informacje "ten zestaw <numer części> będzie na 1000% pasował do twojego silnika i skrzyni" i nie po to żeby kogoś ścigać, że podał mi złe info ale żebym miał świadomość, że zrobiłem wszystko, żeby to pasowało jak trzeba.

obawy wynikają z tego przykładowo: ostatnio się doczytałem że nie wszystkie AEB był kute fabrycznie i ciężko dorwać kute graty z tych słupków - byłem przekonany (tak jak w sprawie sprzęgła) że każdy AEB był zakuwany tak samo nie każdy wałek/głowica ADR będą takie jak trzeba. Lub inna sprawa, kupiłem ori filtr paliwa zgodnie z etką i stroną sklepu do mojego. szczęśliwy zaniosłem do mechanika "ło panie, to nie pasuje" i teraz się bujam z filtrem bo od czasu zakupu do próby montażu minęło z miesiąc. a stracić 500zł na złą część to jak stracić 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kucizna w AEBie to jest raczej mit bo nigdy go nikt nie potwierdzil, prawda jest to ze mial najgrubsze (ale nie jako jedyny) korbowody z wystepujacych seryjnie w 1.8t i grubszych nie znajdziesz nie liczac customow i to tyle

sprzeglo kazde bedzie ci pasowalo jesli bedziesz pakowal rtarcze 240mm i jednomas - czemu? bo i tak musisz nabic kolki centrujace na docisk na nowo wiec jakiego bys docisku nei dal to koles ktory bedzie ci to robil bedzie musial to dobrze ogarnac i wycentrowac

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zestaw AWX też muszę przerabiać czy po prostu sugerujesz mi kupno 240mm i robienie "customa"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzegło z awx jest p&p tzn ze musisz kupić komplet dm plus tarcza i docisk z AWX.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli: potrzebuje Sachs 3000844701 + DM za 900zł? nie da rady jakaś używka czy to raczej ryzyko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to dają sztywne by pozbyc sie dm wiec nie rozumiem jak obawiasz sie dm to wal sztywne i z głowy nie musisz dawać do tego co masz zestawu na 240 samo sztywne pod tarcze 228 spokojnie obsłuży ta moc.

Albo dm i koszt ok 1500zł i też bedzie ok,ja bym nse pakował sie w używke dm.

Mozesz kupić nówke dm i używke docisk i tarcze dac do sprawdzenia i obsmarkania kewlarem na bank wyjdzie taniej niz nowe sprzegło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poczekasz jeszcze z.miesiac to bedzie moje do sprzedania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba skrzynke masz zapchana :) a twoj zestaw duzo ma nalatane? Bede w pl akurat pod koniec kwietnia na male mody to akurat by mi podpasowalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wesołych świąt hehe

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie odnośnie sprzęgła do mojego Audi. Jest to a4 b5 z 1.8t AEB z około 250km ze względu na to, że sprzęgło zaczyna się kończyć rozmyślam co by włożyć. Custom (Docisk LT, Tarcza 2.5tdi z kevlarem, koło jednomasowe z audi 80) Czy gotowca AWX z kevlarem. Audi chce po wymianie sprzęgła wysłać na program na około 300-320km i min 400nm stąd moje pytanie czy składać customa(Jakby ktoś posiadał już złożonego w dobrej cenie chętnie odkupię) czy włożyć sprzęgło z AWX chyba, że na taką moc istnieje tańsze rozwiązanie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalozenie jest proste, chcesz dwumase czy nie chcesz jak nie to bierz jednomas, jak tak mozesz awxa i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...