mirkirst Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Oddaj tarcze do regeneracji plus wzmocnienie seryjnego docisku i ci wystarczy ale czym obić tarczę?
pioteros Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Skoro i tak pójdzie do regeneracji to kevlarem jak autor wątku ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:43 ---------- Kevlar chyba nie o tyle ze ma lepsza przyczepność ale lepsza odporność na ścieranie, wiec sama moc sprzęgła może być ta sama tylko ze kevlarowe wytrzyma ci dłużej i nie przypalisz go tak latwo
mirkirst Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 podjadę pooglądać sprzęgło z golfa 2.3 4motion , bo niby jest takie same jak w 150tdi sharana. docisk na wiertarkę stołowa i sprawdzę czy jest mocniejszy. może by podeszło
marcindlug Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Golf i sharan maja silniki poprzeczne. Inna konstrukcja sprzegla, nie podejdzie do wzdluznego
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 No wiec tak skoro pasuje dwumas i sprzęgło z awx do 1.8T to zastanawia mnie jedno.. wyczytałem na internecie ze klient wstawił do superb 1.9 awx kolo z audi 80 2.0 i do tego sprzęgło z audi 80 1z i pasuje wszystko to powinno tez pasować to do 1.8T z kolei dev pisze ze nie pasuje jak w końcu jest ?? link gdzie wyczytalem to [tdi pd] mocne sprzegło w AWX : TDI - Strona 3 - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 mam jednomasa z abk i sprzeglo z 1.9tdi moze wieczorem bede to przymierze
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 nooo bo juz sam nie wiem co robic czy pchac sie w prosty troche mocniejszy zestaw z awx czy walić zwykle kolo z audi 80 do tego np te sprzeglo z z1 to mamy kompletny zestaw za 500zl 3x mniej niz valeo chodzi mi zeby bylo bez żadnych przeróbek kupuje i zakladam bez czekania no i zeby ogarnialo spokojnie 370nm
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 nie pasuje zwykly docisk 228 do koła abk, te trzeba pod niego przerobić mianowicie, rozstaw kołków i śrub jest inny to raz a dwa, trzeba by było nafrezować "otwory" w kole pod blaszki/spręzyny w docisku bo te wystają ponad powierzchnie cierną docisku ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:44 ---------- tomek znasz fi tego dodatkowego frezu żeby blacha tarczy nie ocierała nitami i sprezynami o koło zamachowe? i glebokosc, 3mm wystarczy?
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 a ciekawe jak jest ze sprzeglem pod te kolo od 2.0 jedniu mowia ze pasuje inni ze nie
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Czemu ma nie pasować jako cały komplet, chyba ze całość jest sporo niższa
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 no wlasnie o to chodzi i ciekawe ile to przenosi nm tak jak sprzęgło 1z czyli do 380nm styka... czy tak jak seryjne 1.8T a to jest dobre do 300nm przy 370 nowe wytrzymało 2 tygodnie i sie ślizgać zaczęło
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Seria 1z ma tyle samo nm co 1.8t, tyle ze w dieslu moment jest niżej osiągany wiec sprzęgło musi być mocniejsze siłą rzeczy
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 ciekawe jak te sprzęgło Tomka przenosi drgania i wibracje przy niskich obrotach a co do okładziny kewlarowej to ostatnio widziałem tarcze to żółta byla a dev ma inna to jakas inna mieszanka ??
Dev Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 nie ma zadnych drgan, ani na wysokich ani na niskich obrotach to co widziałes to nie był kewlar tylko spiek
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 przeciez tomek pisal ze wszystko ok i bylo pisane ze w starych audicach byly tylko jednomasy i nic sie takiego nigdy nie dzialo
Dev Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 powiem Wam tak, jezeli miałbym cudowac i kombinowac z jednomasami i dociskami od AWX który i tak trzeba centrowac i wywazać to od razu bym pakował to co teraz mam na aucie macie temat opisany i przede wszystkim sprawdzony, pewny, trwały i mocny
pioteros Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 jak juz wiadomo ze tamto nei pasuje to pewnie, nie widze innej opcji
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 a no to juz sprawdzilem lewy to organ prawy kwelar ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:26 ---------- jak by byly takie opcje do kupienia od zaraz to od razu bym kupil bez zastanawiania ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ---------- jak by byly takie opcje do kupienia od zaraz to od razu bym kupil bez zastanawiania
Dev Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 w czym masz problem ? graty zbierasz 3-4 dni i wysyłasz do Wawy w 3-4 dni masz z powrotem i montujesz do grata
wodi87 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 no wiesz pisalem do niego czy zrobi mi takie sprzeglo wysylalem zdjecia co i jak chce... facet nic nie odpisala do tej pory wiec wkurzylem sie i zrezygnowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się