A4Z Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Witam Borykam sie z awarią sterownika ABS .... już ładnych kilka miesięcy Mam bardzo nietypowy pompę i sterownik, i mam w związku z tym pytanie ( może ma ktoś doświadczenie i jest mi w stanie podpowiedzieć ) Moja pompa to 8E0 614 517 H , sterownik na nr 0 265 950 078 i moje pytanie : czy mogę zastąpić mój sterownik sterownikiem o wyższym nr tj 0 265 950 079 ( pompa ma wtedy nr 8E0 614 517 G ) Proszę o poradę - bo już odpadają mi ręce - czy jak podmienię sterownik z 0 265 950 078 na 0 265 950 079 i zakoduję nr z mojego sterownika - to czy będzie szansa na jego poprawne działanie ? Z góry dzięki za info pozdrawiam Andrzej
A4Z Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 awaria to na 1000% walnięty sterownik - uszkodzona płytka sterownika - oderwane kilka złotych "włosków' z chyba napylanego "ala procesora" - nie do naprawy wg mikroelektronika , typowa mechaniczna awaria
Dev Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 dawałes do gości którzy sie tym zajmuja profesjonalnie ?
A4Z Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 tak dawałem - nawet dwóm - jeden i drugi stwierdzi to samo - jak by było dorwane od "ścieżki" to by było do naprawy - a to oderwane jest od "napylanego jądra jednego z procesorów" - jest to nie do naprawy
Dev Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 AUDI A4 B6 B7 8E0 614 517 BF POMPA ABS 8E0910517 H (3947213744) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
A4Z Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 nic z tego ja mam wersje 5.7 - ten z linku nie pasuje - jest to wyższy model 8.0 lub 8.1
Dev Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Kontakt | Eltronic Rumia zadzwon do tych gości może Ci pomogą
A4Z Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 to właśnie ci pierwsi ( wysłałem do nich spedycją sterownik) - stwierdzili nienaprawialne ( lub nie chciało im się z tym bawić ) drudzy to : D-TECH Sp. z o.o. ul. Tysiaclecia 35 84-230 Rumia
Dev Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 to faktycznie ....ujowo, poszukam w piatek w swoich smieciach może gdzies znajdę taki sam jak Twój
A4Z Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Opublikowano 28 Lutego 2014 normalnie jak byś miał .... było by super - na pewno się dogadamy ---------- Post dopisany 28-02-2014 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 26-02-2014 at 19:46 ---------- Widzę że chyba będzie kiszka ....nikt nie przerabiał opcji którą opisywałem powyżej ?
Dev Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Przekopalem wszystko, niestety nie mam:kwasny:
A4Z Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Opublikowano 1 Marca 2014 mówiłem że ten nr sterownika to przekleństwo - po prostu ich nie ma rynku A może wiesz jakie elementy trzeba wymienić aby włożyć inny sterownik ? wg mnie potrzeba wymienić : - sterownik ABS , sterownik ESP , i chyba "zegary" w kabinie coś jeszcze ?
Sivy86 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 No Ci powiem że temat sterownika ABS przerabiałem i najbardziej przeklinam tą awarię. Musi być ten sam nr sterownika a jak zwykle miałem bardzo rzadki nr... Ja swój stary dawałem do naprawy i osły spalili mi płytkę bo próbowali zlutować zwykła lutownicą. Przy zakupie używanego uważaj żeby Ci nie przysłali również uszkodzonego tak jak mi ale na szczęście sprzedawca był uczciwy i nie kombinowal.
A4Z Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 przekopałem już chyba cały net ....i tak ja mówi Sivy86 musi być na 100% ten sam nr sterownika ...znalazłem na ebay - ale gość z USA ... zadałem pytanie czy sprzeda i wyśle do Polski - zobaczymy Kaszana jak diabli - jak już to zrobię to chyba sprzedam w pi.....zdu te furę bo już nerwów nie mam - ciągle coś ...a uwierzcie ze mam przejechanie od nowości ( samochód mam od nowości - wzięty z salonu ) 83000 km - serio - padaka jakich mało ( moim starym oplem vectra A - przejechałem ponad 500 000 bez prawie żadnej awarii ( no dobra padł alternator i guma na lewej półosi ) a tak nic - co lepsze gość co ją odkupił jeździ dalej o sobie chwili - motor 1.8 - największa wada korozja - dlatego połaszczyłem się na audi - ach brak słów ;/ ---------- Post dopisany at 20:37 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- no i dostałem odpowiedz : Hello, and thanks for your question. Unfortunately, due to the fragile nature of this type of part, we do not ship them outside of the continental US. Sorry, and thanks for your interest. bagno się powiększyło jeszcze bardziej .... ;/
Mario Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 8E0614517H - wycofane zamienniki 8E0614517P - wycofana 8E0614517M - obowiązująca Wszystkie 4 i 6 cylindrowe quattro mają te pompy ABS Przednionapędówki 8E0614517 - wycofana 8E0614517B - wycofana 8E0614517L - obowiązująca Wszystkie 4 i 6 cylindrowe mają te pompy ABS Przeszczepy z ośki na quattro jeżdżą na pompach ABS z ośki i nie słychać histerii
Mario Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Zawsze można kupić sterownik od ośki, a do zimy znajdzie z 10 sterowników do quattro POMPA ABS AUDI A4 B6 1.8T QUATTRO (4010815357) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. POMPA ABS STEROWNIK AUDI A4 B6 3.0 V6 quattro (4015804544) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
A4Z Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 no widzę że coś drgnęło ... DZIĘKI Mario za włączenie się do dyskusji to co kupić : POMPA ABS AUDI A4 B6 1.8T QUATTRO (4010815357) - i spróbować czy będzie chodzić ? Mam w domu pompę 8E0614517 i sterownikiem 0 265 950 011 - przełożyłem sam sterownik i zakodowałem - niestety nie widzi prawego lewego koła ( pokazuje błąd sensora abs) - choć wszystko na 1000% jest mechanicznie i elektrycznie tj okablowanie jest ok Panowie doradźcie czy kupić ten powyżej i przełożyć sam sterownik do mojej pompy moja pompa to : 8E0614517H sterownik to : 0 265 950 078 i podmienić do pompy 8E0614517H - sterownik 0 265 950 012 ( pompa wtedy chyba jest jak się nie mylę 8E0614517A ) zakodować i możne będzie hulać ? Co Wy na to ?
Mario Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 W zeszłym roku bratu też w quattro padł sterownik ABS, wyrzucało błąd czujnika. Wiązka była sprawdzana kilka razy pin po pinie. Kupił pompę z zastrzeżeniem, że użyje tylko elektroniki i facet miał sobie oznaczyć sterownik w razie zwrotu. Po przełożeniu problem błąd już nie wrócił. Kup pompę i przełóż elektronikę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się