wiesgaj Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Od niedawna silnik szarpie jak jest zimny. Jak trochę pojeździ i się podgrzeje szarpanie to ustaje. Na drugi dzień powtórka. Objawia się to kilkakrotnym szarpnięciem .Wygląda to jakby przerwa w zasilaniu paliwem. Czytałem że mogą to być zaciski na wtryskiwaczach luźne. Tylko dlaczego objawia się to na początku jazdy. I czy przerwa taka nie powinna zapisać się w ECU. Po z czytaniu błędów mam czujnik tem. uszkodzony i poduszkę pod silnikiem(zaworek). Może się mylę ale te błędy nie powinny wpływać na takie gwałtowne szarpanie. Poza tym silniczek jeździ ok.
Duch^ Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Może koło dwumasowe się kończy? a jak gasisz to nie rzuca delikatnie budą? Więc sprawdź poduszkę pod silnikiem to może być też objaw tego co napisałem.. Miałem przypadek szarpania na tylko zimnym później ciągle szarpało i wymiana dwumasowego koła ze sprzęgłem rozwiązała problem
wiesgaj Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Sprzęgło wymienione, tylko bez dwumasa. Mechanik powiedział że dwumas nie koniecznie orginał ,ale jeszcze pojeździ. Chciałbym się dowiedzieć, czy przerwy takie w pompowtryskach na konektorach zapisują się w ECU.
Duch^ Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Tak ale najczęściej jak już samochód ledwo jedzie.. i pali się ESP
wiesgaj Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 No, nie zawsze .Ale często .To nie jest takie ciągłe szarpanie. Szarpnie tak z 2-3 razy, po chwili znowu to samo .Potem spokój. Mogę jeździć cały dzień i nic. Silniczek pracuje OK.
beefeter Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Witam, Ja mam podobnie. Silnik drga na wolnych obrotach. Wymieniłem rozrząd, sprawdziliśmy dwumas i dalej nic. Poduszki pod silnikiem również sprawdzone. Mechanik podejrzewa że może być wał......, samochód przyprowadziłem tydzień temu z Niemiec. Ma oryginalny przebieg 185 tys. Zastanawiam się co dalej.... macie jakiś pomysł?
tomcrack27 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 mialem taki przypadek jakis czas temu ze na zimnym silniku szarpalo a na cieplym juz bylo ok.wymienilem kompletne sprzeglo a problem dalej sie pojawial az ktos podpowiedzial ze problem moze lezec we wtryskach.i okazalo sie ze jeden wtrysk byl do d*py i po jego wymianie problemu z szarpaniem nie ma:wink:
wiesgaj Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Moim zdaniem to, ani dwumas, ani też korbowód. Dlatego że mija po chwili . Obstawiał bym na wtryskiwacz. Zanim przystąpię do wymiany wtryskiwacza, sprawdzę konektory. Napiszę czy to pomogło.
Srokol Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Witam odswieze troche temat Posiadam audi a4 B6 2001r 1,9 TDI 130 KM i zauwazylem ze po dniu postoju jak zapale auto to strasznie szarpie silnikiem tak przez 10-15 sekund i slychac stukanie, po tych kilku sekundach wszystko wraca do normy auto normalnie jezdzi ma moc podczas jazdy nic sie nie dzieje tylko przy pierwszym zapalaniu i tak dzien po dniu heh dodam jeszcze ze audi jest po wymianie kompletnego sprzegla + dwumasy
Musashi Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 powietrze w paliwie albo uszkodzone oringi PD. za stukanie moga byc odpowiedzialne zarowno wtryski jak i hydropopychacze.
piotrsob1 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Witam odswieze troche temat Posiadam audi a4 B6 2001r 1,9 TDI 130 KM i zauwazylem ze po dniu postoju jak zapale auto to strasznie szarpie silnikiem tak przez 10-15 sekund i slychac stukanie, po tych kilku sekundach wszystko wraca do normy auto normalnie jezdzi ma moc podczas jazdy nic sie nie dzieje tylko przy pierwszym zapalaniu i tak dzien po dniu heh dodam jeszcze ze audi jest po wymianie kompletnego sprzegla + dwumasy Jak do tego jeszcze dymi na biało , to pewnie któraś pompka się przycina i leje paliwo do końca krzywki napędzającej PD-ka
Srokol Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Witam odswieze troche temat Posiadam audi a4 B6 2001r 1,9 TDI 130 KM i zauwazylem ze po dniu postoju jak zapale auto to strasznie szarpie silnikiem tak przez 10-15 sekund i slychac stukanie, po tych kilku sekundach wszystko wraca do normy auto normalnie jezdzi ma moc podczas jazdy nic sie nie dzieje tylko przy pierwszym zapalaniu i tak dzien po dniu heh dodam jeszcze ze audi jest po wymianie kompletnego sprzegla + dwumasy Jak do tego jeszcze dymi na biało , to pewnie któraś pompka się przycina i leje paliwo do końca krzywki napędzającej PD-ka jakos strasznie nie kopci na bialo ale leciutko widac ze pusci jasnego dymka
piotrsob1 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Jak wyglądają BIP-y w grupie 023 i grupy 013 i 018 w momencie gdy dzieją się te cuda na zimnym ? Najlepiej zloguj te trzy parametry na raz i pokaż Edytowane 29 Października 2015 przez piotrsob1
Srokol Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 a jakis szybki kurs jak zrobic i zapisac logi?? bo ja jestem zielony w tym temacie heh
Musashi Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 kurs szybki: 1. forum ma wyszukiwarke, 2. wpisać odpowiednie haslo 3. kliknac przycisk szukaj. na forum wszystko jest dokladnie opisane.!!!
Kuba320 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Witam odswieze troche temat Posiadam audi a4 B6 2001r 1,9 TDI 130 KM i zauwazylem ze po dniu postoju jak zapale auto to strasznie szarpie silnikiem tak przez 10-15 sekund i slychac stukanie, po tych kilku sekundach wszystko wraca do normy auto normalnie jezdzi ma moc podczas jazdy nic sie nie dzieje tylko przy pierwszym zapalaniu i tak dzien po dniu heh dodam jeszcze ze audi jest po wymianie kompletnego sprzegla + dwumasy Ja miałem tylko objaw szarpania przy niskich temperaturach, palił ładnie, powodem były popalone swiece żarowe więc warto sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się