Łukasz13 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 No ja juz nic wiecej nie wymysle sonda pracuje, co jakis czas chyba wypada ci zaplon na ktoryms cylindrze bo skacze czas wtrysku i maf, mozesz podejrzec na vagu na kanale chyba 014 i 015.masz licznki wypadajacych zaplonow jesli na ktoryms cylindrze wypada zaplon to bedzie zliczal, no coz musisz sprawdzic dolot no i jeszcze sprawdzic to co bylo rozpinane przy wywalaniu kata, i wrzuc te logi z pierwszego posta na vag-loga. Wysłane za pomoca sputnika.
mateusz3421 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 sprawdzałem i z zapłonem jest niby wszystko dobrze bo nic nie pokazuje wszystko posprawdzałem i jest dobrze ale jak wchodze w błedy to zawsze wywala ten bład na obrazku i powiem jeszcze ze wymieniałem ten czujnik temperatury z tyłu silnika ---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ---------- logi dynamiczne Grupy: 115,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 033,001,002,033,001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi statyczne w tym wartość 032 Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM termostat chyba jest zwalony bo niepokazuje temperatury 90 stopni na vagu
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 No wychodzi że teromstat zwalony a na wskazniku temp. tez się nie podnosi?
mateusz3421 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 nie ---------- Post dopisany at 20:00 ---------- Poprzedni post napisany at 19:59 ---------- i to właśnie przez te temperature będzie tak szarpał ? że nie jest odpowiednia
Łukasz13 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 nie jestem w stanie ci na to odpowiedziec, nawet przy zepsutym termostacie nie powinien szarpać tak więc przyczyna może leżec gdzie indzie tym bardziej że termostat nie psuje sie z dnia na dzien. ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- ale jesli wiesz że nie trzyma temp. trzeba go i tak wymienic.
mateusz3421 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 a te szarpanie może być spowodowane że któryś wtrysk leje ? ---------- Post dopisany at 08:53 ---------- Poprzedni post napisany at 07:59 ----------
gregor10 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Może lepiej jedz do kogoś kto się na tym zna i ogarnie problem, nie zawsze sie da z samych logów wywnioskować przyczyny, trzeba widzieć auto.
mateusz3421 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Zrobilem był filtr paliwa zapchany i świece były gównianej firmy więc wymienilem na platynowe i śmiga
Danny Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Właśnie miałem pisać u mnie był podobny problem. Auto jezdżiło normalnie, uwaliła mi sie klapka WG po wymianie turbiny zaczął szarpać. Wymieniłem świece na platynowe i chodzi jak malina:)
sobol Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 u mnie od kilku dni tez zaczal szarpac. blad szarpie w przedziale od 2 do 2,5 tys. ---------- Post dopisany at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ---------- no i kiedy sie rozgrzeje. na zimnym jest ok
mateusz3421 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 sonda do wymiany a świeci ci chek na zegarach?
sobol Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 sonda do wymiany a świeci ci chek na zegarach? chyba nie, chociaz ja rezalem zegary z bez fisu na z fisem. ale zrobilem wszystko jak z forum wiec dzialaja wg jak trzeba. ale nic sie smieci. taka ciekawostka, kilka dnia temu wymienialem kostke stacyjki po sie posypala i jak kasowalem bledy poduchy wlazlem jeszcze w silnik i tam procz tego bledu byl jeszcze blad czujnika halla i cos jeszcze z mieszanka ze za pogata no i ta sonda, ktora jesr teraz. bledy skasowalem ale wczoraj podlaczylem na nowo i zostala tylko sonda.
mateusz3421 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 sprawdź przepływke i zrób adaptacje przepustnicy tylko pierw ją wyczyść a sonda moim zdaniem do wymiany
sobol Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 dzisiaj po wzrokowych ogledzinach pod maska, dorwalem pekniety wezyk z kolektora dolotowego do jakiejs malej gruszeczki metalowej, wezyk okolo 7 cm. zmienilem na caly i szarpanie zdecydowanie zmalalo. jutro wykasuje blad sondy i pojezdze zobacze co sie bedzie dzialo dalej. czy to byl wezyk podcisienia?
mateusz3421 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 A na wolnych obrotach chodzi równo ?
sobol Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 na wolnych chodzi juz rowno. po odlaczeniu aku skakal przez jakis czas. teraz jest ok. nie jestem pewny, ale wydaje mi sie, ze to lpg cos mi miesza. pod koniec tygodnia bede jeszcze u gazownika to zobaczyny co i jak. bledy z dzisiaj: ---------- Post dopisany 19-03-2014 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 16:12 ---------- temat nie aktualny. naprawilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się