Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do B6


Shhaddoww

Rekomendowane odpowiedzi

Może prościej byłoby zapytac sprzedajacego o ET

Jak faktycznie ori to będą pasowac.

Edytowane przez barb123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani a ja mam takie pytanie:

Chciałbym zmienić seryjne koła 16" na większe....i mam dylemat czy przy seryjnym (chyba) zawieszeniu jest sens zmiany na 18 cali czy na spokojnie wskoczyć tylko o jeden cal wyżej czyli na 17 ?

Proszę również o OPTYMALNE wymiary felgi i opony przy średnicach 17 i 18....a może ktoś coś doradzi co dorzucic do zawieszenia (oprócz gwintu - poki co...) żeby nie był kozioł....

Dziekuje i proszę o sugestię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochani a ja mam takie pytanie:

Chciałbym zmienić seryjne koła 16" na większe....i mam dylemat czy przy seryjnym (chyba) zawieszeniu jest sens zmiany na 18 cali czy na spokojnie wskoczyć tylko o jeden cal wyżej czyli na 17 ?

Proszę również o OPTYMALNE wymiary felgi i opony przy średnicach 17 i 18....a może ktoś coś doradzi co dorzucic do zawieszenia (oprócz gwintu - poki co...) żeby nie był kozioł....

Dziekuje i proszę o sugestię

Witaj,

Przy seryjnym zawieszeniu 1BA odradzam koła większe niż 17. Nie będzie to dobrze wyglądać.

Fajnym kompromisem jest zawieszenie 1BE czy 1BV + felga 18". Taki setup wygląda już fajnie, trzyma się świetnie i jest jeszcze komfort :D

Możesz ewentualnie kupić sprężyny obniżające np. H&R lub eibach.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki black,....czy te sprezyny załatwią kwestie wizualne przy opcji 18" czy jednak lepiej dolozyc i wymienic także amory...na lepsiejsze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprężyny załatwią sprawę, auto się obniży ,ale dobrze jest wymienić amory na sportowe za jedną robotą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótkie pytanie

a4 b6 2.7 t Q hamulce s4 345mm ( gwint st-suspension)

do rzeczy

BBS LM 8.5 x19 et 35 x4

lub

8.5 x19 et 35 i 9.5 x19 et 30 (tył)

co wybrac oraz

jaki dystans zeby zmiesił sie zacisk oraz jaka opone na to wrzucic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótkie pytanie

a4 b6 2.7 t Q hamulce s4 345mm ( gwint st-suspension)

do rzeczy

BBS LM 8.5 x19 et 35 x4

lub

8.5 x19 et 35 i 9.5 x19 et 30 (tył)

co wybrac oraz

jaki dystans zeby zmiesił sie zacisk oraz jaka opone na to wrzucic ?

Witaj,

Na Twoim miejscu do Quattro brałbym 4 felgi jednakowej szerokości.

8,5 x 19 et 35 powinno być optimum i nic nie powinno przycierać.

Widziałem na B7 setupy na 9 x 19 et 33 na gwincie i było ok.

Ten drugi podany przez ciebie setup to ewentualnie do auta bez quattro.

Opony bierz 235/35/19.

Jak wrzucisz zestaw to zmierz ewentualnie jaki dystans dołożyć z tyłu, żeby nic nie przycierało,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, planuje zmienic fele na inne ale z rozstawem 5x110 i sruby pływajace. można coś takiego zakładać jak jeżdzę autem z predkoscia do 180km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To radziłbym wybrać inne felgi, skoro chcesz tak szybko jeździć. Poza tym, to chyba nie prędkoßci rozwijane w Polsce?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek98

Nie rozumiem po co upierać się przy felgach od Opla. Nie zależnie od tego z jakimi prędkościami się jeździ to zawsze może się przytrafić jakaś nietypowa sytuacja, w której solidność przymocowania koła do piasty będzie miała kluczowe znaczenie.

PS. Pisz używając kropek i wielkich liter na początku zdania, bo inaczej trudno się domyślić o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

jeżdżę na kołach alu 235/45/R17 ET45. Mam w swoim garażu koła zimowe, stalowe 195/65/R15 ET35, które krótko jeździły w Astrze III. Z wlepki wynika, iż ten rozmiar jest dopuszczalny do auta. Po przymiarce okazuje się, że otwór centrujący jest większy. Czy można tu włożyć pierścień? Poniżej zdjęcia.

jf911k.jpg

b472j8.jpg

2lz95k.jpg

Edytowane przez easymoonrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

jeżdżę na kołach alu 235/45/R17 ET45. Mam w swoim garażu koła zimowe, stalowe 195/65/R15 ET35, które krótko jeździły w Astrze III. Z wlepki wynika, iż ten rozmiar jest dopuszczalny do auta. Po przymiarce okazuje się, że otwór centrujący jest większy. Czy można tu włożyć pierścień? Poniżej zdjęcia.

jf911k.jpg

b472j8.jpg

2lz95k.jpg

Cześć. Jak coś to mam oryginalne alu 15 z oponami zima do sprzedania albo same. Przerzucisz sobie swoje oponki i po problemie . Po weekendzie będę wystawiał w dziale sprzedam. Jak coś to pisz PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna jezdzic przykladowo na kolach 195/65/15(przod) i na tyle 235/40R18

można,sam tak troche jeździłem jak rozwaliłem koło,tylko kijowo wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...