Wihajster 31 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jakość Audi to mit. Mam A4 b8 od kilu lat. Mało jeżdżę, szanowane . Rdza pojawiała się w wielu miejscach już po 3 latach od nowości , od błotników przez tylna klapę kończąc na podwoziu. Jednym słowem SYF, odradzam wszystkim kto mnie pyta o to auto. Zaczynam wątpić w szczerość Twoich wypowiedzi bo zaczynasz powoli robić się już nudny . Po co spamować w różnych tematach i się powtarzać? Profil też wypadało by uzupełnić. Jak ktoś kupuje FWD, TDI w manualu to się nie dziwię, że syf. W innym przypadku ciężko o sensowną alternatywę. Twoje wypowiedzi,że diesel to syf a benzyna króluje też robią się już co najmniej śmieszne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Jakość Audi to mit. Mam A4 b8 od kilu lat. Mało jeżdżę, szanowane . Rdza pojawiała się w wielu miejscach już po 3 latach od nowości , od błotników przez tylna klapę kończąc na podwoziu. Jednym słowem SYF, odradzam wszystkim kto mnie pyta o to auto. Ja mam egzemplarz z 2009 roku i nie mam rdzy, nawet na rantach a nie mam plastikowych osłon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Coraz większy badziew produkują....albo masz auto ze skandynawii widziałem A5 oraz A4 B8 ze skandynawii i byłem w szoku cały spód i krawedzie lakier odłaził jak skora po opalaniu Jesli chodzi o temat rdzewiejacych nadkoli w B8 ( ranty błotników ) PRZECHODZIŁEM przez to kiedys Malowanie nie wchodziło w gre poniewaz widziałem juz takie egzemplarze i po zime było to samo, U mnie skonczyło sie wymiana na polifta ( temat na FORUM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4B9 4 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 (edytowane) Coraz większy badziew produkują....albo masz auto ze skandynawii Nie ze Skandywani,auto na rynek Niemiecki Jakość Audi to mit. Mam A4 b8 od kilu lat. Mało jeżdżę, szanowane . Rdza pojawiała się w wielu miejscach już po 3 latach od nowości , od błotników przez tylna klapę kończąc na podwoziu. Jednym słowem SYF, odradzam wszystkim kto mnie pyta o to auto. Zaczynam wątpić w szczerość Twoich wypowiedzi bo zaczynasz powoli robić się już nudny . Po co spamować w różnych tematach i się powtarzać? A dlaczego nie? I co ma szczerość do ilości postów o słabej jakości A4 ? Nie widzę wogóle związku. Coraz większy badziew produkują....albo masz auto ze skandynawii widziałem A5 oraz A4 B8 ze skandynawii i byłem w szoku cały spód i krawedzie lakier odłaził jak skora po opalaniu Jesli chodzi o temat rdzewiejacych nadkoli w B8 ( ranty błotników ) PRZECHODZIŁEM przez to kiedys Malowanie nie wchodziło w gre poniewaz widziałem juz takie egzemplarze i po zime było to samo, U mnie skonczyło sie wymiana na polifta ( temat na FORUM) Czy Twoim zdaniem w samochodzie Audi "premium" taka rdza to standard i należy przyjąć to z pokorą? Edytowane 8 Grudnia 2016 przez fafiks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2016 Fafik a wez Ty moze dobrze umyj auto z błota bo jak ja mam starego grata i nie ma rdzy od czujnika pdc w grillu po antene gps na dachu to nie wiem jakim cudem twoj jest caly w rdzy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mango155 3 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Panowie czy ktoś mógłby wrzucić jeszcze raz zdjęcia jak wyglądają listwy ochronne zaadoptowane na przedliftowych błotnikach? Wcześniejsze fotki niestety wygasły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quattro200HP 2 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 A chciałem zmienić B7 na b8, to jakaś kpina żeby auta z tego roku gniły na ori lakierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkita 0 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Co do korozji to ja nie mam problemu, aczkolwiek słyszałem, że auta parkowane w ciepłym garażu w okresie zimowym dostają po tyłku z racji szybko wysychającej soli. Jako drugie auto mam opla i nie powiem coś tam musiałem zrobić z racji pojawiającej się korozji (progi, ranty drzwi), ale mój kolega, który parkował praktycznie takie samo auto w bardzo ciepłym garażu wymieniał elementy jeden po drugim i ciągle coś gdzieś się pojawiało. Gdyby któryś z kolegów z forum mający problem z korozją w B8 wypowiedział się, gdzie parkuje auto, może by się potwierdziło jak to jest w rzeczywistości. Edytowane 21 Marca 2017 przez Szkita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 39 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Przy zmianie opon na letnie przyjrzałem się szczegółowo rantom błotników - póki co "zero" rdzy i oby tak było dalej... wszystko bardzo ładnie wygląda.. Auto stoi w "ciepłym" garażu tzn jak jest około -30 na zewnątrz to w garażu będzie około 2 na plusie.... Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez RALF76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Moja stoi pod chmurką i wszystkie progi i błotniki bez problemów z rudą może problem korozji nie zależy od garażowania tylko to kwestia na jaki rynek jest auto wypuszczone np. włochy, hiszpania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi790 38 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 mam pytanie dotyczące błotników w B8 trochę z innej beczki - tzn. czy błotniki z B8 przedlift różnią się od polifta i po czym można je rozróżnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4NTE 137 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 mam pytanie dotyczące błotników w B8 trochę z innej beczki - tzn. czy błotniki z B8 przedlift różnią się od polifta i po czym można je rozróżnić? Różnią się z przodu bo lampy są inne Ponadto od wewnątrz mają w innych miejscach otwory do skrecenia, gdyż w po lifcie masz inne podpory mocowania zderzaka. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osta 6 Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Czy te numery listew będą ok do A4 B8 Avant? Jest to listwa ochraniająca przed zarysowaniem ze strony sklep.motorpol.com.pl 8K0853824B 8K0853824A Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szkita 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Co do korozji to ja mam inne doświadczenia. B8 mojej żony jest z 2010 roku, dziś mechanik przekładał przód na polifta, ponieważ miałem małą kolizję i okazało się, że stare przedliftowe błotniki nie mają ani grama rdzy, a te poliftowe z 2014 roku mają ślady korozji na rantach, więc nie sądzę, że jest to do prawda, że polift jest wolny od rdzy ani, że przedlift rdzewieje. Błotniki w oryginalnym lakierze, bez ingerencji. Korozja ponad listwą zabezpieczającą, o której mowa w tym temacie. Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez Szkita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 W dniu 17.08.2018 o 19:50, Szkita napisał: Co do korozji to ja mam inne doświadczenia. B8 mojej żony jest z 2010 roku, dziś mechanik przekładał przód na polifta, ponieważ miałem małą kolizję i okazało się, że stare przedliftowe błotniki nie mają ani grama rdzy, a te poliftowe z 2014 roku mają ślady korozji na rantach, więc nie sądzę, że jest to do prawda, że polift jest wolny od rdzy ani, że przedlift rdzewieje. Błotniki w oryginalnym lakierze, bez ingerencji. Korozja ponad listwą zabezpieczającą, o której mowa w tym temacie. Polift tak samo gnije jak przedlift. Z roku na rok będzie to coraz bardziej widoczne. Podluznice błotniki progi wneka bagażnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 28 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2018 A może z a5 pasuje? Jest aluminiowy nie zardzewnieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piolux1989 0 Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 u nie totalny brak korozji b8 sa dobrze zabezpieczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro32 1 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 U mnie ruda pojawiła się pod tylną lampą w klapie bagażnika. Normalnie nie było jej widać, ale chciałem wymienić żarówkę i wyciągnąłem lampę, a tam bąbel 1x1cm. Wyczyściłem, odtłuściłem i zamalowałem. Jak na razie (z zewnątrz) nie zauważyłem innych ognisk rdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlocio 3 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Może ktoś podać sklep internetowy w którym można by kupić listwy zabezpieczające do blotnikow. Do aso mam kawał drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Panowie jak odróżnić błotnik przedlift od polifta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się