Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korozja błotnikow A4 B8 2008


djmostek

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego PROXIMPUH,

Czy montaż listew 8K0 853 823 , 8K0 853 824 wymagał jakiś specjalnych czynności? Dzisiaj zakupiłem w ASO AUDI w Krakowie 2 takie listwy. Zauważyłem na nich takie jakby klipsy montażowe (zatrzaski). W jaki sposób zostały te listwy u Ciebie zamontowane? Z tego co się dowiedziałem w ASO to AUDI produkuje ten element i fabrycznie go montuje dopiero do wersji poliftingowej. Zauważyłem że auta po lifcie mają również troszkę inny kształt nadkola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Ja zamontowałem na taśmę dwustronna a te bolce plastikowe obcinasz.

Co do innego kształtu to nie wiele sie różnią i trzeba je przed przyklejeniem po doginać w dłoniach i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odcięciu bolców listwy pasują idealnie. Polecam to rozwiązanie. Dziękuję wszystkim za pomoc. Spójrzcie na moje pozostałe posty, jeszcze trochę pomocy potrzebuję... Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego PROXIMPUH,

Czy montaż listew 8K0 853 823 , 8K0 853 824 wymagał jakiś specjalnych czynności? Dzisiaj zakupiłem w ASO AUDI w Krakowie 2 takie listwy. Zauważyłem na nich takie jakby klipsy montażowe (zatrzaski). W jaki sposób zostały te listwy u Ciebie zamontowane? Z tego co się dowiedziałem w ASO to AUDI produkuje ten element i fabrycznie go montuje dopiero do wersji poliftingowej. Zauważyłem że auta po lifcie mają również troszkę inny kształt nadkola.

Ja montowałem do błotników poliftowych więc pasowały idealnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to czytam to się płakać chce, nowe auta a rdzewieją.

Powiem wam, że jak będę miał kasę większą kasę to i tak kupię 10 latka i co najwyżej do niego dołożę, bo przynajmniej będę wiedział, że jak staruch i bez rdzy to blacha musiała być dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie to się koncernom opłaca bo co ich obchodzi 5 letnie A4 B8 które trafi z przebiegiem 200 tys. do Polski gdzie i tak nie będzie serwisowane a na rynku docelowym aut nowych przyjdzie klient z pieniędzmi i kupi nowe. Ile procent użytkowników audi nigdy nie kupi nowego audi ? :) ilu nie przyjdzie na regularny serwis ? :)

Najlepiej zarabiać na kliencie bogatym a ten po 3 latach przyjdzie kupić nowe auto i kogo obchodzi co z tym autem będzie później ? A jak mu zacznie rdzewieć po 3 latach to będzie pretekst do wymiany bo przecież to używane auto i trzeba kupić nowe a przecież stać go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U w B8 mnie była korozja na tylnej klapie przy lampkach na tablicą, przy przeglądzie w ASO pokazałem te ognisko.

Porobili zdjęcia i powiedzieli, że skonsultują się z producentem (auto miało już powyżej 5 lat).

Po tygodniu zadzwonili, że jest zgoda producenta na wymianę klapy. Więc dobrze, że nic z tym nie robiłem, mam teraz nową klapę.

Dla tych, którzy mają podobny problem, może warto zapytac w ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam b8 i ten sam problem z rantami błotników, na dodatek zauważyłem na tylniej klapie pojawiającą się rdze pod lampami,normalnie lipa jakś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazywa sie to ochrona lakieru przed zarysowaniem ; 8K0 853 823 , 8K0 853 824

Też kupiłem te listewki także w wolnej chwili będę adoptował :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazywa sie to ochrona lakieru przed zarysowaniem ; 8K0 853 823 , 8K0 853 824

Też kupiłem te listewki także w wolnej chwili będę adoptował :wink:

Na dobrą dwustronną nie pójdzie ??

Znając życie tylko w czarnym kolorze :( Do jasnoszarego lekkopółśmiesznie będzie to wyglądało :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

simon 75, do jasnego także wygladają ok. w sumie to w ogóle nie zwraca to na siebie uwagę. jak umyję autko to zrobię foto i prześlę. Polecam to rozwiązanie, taśma 2 stronna 3m spokojnie utrzyma te listewki. Polecam profesjonalną konserwację błotnika przed adaptacją, inaczej będzie jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest temat. Miałem w ASO robiony błotnik bo poprzedni właściciel w DE miał stłuczkę. Błotnik teraz od wewnątrz zaczyna brać ruda. Czy można jeszcze próbować reklamować w ASO w PL taką usługę w ramach reklamacji na perforacje? Osobiście wątpię, ale może macie inne doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest temat. Miałem w ASO robiony błotnik bo poprzedni właściciel w DE miał stłuczkę. Błotnik teraz od wewnątrz zaczyna brać ruda. Czy można jeszcze próbować reklamować w ASO w PL taką usługę w ramach reklamacji na perforacje? Osobiście wątpię, ale może macie inne doświadczenia.

Tylko jeśli auto jest regularnie serwisowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe tak czytam i jak widzę te ogniska rdzy nad którymi tak płaczecie to aż mnie dziw bierze, bo ja do tej pory jeździłem Mazdą 6 więc wiem co to znaczy prawdziwa korozja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe tak czytam i jak widzę te ogniska rdzy nad którymi tak płaczecie to aż mnie dziw bierze, bo ja do tej pory jeździłem Mazdą 6 więc wiem co to znaczy prawdziwa korozja :D

Mazda to hardcore w temacie rudej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blotniki przednie powinny byc z tworzywa, bo pierwsze to tansze rozwiazanie dla producenta, bezpieczniejsze dla pieszego i spokojniejsza glowa dla posiadacza takiego samochodu. Dlaczego tak nie robia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...