andynl 9 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Ja z ciekawości obleciałem całe autko z magnesem..................................przylepił się wszędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 masakra czyzby nastepna firma po mercu ktora zaczyna oszczedzac na blaszce i zaczynaja zgnilki sie pojawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Tu jest problem z odprowadzeniem piasku ,błota itd. w nadkolu szmacianym , dodatkowo zle sa zagiete błotniki .W polifcie poprawili to . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Grześ, za przeproszeniem g....o poprawili, 2 lata temu robiłem na polifta, błotniki nowe, ori z aso, już korozja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn 3 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Grześ, za przeproszeniem g....o poprawili, 2 lata temu robiłem na polifta, błotniki nowe, ori z aso, już korozja Dwa lata temu to mogles robic blotniki z 2012 a mi rzeczoznawca z audi mowil ze poprawili to dopiero w autach z 2014 wiec moze jednak czegos sie nauczyli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Chyba, że tak, trzeba wymienić na 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 To są jakieś jaja...patrząc na zdjęcia z pierwszego postu nie chce się wierzyć.ostatnio oglądałem od spodu moją byłą B7 która jest 5 lat w Polsce i zimą soli nie żałują a auto bez grama rdzy . paranoja jakaś z jakością tych nowych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Nie wiem czy paranoja ale czysty biznes na pewno. Producentów dzisiaj interesuje zadowolenie pierwszego właściciela (a i to nie zawsze wychodzi) a nie produkowanie auta dla drugiego czy trzeciego właściciela. Szczególnie jesli to Polak lub inny biedak, który i tak do Aso nie pojedzie a części szuka i tak u chińczyka. No to po co przeplacac za lepsze materiały i technologie? Takie czasy, ze liczy się kasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Tragedia. Szkoda ze audi poszło w tym kierunku. Chwilowo może zyskali na zmniejszeniu kosztów produkcji, ale długoterminowo wielka strata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Nie tylko Audi kolego, tak robi wiele koncernów o ile nie wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Nie tylko Audi kolego, tak robi wiele koncernów o ile nie wszystkie Chodzi mi o to ze dla wielu ludzi słowo audi oznaczało brak korozji, chociażby na przykładzie b4. A to ze nowe auta włoskie, francuskie czy też ople gniją to nikogo nie powinno dziwić. Przynajmniej mnie by nie zdziwiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Również mercedes czy bmw (kolega ma 3 letniego CLS-a i korozja też już wyłazi), celowe działanie koncernów, oszczędności. Jeszcze B7 był modelem który nadwozie i wnętrze miał jak najbardziej OK, B8 już niestety nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Tylko, ze włoskie teraz nie gniją a niemiwckie owszem. Silnika juz Niemcy trs nie potrafią zrobić a Włosi owszem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 I za co tu płacić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Za "prestiż"który skutecznie wmawia ludziom ten picowany VW wydzerając kasę z kieszeni. Pal licho, ten co na i kupuje nowe w salonie to co go przejmuje to wszystko. Ale ludIe , którzy maja po kilkanaście tysięcy i szukają używki w dobrym stanie raczej nie będą tu mieli juz czego szukać. Z drugiej strony jednak patrząc, mnie tam ta korozja nie przeszkadza. Póki na wylot dziury nie ma, póki nic nie odpada to co się szarpac. To tylko auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 W zasadzie masz trochę racji, tylko tak trochę h...o wygląda z rudą na wierzchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymekn 3 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Troszke szukalem po zagranicznych forach i nie jestem pewny dokladnie z jakiego kraju jest ta stronka ale z nie pozwolilem sobie przetlumaczyc translatorem jedna wypowiedz; Dla tych, którzy maja rdzewiejące błotniki ...Istnieje specjalna instrukcja dostępna od Audi do naprawy błotników. Kod do tej specjalnej instrukcji to 5055 0002 040/041. Nalezy zwrócić się do dealera, aby sprawdzil ten kod.Instrukcja ta obejmuje: usuwanie rdzy, dodatkowe uszczelnienie w wewnętrznej krawędzi błotników i malowanie błotników.Dealer powinien robić zdjęcia i wysyłać je wraz z dochodzenia firmy do importera. W Finlandii, nawet 5-letnie samochody zostały naprawione na podstawie dobrej woli bez kosztów dla właściciela samochodu. http://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/front-wheel-well-rust-2009-a-2849022/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Mi w zeszłym roku w Krotoskim Cichym wymienili za free tylną klapę z powodu dwóch purchli, haha a brakowało mi 2tys. km do następnego przeglądu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Bumier_ 2 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Również mercedes czy bmw (kolega ma 3 letniego CLS-a i korozja też już wyłazi), celowe działanie koncernów, oszczędności. Jeszcze B7 był modelem który nadwozie i wnętrze miał jak najbardziej OK, B8 już niestety nie Kolego mylisz się , b7 też sięgał ten problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximpuh 3 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Kolego, nie wiem jak innym, ale ja miałem B7 przez 3 lata (2 lata miał jak go kupiłem) i z korozją błotników nie było najmniejszego problemu, inne blachy były, inny (czytaj: grubszy) ocynk. Reasumując, 5 letni samochód, najmniejszego ogniska korozji gdzie w B8 2 lata temu gdy robiłem na polift, błotniki już były skorodowane, poliftowe, które założyłem 2 lata temu (nowe, ori z ASO) nie dalej jak 2 tygodnie temu były zdjęte, piaskowane i lakierowane, jeszcze ta zima i były by na 100% dziury Edytowane 22 Września 2014 przez proximpuh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się