andynl Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Ja z ciekawości obleciałem całe autko z magnesem..................................przylepił się wszędzie
michail55 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 masakra czyzby nastepna firma po mercu ktora zaczyna oszczedzac na blaszce i zaczynaja zgnilki sie pojawiac
wrclaguna Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Tu jest problem z odprowadzeniem piasku ,błota itd. w nadkolu szmacianym , dodatkowo zle sa zagiete błotniki .W polifcie poprawili to .
proximpuh Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Grześ, za przeproszeniem g....o poprawili, 2 lata temu robiłem na polifta, błotniki nowe, ori z aso, już korozja
dymekn Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Grześ, za przeproszeniem g....o poprawili, 2 lata temu robiłem na polifta, błotniki nowe, ori z aso, już korozja Dwa lata temu to mogles robic blotniki z 2012 a mi rzeczoznawca z audi mowil ze poprawili to dopiero w autach z 2014 wiec moze jednak czegos sie nauczyli.
proximpuh Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Chyba, że tak, trzeba wymienić na 2014
Rabbi Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 To są jakieś jaja...patrząc na zdjęcia z pierwszego postu nie chce się wierzyć.ostatnio oglądałem od spodu moją byłą B7 która jest 5 lat w Polsce i zimą soli nie żałują a auto bez grama rdzy . paranoja jakaś z jakością tych nowych aut
marekg Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Nie wiem czy paranoja ale czysty biznes na pewno. Producentów dzisiaj interesuje zadowolenie pierwszego właściciela (a i to nie zawsze wychodzi) a nie produkowanie auta dla drugiego czy trzeciego właściciela. Szczególnie jesli to Polak lub inny biedak, który i tak do Aso nie pojedzie a części szuka i tak u chińczyka. No to po co przeplacac za lepsze materiały i technologie? Takie czasy, ze liczy się kasa.
misiek95 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Tragedia. Szkoda ze audi poszło w tym kierunku. Chwilowo może zyskali na zmniejszeniu kosztów produkcji, ale długoterminowo wielka strata
proximpuh Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Nie tylko Audi kolego, tak robi wiele koncernów o ile nie wszystkie
misiek95 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Nie tylko Audi kolego, tak robi wiele koncernów o ile nie wszystkie Chodzi mi o to ze dla wielu ludzi słowo audi oznaczało brak korozji, chociażby na przykładzie b4. A to ze nowe auta włoskie, francuskie czy też ople gniją to nikogo nie powinno dziwić. Przynajmniej mnie by nie zdziwiło
proximpuh Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Również mercedes czy bmw (kolega ma 3 letniego CLS-a i korozja też już wyłazi), celowe działanie koncernów, oszczędności. Jeszcze B7 był modelem który nadwozie i wnętrze miał jak najbardziej OK, B8 już niestety nie
marekg Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Tylko, ze włoskie teraz nie gniją a niemiwckie owszem. Silnika juz Niemcy trs nie potrafią zrobić a Włosi owszem...
marekg Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Za "prestiż"który skutecznie wmawia ludziom ten picowany VW wydzerając kasę z kieszeni. Pal licho, ten co na i kupuje nowe w salonie to co go przejmuje to wszystko. Ale ludIe , którzy maja po kilkanaście tysięcy i szukają używki w dobrym stanie raczej nie będą tu mieli juz czego szukać. Z drugiej strony jednak patrząc, mnie tam ta korozja nie przeszkadza. Póki na wylot dziury nie ma, póki nic nie odpada to co się szarpac. To tylko auto.
proximpuh Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 W zasadzie masz trochę racji, tylko tak trochę h...o wygląda z rudą na wierzchu
dymekn Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Troszke szukalem po zagranicznych forach i nie jestem pewny dokladnie z jakiego kraju jest ta stronka ale z nie pozwolilem sobie przetlumaczyc translatorem jedna wypowiedz; Dla tych, którzy maja rdzewiejące błotniki ...Istnieje specjalna instrukcja dostępna od Audi do naprawy błotników. Kod do tej specjalnej instrukcji to 5055 0002 040/041. Nalezy zwrócić się do dealera, aby sprawdzil ten kod.Instrukcja ta obejmuje: usuwanie rdzy, dodatkowe uszczelnienie w wewnętrznej krawędzi błotników i malowanie błotników.Dealer powinien robić zdjęcia i wysyłać je wraz z dochodzenia firmy do importera. W Finlandii, nawet 5-letnie samochody zostały naprawione na podstawie dobrej woli bez kosztów dla właściciela samochodu. http://www.audiworld.com/forums/a4-b8-platform-discussion-128/front-wheel-well-rust-2009-a-2849022/
Kodzak33 Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Mi w zeszłym roku w Krotoskim Cichym wymienili za free tylną klapę z powodu dwóch purchli, haha a brakowało mi 2tys. km do następnego przeglądu,
_Bumier_ Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Również mercedes czy bmw (kolega ma 3 letniego CLS-a i korozja też już wyłazi), celowe działanie koncernów, oszczędności. Jeszcze B7 był modelem który nadwozie i wnętrze miał jak najbardziej OK, B8 już niestety nie Kolego mylisz się , b7 też sięgał ten problem
proximpuh Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Kolego, nie wiem jak innym, ale ja miałem B7 przez 3 lata (2 lata miał jak go kupiłem) i z korozją błotników nie było najmniejszego problemu, inne blachy były, inny (czytaj: grubszy) ocynk. Reasumując, 5 letni samochód, najmniejszego ogniska korozji gdzie w B8 2 lata temu gdy robiłem na polift, błotniki już były skorodowane, poliftowe, które założyłem 2 lata temu (nowe, ori z ASO) nie dalej jak 2 tygodnie temu były zdjęte, piaskowane i lakierowane, jeszcze ta zima i były by na 100% dziury Edytowane 22 Września 2014 przez proximpuh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się