Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa Pompki centralnego zamka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy ostatnio zauważyłem że każdy rygiel po zamknięciu auta jest na innej wysokości (a wcześniej było igła) czy może to świadczyć o dobiegającym stanie pompki ?

Opublikowano (edytowane)

tak albo nieszczelnosc na jej wyjsciu

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Panowie podczepię się do tematu bo mam problem z pompką centralnego. W zeszłym tygodniu centralny mi zdechł pompka nie dawała znaku życia wiec wyjąłem ją z samochodu. Rozebrałem ją okazało się że grafit pękł. Następnego dnia kupiłem pompkę od golfa 3 przełożyłem wirnik poskładałem pompkę i wrzuciłem do auta. Problem tylko w tym że pompka strasznie głośno teraz pracuje dodatkowo zamykając "buczy" dosłownie 2-3 sekundy natomiast przy otwieraniu buczy co najmniej 10 sekund wszystkie kostki, przewody podciśnienia podłączone są w porządku, więc nie wiem co jest grane. Nieszczelność przewodów raczej odrzucam bo tydzień temu dopóki grafit nie pękł wszystko było okej więc co może być powodem tej głośnej pracy i długiego buczenia przy otwieraniu auta? ;) Z góry dzięki za jakieś wskazówki :)

Opublikowano

A obudowa szczelna? Składana jest na uszczelke

Opublikowano

A obudowa szczelna? Składana jest na uszczelke

Tak obudowa wydaje się być szczelna

Opublikowano

witam wszystkich ja mam z kolei taki problem ze pompka raz działa a raz nie a jak bardzo delikatnie uderzę (puknę) w papkę to odrazu się włącza i działa normalnie jakieś 2 razy i potem znowu muszę w nią uderzyć co to może być


witam wszystkich ja mam z kolei taki problem ze pompka raz działa a raz nie a jak bardzo delikatnie uderzę (puknę) w papkę to odrazu się włącza i działa normalnie jakieś 2 razy i potem znowu muszę w nią uderzyć co to może być

Opublikowano

Witam,

wczoraj zamknąłem auto z klucza i dziś rano zonk. Nie mogę otworzyć auta. Pompka buczy ale tylko przez jakaś 1s i przestaje (krócej niż dawniej).

Dziwne jest to że żeby otworzyć drzwi muszę trzymać przekręcony kluczyk w drzwiach i pociągnąć za klamke. w innym przypadku rygielek odrazu się zamyka.

Co jeszcze dziwne to czasem zaskoczy i działa ok. Miałem też dziś przypadek że zostawiłem otwarte auto i odsunięte szyby. Wracam za 10 min i szyby zamknięte i auto też.

Wejście tylko za pomocą osunięcia szyb z kluczyka (przytrzymanie go obróconego w lewo) i otworzenie z klamki od środka.

Pomoże ktoś ?

Opublikowano

Ziele PL sprawdź najpierw czy nie masz wilgoci w pompce albo powodzi. Jak to przerobiłem i na prawdę działy się rożne dziwne rzeczy zanim sprawdziłem że pompka pływała sobie w wodzie :P

Opublikowano (edytowane)

Witam,
Pozdrawiając autora tematu pozwolę sobie na wrzucenie kilku dodatkowych zdjęć z mojej naprawy - dawcą jest pompka z golfa III 1H0 962 257.

Pompka golfa środek:
suridndq.jpg

Porównanie silników:
10033051J_wapsehx.jpg

Moja pompka po przeszczepie:
1003313JP_wapsehw.jpg

Cena pompki -> 30 zł,
Czas przeszczepu -> 30 min (bez pośpiechu)
Satysfakcja -> bezcenna.

PS. Stara pompka zamykała drzwi, ale bagażnik był ciągle otwarty (zbyt długo pompowała). Przy zatykaniu obu otworów powietrznych palacami, nie potrafiła stworzyć ciśnienia. Po wyjęciu silnika na stół po podłączeniu do prądu dwa razy buchnęło chmurą grafitu po czym pompka stanęła. Widok po rozebraniu:
1003319JP_wapsere.jpg

Edytowane przez trytyt
Opublikowano

Panowie dzis rozebralem swoja pompke, patrze widok jak powyzej wirnik rozsypany. Otworzylem druga bo akurat mialem zeby zobaczyc hak to powinno wygladac. Zobaczylem powsadzalem te magnesy czy co to tam bylo bo wyciagnalem, zlozylem podpialem i sie rozsypalo jak w tej pierwszej, choc chwile wczesniej bylo ok.Ten wirnik jakos specjalnie sie sklada czy o co chodzi?

Opublikowano

Być może zbyt mocno docisnąłeś do siebie te elementy z grafitu.

Opublikowano

Panowie ja mam następujący problem mianowicie, centralka mi częściej otwiera niż nie otwiera, ale jak już w końcu nie otwiera to mogę cykać na pilocie ile wlezie i tak się samochód nie otworzy, jak już z pilota nie daje rady no to otwieram audice kluczykiem ze strony kierowcy i wtedy otwierają się tylko drzwi kierowcy a po złapaniu za klamkę otwiera się już wszystko... jeżeli pompka byłaby rozsypana to przypuszczam że auta nie dałoby się wgl z centralki otworzyć a tak jak wcześnie wspomniałem że centralka częściej działa niż nie działa... licze Panowie na fachowe sugestie w tej sprawie, pozdrawiam i czekam na odpowiedź ! :D

Opublikowano

mozesz miec czesciowo rozwalony witnik lub nieszczelnosc wtedy nie osiaga podcisnienia/cisnienia aby otworzyc/zamknac auto

Opublikowano

mozesz miec czesciowo rozwalony witnik lub nieszczelnosc wtedy nie osiaga podcisnienia/cisnienia aby otworzyc/zamknac auto

no okej ale np jak wtedy gdy mi nie otwiera auta z centralnego wgl nie słysze żeby pompka mi chodziła

Opublikowano

Panowie a na czym polega podgięcie jakich blaszek czy tam pinów> bo mam problem z centralką że raz otwiera raz nie lecz zawsze z kluczyka od strony kierowcy, dzisiaj ściągłem boczek i jak pukłem w pompkę to działała normalnie za każdym razem..

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie.

Otóż ja mam taki problem.

Posiadam w aucie zamek centralny (8D0 862 257 C). Po zakupie kilka lat temu dołożyłem sobie alarm, który sterował zamkami i domykał szyby oraz przygaszał oświetlenie. Przez te kilka lat śmigało aż miło. Problem pojawił się w zeszłym tygodniu.

Tutaj dodam, że generalnie otwieranie zamka centralnego z pilota oraz kluczyka działa bez zarzutu. Ale po krótce:

Na początek po wyjściu z auta, kliknięcie na pilot wzbudzało tylko dźwięk uzbrajania alarmu, natomiast żadne drzwi, ani klapa się nie zamykały. Przez co alarm była aktywny a drzwi niepozamykane. Próba zamknięcia kluczykiem z drzwi kierowcy - brak reakcji centralnego (tj. zamyka tylko drzwi kierowcy). Ale korzystając z przycisku na drzwiach kierowcy zamykało i otwierało mi wszystkie drzwi. Do dzisiaj.

Teraz to już nie potrafię zamknąć niczym - ani pilotem, ani kluczykiem, ani tym przyciskiem na drzwiach. Dodatkowo nie domyka szyb, ani nie gasi światła. Jak zamknę każde drzwi osobno bolcem od środka, a potem drzwi kierowcy kluczykiem, to już z bagażnikiem jest problem. Nie zamyka się. Uzbrajam wtedy alarm, ale bez problemu można się dostać do bagażnika. Przekręcenie kluczykiem w klapie nic nie daje. Aaa, i dodam jeszcze, jak się zamknę w aucie, pozamykam wszystkie drzwi manualnie to przycisk na drzwiach kierowcy również nie otwiera :( Także ten przycisk to już w ogólnie nie działa

Zabrałem się za rozebranie poszycia bagażnika. Dostałem się do pompki, ale szczerze nie wiem co dalej.

Jak wspomniałem bez problemu otwiera mi z pilota i kluczyka. Słychać działanie pompki, która momentalnie odblokowuje drzwi, oświeca światło.

Teraz nie dość, że muszę każde drzwi zamykać osobno, to jeszcze nie zamyka mi tej klapy bagażnika, która żeby się zamknęła potrzebuje chyba (??) elektrycznego rygla, bo w klapie nie ma wężyka (?? nie zauważyłem nigdzie), więc zamek jest chyba elektryczny.

Czy macie jakieś pomysły gdzie szukać winowajcy? Czy to wina pompki? Może problem z tzw masterem w drzwiach kierowcy? Jak sprawdzić czy pompka dostaje sygnał zamykania? Bo albo go nie dostaje i stąd problem, albo dostaje, ale pompka nie reaguje.

Proszę o pomoc.

Edytowane przez robertotg
Opublikowano

tak

Opublikowano

Panowie, pompka z golfa 3 jest mniejsza i co za tym idzie na pewno ma wirnik i silniczek mniejszy. jesteście pewni że podejdzie?

Opublikowano

skoro kilka osób przekładało i pasuję to nie możesz mieć wątpliwości

musisz kupić odpowiednią pompkę z golfa produkcji VDO

to jest pewne, nawet na olx jest gość, który oferuje naprawę pompek i otwarcie mówi, że wkłada mechanizmy z golfa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...