Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Przewody podciśnienia schemat- Co to jest i gdzie się znajduje?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wymieniałeś N75, albo zamieniałeś z N18?

tyle, że nie wiadomo czy N18 działa prawidłowo. A zanim się wyda pieniądze na nowy N75, trzeba się upewnić czy jest sens.

Ro zamień i zobacz jak będzie. A nóż widelec się poprawi, a długo Ci przełożenie nie zajmie.

Wysłane z terenu

Panowie czas na kolejne głupie pytanie z mojej strony

Jeśli zamiana pomoże to mogę tak zostawić czy przywrócić n75 i n18 na swoje miejsce i wtedy wymieniać n75 na nowy? :decayed:

Opublikowano

EGR u ciebie i tak nie działa prawidłowo, Więc po przełożeniu, zrób log statyczny 003 i 011 i dynamiczny 011, będzie widać.

Opublikowano (edytowane)

Ok, dzięki. EGR zaślepiony.

Edytowane przez dliwski
Opublikowano

więc przekładaj.

Opublikowano

A wymieniałeś N75, albo zamieniałeś z N18?

tyle, że nie wiadomo czy N18 działa prawidłowo. A zanim się wyda pieniądze na nowy N75, trzeba się upewnić czy jest sens.

Ro zamień i zobacz jak będzie. A nóż widelec się poprawi, a długo Ci przełożenie nie zajmie.

Wysłane z terenu

Panowie czas na kolejne głupie pytanie z mojej strony

Jeśli zamiana pomoże to mogę tak zostawić czy przywrócić n75 i n18 na swoje miejsce i wtedy wymieniać n75 na nowy? :decayed:

Moze co niektórzy Ci napiszą byś tak zostawił ...Ja znowu jestem innego zdania N18 jest zrobiony do sterowania EGR Wiadomo on duzo mniej pracuje niż N75..Gdy by to było to samo i tyle samo wytrzymywało to konstruktor :audi: zastosował by w obu przypadkach jeden typ zaworu"N" Ale to jest moje zdanie ....a decyzja nalezy do Ciebie ... ;)

Opublikowano

Dzięki Panowie za podpowiedzi. W sobotę postaram się to wszystko zrobić i zdam relacje. Chociaż obawiam się że turbo też będzie do wymiany...

Opublikowano

Moze co niektórzy Ci napiszą byś tak zostawił ...Ja znowu jestem innego zdania N18 jest zrobiony do sterowania EGR Wiadomo on duzo mniej pracuje niż N75..Gdy by to było to samo i tyle samo wytrzymywało to konstruktor :audi: zastosował by w obu przypadkach jeden typ zaworu"N" Ale to jest moje zdanie ....a decyzja nalezy do Ciebie ... ;)

Jeżeli EGR jest nieczynny, a N18 wysteruje prawidłowo turbinę, może sobie pracować. przecież w czasie jazdy miejskiej EGR pracuje równie często jak i turbina.

Chociaż obawiam się że turbo też będzie do wymiany...

a skąd ten pomysł? silnik zużywa duże ilości oleju, dymi na niebiesko, dużo oleju w dolocie?

Opublikowano (edytowane)

całe turbo w oleju usyfione, ale nie dymi na niebiesko, czasem na biało przy przyspieszaniu (o ile mogę to nazwać przyspieszaniem :decayed: przy próbie przyspieszania heh :kox: )

czy zużywa dużo - ciężko powiedzieć, jak kupiłem bańkę na wymianę to na 10 tys. km starczyło tej bańki żeby zrobić najpierw wymianę i potem dolewkę i jeszcze zostało trochę tego oleju, więc chyba dużo nie bierze

Edytowane przez dliwski
Opublikowano

zrób najpierw to co sugerowałem w drugim wątku.

Opublikowano

Witam mam już przewody do wymiany tylko jedno pytanie te wszystkie małe opaski są do wymiany są to jedno razowe opaski jak je się demontuje

Opublikowano (edytowane)

cazki, llapiesz bokiem, przekrecasz zagniot na bok w dwie str i puszczaja

Edytowane przez Musashi
Opublikowano

cazki, llapiesz bokiem, przekrecasz zagniot na bok w dwie str i puszczaja

I one nadają się do ponownego montażu

Opublikowano

Jest taka możliwość ale bardzo ciężki temat, chyba że masz cierpliwość snajpera ;)

Mi się udało założyć ponownie jedną taką opaskę i stwierdziłem że lepiej jechać do sklepu po zwyczajne skręcane opaski.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

o których opaskach mówicie? na wężykach powinny być?

Opublikowano

No właśnie dzięki za odpowiedz co mnie czeka pozdro.

Opublikowano

weze podnisnienia nie wymagaja zaciskania.

jedynie odcinek pomiedzy dolotem a ECU ze wzgledu na wysokie ciśnienie wymaga zabezpieczenia.

mozna zastosowac najmniejsza cybanty (skrecane)

Opublikowano

Zamieniłem n18 z n75 i nie czuje poprawy.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

napisałem w drugim wątku co jeszcze sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...