dliwski Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A wymieniałeś N75, albo zamieniałeś z N18? tyle, że nie wiadomo czy N18 działa prawidłowo. A zanim się wyda pieniądze na nowy N75, trzeba się upewnić czy jest sens. Ro zamień i zobacz jak będzie. A nóż widelec się poprawi, a długo Ci przełożenie nie zajmie. Wysłane z terenu Panowie czas na kolejne głupie pytanie z mojej strony Jeśli zamiana pomoże to mogę tak zostawić czy przywrócić n75 i n18 na swoje miejsce i wtedy wymieniać n75 na nowy?
Musashi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 EGR u ciebie i tak nie działa prawidłowo, Więc po przełożeniu, zrób log statyczny 003 i 011 i dynamiczny 011, będzie widać.
dliwski Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Ok, dzięki. EGR zaślepiony. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez dliwski
OLIVER Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A wymieniałeś N75, albo zamieniałeś z N18? tyle, że nie wiadomo czy N18 działa prawidłowo. A zanim się wyda pieniądze na nowy N75, trzeba się upewnić czy jest sens. Ro zamień i zobacz jak będzie. A nóż widelec się poprawi, a długo Ci przełożenie nie zajmie. Wysłane z terenu Panowie czas na kolejne głupie pytanie z mojej strony Jeśli zamiana pomoże to mogę tak zostawić czy przywrócić n75 i n18 na swoje miejsce i wtedy wymieniać n75 na nowy? Moze co niektórzy Ci napiszą byś tak zostawił ...Ja znowu jestem innego zdania N18 jest zrobiony do sterowania EGR Wiadomo on duzo mniej pracuje niż N75..Gdy by to było to samo i tyle samo wytrzymywało to konstruktor zastosował by w obu przypadkach jeden typ zaworu"N" Ale to jest moje zdanie ....a decyzja nalezy do Ciebie ...
dliwski Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Dzięki Panowie za podpowiedzi. W sobotę postaram się to wszystko zrobić i zdam relacje. Chociaż obawiam się że turbo też będzie do wymiany...
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Moze co niektórzy Ci napiszą byś tak zostawił ...Ja znowu jestem innego zdania N18 jest zrobiony do sterowania EGR Wiadomo on duzo mniej pracuje niż N75..Gdy by to było to samo i tyle samo wytrzymywało to konstruktor zastosował by w obu przypadkach jeden typ zaworu"N" Ale to jest moje zdanie ....a decyzja nalezy do Ciebie ... Jeżeli EGR jest nieczynny, a N18 wysteruje prawidłowo turbinę, może sobie pracować. przecież w czasie jazdy miejskiej EGR pracuje równie często jak i turbina. Chociaż obawiam się że turbo też będzie do wymiany... a skąd ten pomysł? silnik zużywa duże ilości oleju, dymi na niebiesko, dużo oleju w dolocie?
dliwski Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) całe turbo w oleju usyfione, ale nie dymi na niebiesko, czasem na biało przy przyspieszaniu (o ile mogę to nazwać przyspieszaniem przy próbie przyspieszania heh ) czy zużywa dużo - ciężko powiedzieć, jak kupiłem bańkę na wymianę to na 10 tys. km starczyło tej bańki żeby zrobić najpierw wymianę i potem dolewkę i jeszcze zostało trochę tego oleju, więc chyba dużo nie bierze Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez dliwski
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 zrób najpierw to co sugerowałem w drugim wątku.
marcin120383 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Witam mam już przewody do wymiany tylko jedno pytanie te wszystkie małe opaski są do wymiany są to jedno razowe opaski jak je się demontuje
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) cazki, llapiesz bokiem, przekrecasz zagniot na bok w dwie str i puszczaja Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Musashi
marcin120383 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 cazki, llapiesz bokiem, przekrecasz zagniot na bok w dwie str i puszczaja I one nadają się do ponownego montażu
Hezen Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Jest taka możliwość ale bardzo ciężki temat, chyba że masz cierpliwość snajpera Mi się udało założyć ponownie jedną taką opaskę i stwierdziłem że lepiej jechać do sklepu po zwyczajne skręcane opaski. Wysłane z mojego GT-I9100
dliwski Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 o których opaskach mówicie? na wężykach powinny być?
marcin120383 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 No właśnie dzięki za odpowiedz co mnie czeka pozdro.
Hezen Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Chodzi o takie opaski: http://i.st-firmy.net/93cgrvl/opaska-oslony-przegubu-dzierzoniow.jpg tylko że małe Wysłane z mojego GT-I9100
Musashi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 weze podnisnienia nie wymagaja zaciskania. jedynie odcinek pomiedzy dolotem a ECU ze wzgledu na wysokie ciśnienie wymaga zabezpieczenia. mozna zastosowac najmniejsza cybanty (skrecane)
dliwski Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Zamieniłem n18 z n75 i nie czuje poprawy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 napisałem w drugim wątku co jeszcze sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się