NiuniaA3 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Witam, audi strasznie wręcz okropnie pluła olejem, wymieniłem dziś uszczelkę pod pokrywą zaworów, wszystko ok wyczyściłem bo stara wcześniej była na sulikon i pojawił się problem.. Puściła nakrętka na szpilce, teraz nakrętka się ślizga, jak ten problem rozwiązać? Kwestia tylko nakrętki czy całej szpilki? Zamieszczam zdjęcie, która to szpileczka. Aukcje-internetowe--darmowa-galeria-zdj----
NiuniaA3 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 własnie poprawiłem, działa, szpilka pierwsza od lewej od strony rozrządu
prezesik18 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 teraz jest tylko miniaturka na której nic nie widać.
NiuniaA3 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Aukcje-internetowe--darmowa-galeria-zdj----
prezesik18 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 hmm, a z tej strony Ci waliło olejem? Ogólnie to najczęściej wali ze strony napinacza wałków rozrządu, a jeżeli chodzi o wymianę to szpilkę trzeba wykręcić.
NiuniaA3 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 tak z tej strony waliło głównie, trzeba ja wykrećic jakim sposobem? ściagać wszystko ponownie?
Labiel Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Albo zjebałeś gwint na nakrętce albo na szpilce. Co za problem sprawdzić? Na zdjęciach przecież tego nie widać.
ja74687 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 dokładnie jak kolega wyżej zobacz gdzie gwint uszkodziłeś i wymień albo szpilkę albo nakrętkę. Problemu zbyt dużego nie będzie z tym
NiuniaA3 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 tak tyle wiem, że gwint zjechałem tyle, że pytam jak to zrobić aby było dobrze, jeśli na szpilce jak wymienić szpilke? sam domowymi sposobami poradze sobie czy tylko mechanik? jesli nakrętke jak ją wyciąć? czym?
Labiel Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Jak przeciągnięta jest szpilka to ją wykręcasz. Już teraz dokładnie nie pamiętam ale robiło się to chyba w ten sposób że dajesz dwie nakrętki, kontrujesz je o siebie i wtedy da radę wykręcić szpilkę. Tak czy siak najpierw musisz wykręcić samą nakrętkę aby mieć wgląd w sytuację. Nie ma jednego sprawdzonego sposobu. Generalnie możesz starać się podważyć czymś nakrętkę tak aby prężyła do góry i jednocześnie kręcić.
NiuniaA3 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 dziękuje za odpowiedzi udaje się do garażu kombinować, zobaczymy jaki z tego będzie efekt ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ---------- odkręciłem całą szpilke gwint w sumie nienadający się, ktoś o to nie zadbał, wcześniej pod uszczelka bardzo grubo było silikonu no cóż.. problem jest z szpilka nie ma jej gdzie dostać jutro będę szukał ślusarza odpowiedniego
darko Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 możesz dociąć z jakiejś dłuższej śrubki na wymiar,najlepiej z czarnej bo jest twardsza,tam siedzi szpilka fi5,
ja74687 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 zrób jak ci kolega wyżej poradził i będzie git Ja u siebie urwałem szpilkę. Dorobiłem ją ze zwykłej śruby i nie ma problemu
Bartoszzz Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Można kupić nową taką szpilkę w ASO (N 100 746 03) bądź jak koledzy radzą to śrubę M6 przyciąć na 35mm i wkręcić.
NiuniaA3 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 sprawa załatwiona, śruba imbusowa o grubości odpowiedniej okazała się nawet lepsza od oryginalnej, docięta u tokarza odpowiednio zrobiona, założyłem, śmiga, dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się