boseron Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 tez tak miałem 2 h sie z tym szarpałem az uwaliłem szybe, ale jest na to sposób.... jak ci sie zaczyna klinować i nie chce przejśc dalej to włóż ręke pod spód i przesuń cały mechanizm wycieraczek, tak jakbyś chciał zrobić obrót nimi na szybie o 180 stopni to powinno Cie dalej puścić bo zmienia sie ich ułożenie , ja tak robiłem jak już wkłądałem i poszło bez większych problemów i wtedy komputer zostaje nieruszony tylko obudowe odkręcasz.
adam_kkk Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 tez tak miałem 2 h sie z tym szarpałem az uwaliłem szybe, ale jest na to sposób.... jak ci sie zaczyna klinować i nie chce przejśc dalej to włóż ręke pod spód i przesuń cały mechanizm wycieraczek, tak jakbyś chciał zrobić obrót nimi na szybie o 180 stopni to powinno Cie dalej puścić bo zmienia sie ich ułożenie , ja tak robiłem jak już wkłądałem i poszło bez większych problemów i wtedy komputer zostaje nieruszony tylko obudowe odkręcasz. No cenna uwaga Dziś lub jutro zobaczymy co z tego wyjdzie. Odkręcałem nawet całą obudowę komputera ale nie odłączyłem go bo nie wiedziałem co mogę wypiąć i nie pomogło. Teraz mam już luźne śruby więc łatwo pójdzie.
olovski Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Panowie a ktos zmierzyl przy okazji te oringi jaka srednica wew zew i grubosc???
superdziki Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 14x17x1,5 ale ja chyba wloze 2mm
adam_kkk Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 tez tak miałem 2 h sie z tym szarpałem az uwaliłem szybe, ale jest na to sposób.... jak ci sie zaczyna klinować i nie chce przejśc dalej to włóż ręke pod spód i przesuń cały mechanizm wycieraczek, tak jakbyś chciał zrobić obrót nimi na szybie o 180 stopni to powinno Cie dalej puścić bo zmienia sie ich ułożenie , ja tak robiłem jak już wkłądałem i poszło bez większych problemów i wtedy komputer zostaje nieruszony tylko obudowe odkręcasz. No cenna uwaga Dziś lub jutro zobaczymy co z tego wyjdzie. Odkręcałem nawet całą obudowę komputera ale nie odłączyłem go bo nie wiedziałem co mogę wypiąć i nie pomogło. Teraz mam już luźne śruby więc łatwo pójdzie. No dałem rade po ustawieniu wycieraczek "w połowie ruchu" wyszły bez problemu. Jednak podczas wybijania mechanizmu ułamałem mocowanie całego elementu - tam gdzie przykręca się śrubą do karoserii. Jest to dość delikatny materiał - trzeba uważać. Dziś spawanie 30zł i wieczorem montaż. Zobaczymy czy zadziała.
Artas Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Witam a ktoś pomoże mi ? U mnie przed wczoraj tez wycieraczki odmówiły posłuszeństwa po paru zabiegach z wd40 wycieraczki ruszyły. Niestety wystąpił inny problem... z którego powodu musiałem ramienia wycieraczki ustawić pod kontem 45 stopni od poziomu 0 czyli w którym się znajdują normalnie gdy są wyłączone. Ponieważ gdy je włączyłem jak były w prawidłowej pozycji to wycieraczki poszły mi pod maskę. Dlaczego musiałem je ustawić pod kątem 45 stopni na szybie . I teraz gdy wycieraczki są włączone na czasową pracę pozycja 1 to... wycieraczki pierw cofają mi się o kont 45 stopni do pozycji prawidłowej i potem idą do góry robiąc prawidłowe machnięcie po szybie po czym jak wracają zatrzymują się w tej pozycji 45 stopni na szybie. Natomiast gdy mam włączone je na powolną pracę, lub na szybką to działają prawidłowo od samego dołu do samej góry w momencie wyłączenia ich zatrzymają się w pozycji początkowej czyli kącie 45 stopni. Przypuszczam ze gdzieś mi się coś przesuneło, ale nie wiem gdzie i jak to naprawić. :-( Pomocy proszę.
adam_kkk Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 tez tak miałem 2 h sie z tym szarpałem az uwaliłem szybe, ale jest na to sposób.... jak ci sie zaczyna klinować i nie chce przejśc dalej to włóż ręke pod spód i przesuń cały mechanizm wycieraczek, tak jakbyś chciał zrobić obrót nimi na szybie o 180 stopni to powinno Cie dalej puścić bo zmienia sie ich ułożenie , ja tak robiłem jak już wkłądałem i poszło bez większych problemów i wtedy komputer zostaje nieruszony tylko obudowe odkręcasz. No cenna uwaga Dziś lub jutro zobaczymy co z tego wyjdzie. Odkręcałem nawet całą obudowę komputera ale nie odłączyłem go bo nie wiedziałem co mogę wypiąć i nie pomogło. Teraz mam już luźne śruby więc łatwo pójdzie. No dałem rade po ustawieniu wycieraczek "w połowie ruchu" wyszły bez problemu. Jednak podczas wybijania mechanizmu ułamałem mocowanie całego elementu - tam gdzie przykręca się śrubą do karoserii. Jest to dość delikatny materiał - trzeba uważać. Dziś spawanie 30zł i wieczorem montaż. Zobaczymy czy zadziała. Wszystko OK - montaż przeszedł bez problemu, spaw póki co narazie trzyma mocno. Od razu fajniej jeździ się w deszczu Mam jeszcze jedno pytanie. Obok komputera po odkręceniu wycieraczek miałem sporo wody. Czy to normalne że zbiera się tam woda?
marekg Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Witam a ktoś pomoże mi ? U mnie przed wczoraj tez wycieraczki odmówiły posłuszeństwa po paru zabiegach z wd40 wycieraczki ruszyły. Niestety wystąpił inny problem... z którego powodu musiałem ramienia wycieraczki ustawić pod kontem 45 stopni od poziomu 0 czyli w którym się znajdują normalnie gdy są wyłączone. Ponieważ gdy je włączyłem jak były w prawidłowej pozycji to wycieraczki poszły mi pod maskę. Dlaczego musiałem je ustawić pod kątem 45 stopni na szybie . I teraz gdy wycieraczki są włączone na czasową pracę pozycja 1 to... wycieraczki pierw cofają mi się o kont 45 stopni do pozycji prawidłowej i potem idą do góry robiąc prawidłowe machnięcie po szybie po czym jak wracają zatrzymują się w tej pozycji 45 stopni na szybie. Natomiast gdy mam włączone je na powolną pracę, lub na szybką to działają prawidłowo od samego dołu do samej góry w momencie wyłączenia ich zatrzymają się w pozycji początkowej czyli kącie 45 stopni. Przypuszczam ze gdzieś mi się coś przesuneło, ale nie wiem gdzie i jak to naprawić. :-( Pomocy proszę. ściągnij ramiona, uruchom na chwilę wycieraczki żeby zrobiły pełny cykl i wyłącz. Będziesz miał pewność, że silnik stoi w pozycji zero - i w tej pozycji załóż ramiona i dobrze dokręć tak, żeby się nie obróciły już samoistnie na trzpieniach. Powinno być już okej od tego momentu
olovski Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 co do wody to pewnie zapchane kanaly pod aku poszukaj gdzies na forum bylo juz to
boseron Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 napewno kanały zapchane jakimś syfem, popatrz dokładnie czy nie przytkało wylotów
olovski Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 wywal nte gumy i bedzie git u mnie woda nie stala ale rownolegle sprawdzalismy u kumpla w A4 i u niego woda stala pod sam aku wiec w oby gumy poszly out
Artur82 Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 a jak kolega usunie gumy to nie bedzie sie jeszcze szybciej zapychalo wiekszymi syfami typu liscie??
macieek Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Wydaje mi sie, ze te gumy sa tylko po to, zeby woda nie splywala po grodzi tylko, zeby kapala bezposrednio na dół...
olovski Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 audi ogolnie ma dobra blache wiec nawet jak splynie po niej nic jej sie nie stanie od czasu do czasu mozna zajrzec tak ale nawet wiekszy lisc po czasie zostanie wyplukany przez wode tak czy tak teraz ciagle mam tam sucho widac bylo osad dokad stala woda
macieek Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 Wiem, ze nic jej sie nie stanie jesli woda splynie od czasu do czasu ale po co ma splywac po komorze silnika gdy moze sie lac bezposrednio na ziemie za pomoca gumek? Bo rozumiem, ze teraz probujemy dochodzic, po co są te gumki w odpływach pod aku i serwem? W B6 i (chyba) w późnych B5 są oslony nad aku, dzieki temu wpada mniej syfu.
olovski Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 heheh jak woda moze lac sie na ziemie kiedy np. jedziesz tak czy tak woda bedzie leciec na wszystkie strony poza tym ona raczej nie splywa po komorze od strony silnika tylko kanalem pod auto
macieek Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 heheh jak woda moze lac sie na ziemie kiedy np. jedziesz tak czy tak woda bedzie leciec na wszystkie strony poza tym ona raczej nie splywa po komorze od strony silnika tylko kanalem pod auto No fakt, zapomnialem dodać bardzo istotnych słów - "w czasie postoju"
olovski Opublikowano 6 Września 2010 Opublikowano 6 Września 2010 No fakt, zapomnialem dodać bardzo istotnych słów - "w czasie postoju" :naughty jak tam wolisz kanaly chyba nie sa pionowe wiec sila rzeczy i tak splynie po sciankach i tak
macieek Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Dobra wygrales, te gumki są zatem wizualnym tuningiem, nie mającym zadnego praktycznego zastosowania, jedynie utrudniają odplyw wody i powodują zapychanie odplywów. Ach ci niemieccy inżynierowie - czasem cięzko zrozumiec ich intencje poza OT więc ja juz wiecej nie smiecę pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się