moras22 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 (edytowane) W dniu 21.02.2018 o 17:05, Mariox37 napisał: Ten koleś co mi robił cały wydech tzn. tył i środek uważa że te "masówki" to gó...no i one tylko fajnie wyglądają z zewnątrz . Takie jest jego zdanie Ten twój Nie wygląda jakoś wspaniale i pewnie w środku waty nie będzie . Ale próbuj i tak musisz do kogoś podjechać na wspawanie, oby nie było darcia zamiast basowego pomruku . Co do zabrania dowodu to chyba nie jest aż tak strasznie ja zawsze w swoich autach i moto miałem głośne wydechy jednym z najgłośniejszych był czarny lanos 3d na gwincie z silnikiem calibry Po Prostu jak widziałem policje to noga z gazu i chyba nigdy nie zatrzymali mnie akurat z tego powodu . Napisz jak coś wykombinujesz wykombinowałem ;D posłuchaj może się spodoba. Ale z góry piszę, że powyżej 2k nie ma co kręcić w nocy zeby nikogo nie obudzić.. PS. 46-47 słychać jakieś pyknięcie.. co to mogło pyknąć bo się aż przeraziłem ?? a4 pr.mp4 Edytowane 22 Maja 2018 przez moras22
moras22 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 W dniu 14.04.2018 o 19:19, damian_jmj napisał: Witajcie Mam u siebie w B6 1.8T Q wydech z nierdzewki od katalizatora, ale podczas dłuższej jazdy jest za głośno w aucie. Mam pytanie czy końcowy wydech z S4 B6 podejdzie bez większych problemów? Planuję swój wydech sprzedać, kupić ori z 1.8 i zamontować końcowe z S4 oraz DP. Ktoś może robił coś podobnego? moze po prostu zaloz sam srodkowy, sam tak mialem i bylo cicho. dp 2.75 do tego koncowy przelotowy sportowy.
soul87 Opublikowano 24 Maja 2018 Opublikowano 24 Maja 2018 (edytowane) Tak, tylko jeżeli mowa o środkowych tłumikach seryjnych to z ośki b5 środkowy a z 1.8t b6 Q to dwie zupełnie inne bajki .... W dniu 14.04.2018 o 19:19, damian_jmj napisał: Witajcie Mam u siebie w B6 1.8T Q wydech z nierdzewki od katalizatora, ale podczas dłuższej jazdy jest za głośno w aucie. Mam pytanie czy końcowy wydech z S4 B6 podejdzie bez większych problemów? Planuję swój wydech sprzedać, kupić ori z 1.8 i zamontować końcowe z S4 oraz DP. Ktoś może robił coś podobnego? Jak chcesz troszke bardziej zadziorny wydech ale cisze w środku to szukaj wydechu z B7 2.0tfsi/ lub końcowe z 3.2V6 FSI , jest plug and play , ma lepszy przepływ (fabrycznie przelotowy) i troszke głośniejszy niz seria 1.8t Edytowane 24 Maja 2018 przez soul87 1
marekgolczynski Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 Jak wywale tylko środkową pychę zmieni się dźwięk?
soul87 Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 na YT masz pełno filmików z takimi wydechami
bartekzks Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Witam. Jakie tłumiki (dwa końcowe jeden środkowy pod quattro) polecicie do B6 ma być przelot ale nie głośny bo dużo jeżdżę. Pozdrawiam
bartez80 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 zapraszam do siebie ,mogę zrobić fajne puszki jak cos to pisz na pw
tomekp94 Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 montował ktoś tłumiki turboworksa zamiast środkowego (te duże) który kupić żeby było łatwo wspawac prosty i y pipe z ori wziąść czy 3 wylotowy ?
soul87 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) 22 godziny temu, tomekp94 napisał: montował ktoś tłumiki turboworksa zamiast środkowego (te duże) który kupić żeby było łatwo wspawac prosty i y pipe z ori wziąść czy 3 wylotowy ? Pytanie, po co ? Srodkowy i tak jest przelotowy i w ośce i w quattro. , mocy Ci od tego nie przybędzie a będzie tylko głośniej w środku . Jak już grzebać wydech to zwiększać średnicę całego, chociaz wydech w 1.8t i tak ma jeszcze spory zapas mocy... Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez soul87
tomekp94 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Godzinę temu, soul87 napisał: Pytanie, po co ? Srodkowy i tak jest przelotowy i w ośce i w quattro. , mocy Ci od tego nie przybędzie a będzie tylko głośniej w środku . Jak już grzebać wydech to zwiększać średnicę całego, chociaz wydech w 1.8t i tak ma jeszcze spory zapas mocy... na forum w tym temacie pisali ze środek jest komorowy, mam ośke i założyłem końcowe proex najcichsze i jest głośność serii bardziej basowa i chce założyć na środek przelot turboworks żeby było troche głośniej, masz jakieś zdjęcie rozciętego środkowego z fwd 1.8t ?
tomekp94 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 5 minut temu, soul87 napisał: TO Ci powinno wystarczyć. ? no mam taki sam ale ciekawe czy w srodku jakichś przegród nie zrobili ? z zewnątrz wygląda na przelot, w quattro napewno jest przelot bo tam nic innego nie wejdzie ale w ośce to nie wiem.
soul87 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 1 minutę temu, tomekp94 napisał: no mam taki sam ale ciekawe czy w srodku jakichś przegród nie zrobili ? z zewnątrz wygląda na przelot, w quattro napewno jest przelot bo tam nic innego nie wejdzie ale w ośce to nie wiem. Panie przyjrzyj się zdjęciu i znajdź czarny przewód który przechodzi przez tłumik ?
tomekp94 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Teraz, soul87 napisał: Panie przyjrzyj się zdjęciu i znajdź czarny przewód który przechodzi przez tłumik ? a niezauważyłem przewodu, to wsadzenie tłumika turboworks nic pewnie nie pogłośni ? chyba wytne środek i zobacze jak będzie bo teraz na końcowych proex to to samo co seria a katalizatora nie mam, żebym wiedział że to przelot w serii jest to bym wziął głośniejsze tłumiki
soul87 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) W przypadku tłumików przelotowych wszystko zalezy od wielkości tłumika i średnicy rury . Im mniejszy tłumik oraz im wieksza srednica ruy ktora przechodzi przez tlumik tym zdolności tłumiące są mniejsze. Wiec zakladajac mniejszy troche srodkowy i/lub z wieksza średnica rur bedziesz mial glośniej. Jak wytniesz środek na innych końcowych niż seryjne to będzie głosno już tu się jeden przekonał Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez soul87
bartez80 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 tłumiki przelotowe też można robić cichsze i głośniejsze ,tak więc to co tu panowie piszecie ,nie do końca pokrywa się z prawdą ,bo jak taki turbo works w srodku jest prawie pusty i ma marnej jakości wygłuszenie ,które się dosyć szybko wypali ,to wydech zrobi się głośniejszy po mimo ,że zostały ori tylne tłumiki .
bartez90 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 A wstawiajac dp oraz wywalajac srodkowy tlumik przy koncowych ori bardzo glosno bedzie? Czesto latam ekspresowkami z predkoscia 180-200, da sie wytrzymac? W b6 1.8t bex Q sedan. Uwolni to troche wydech i da cos wiecej przy podnoszeniu mocy wzgledem zwyklego dp? Planowana moc 250 km.
bjoern Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 tak chodził z DP, bez środkowego i na ori końcowych, w trasie było spoko, ale wiadomo, że głośniej od serii co do mocy to nic to nie zmieni ale na 250KM starczy ori wydech bez kata
bartez90 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Ok, dzieki. Tak myslalem ze do 250km srednio jest sens sie wydechem zajmowac. Samo dp przy dobrym turbo powinno wystarczyc.
tomekp94 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 ja np mam coś ok 270 km i końcowe przeloty dodały troche mocy. Srodkowy wyciołem na próbe i jak sie wolno jezdzi to fajnie ale w rezonans wpada ok 3 tys na wyższych biegach i buczy, wstawie spowrotem ori środek to i tak przelot to nie ma co więcej kombinować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się