dracus6662 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 jak w temacie jaki napinacz , łańcuch, jaki rozrzad pompa oraz o czym nalezy pamietac przy robocie komletnego rozrzadu czy uszczelniacze wałków równierz, dodatkowo pompa oleju równierz zmieniać .... czy jakis napinacz paska alternatora czy jakos tak ? czy lepiej wszystko w aso czy skompletowac i do aso z czesciami??? silnik 1.8 t avj , 2001r sedan:wink:
cabanmat Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 W ASO możesz cały portfel zostawić Raczej zaleca się kupno ori części poza ASO i do dobrego magika.
dracus6662 Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 hmmm tutaj magicy wołają mi za robote 300e czyli 40 -45 e za godzine... w aso w pl za robote wolali 1200 pln ale mam pewniej bo boje się oddać autko jakiemus panu edziowi którego bliżej można nazwac wymieniaczem a jakiej firmy kompletowac rozrzad oraz napinacz i łańcuch? co jeszcze powinienem wymienić
michalm320 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Czemu chcesz łańcuch wymieniać? Masz jakieś objawy?
dracus6662 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 objawy są takie rano po zapaleniu wyrczenie 2-3 sekundy pozniej cisza nie wiem czy jak sie rozgrzeje to czy wyrczy raczej nie , tylko ze rok czasu jeżdzenia nie bylo tego halasu przy starcie a były właściciel nie wspominał nic o jego wymianie ,,, a skoro rozrzad będę robił to i tak mógłbym przy okazji zrobic ,nie chce by mi tam wyrczało, jakies inne propozycje
barb123 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 U mnie na nowym też to słychać po 24h postoju przy odpalaniu. Jak olej spłynie to ma prawo hałasować
dracus6662 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 a czy nie powinno byc tam gdzies w glowicy zaworu zwrotnego zatrzymujacego
soul87 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 jak nie warczy na cieplym to zostaw! kase w bloto wyrzucisz... ja zmienialem i tez przez 2 s rano warczalo... poki na cieplym jest cisza zostaw!
Grzechoo131 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 koledzy a pytanko, bo u mnie ten łańcuszek słychać jak gwałtownie chce przyśpieszyć, jak spokojnie się rozpędzam to nie, ale po redukcji i daniu w palnik słychać niestety przy pewnym zakresie obrotów mały rechot. czy to już jego czas się zbliża ?
KubaMpakiet Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 objawy są takie rano po zapaleniu wyrczenie 2-3 sekundy pozniej cisza nie wiem czy jak sie rozgrzeje to czy wyrczy raczej nie Jaki masz olej?
soul87 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 koledzy a pytanko, bo u mnie ten łańcuszek słychać jak gwałtownie chce przyśpieszyć, jak spokojnie się rozpędzam to nie, ale po redukcji i daniu w palnik słychać niestety przy pewnym zakresie obrotów mały rechot. czy to już jego czas się zbliża ? ja bym najpierw sprawdzil czy katalizator nie grzechocze...
dracus6662 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 objawy są takie rano po zapaleniu wyrczenie 2-3 sekundy pozniej cisza nie wiem czy jak sie rozgrzeje to czy wyrczy raczej nie Jaki masz olej? olej 5w40 niezmiennie i nie bierze oleju:wink: ---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:45 ---------- jak nie warczy na cieplym to zostaw! kase w bloto wyrzucisz... ja zmienialem i tez przez 2 s rano warczalo... poki na cieplym jest cisza zostaw! kurcze tylko że cały rok było cicho tylko teraz cos tak zaczęlo gadać rozrzad za niedługo idzie do roboty więc zastanawiam sie nad napinaczem i jezeli bym się zdecydował to brać razem z czujnikiem czy bez:kox:
Grzechoo131 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 tak mówisz? a jak to sprwdzic? potłuc w niego ? bo ten dźwiek się pojawia jak jest zapotrzebowanie ma duzo mocy, i ktoś mi podpowiedział ze to ten napinacz z łańcuszkiem
dracus6662 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 jak potłuczesz w kata to raczej mu nie pomożesz tylko popsujesz:wink: jak kat się sypie to wywala błąd kata oraz najlepiej słychać jak gasisz silnik to takie stuki jak by panewka w silniku ja tak miałem i ku..... myslalem ze to panewka:facepalm: a to kat:banan: ja tak miałem raz na zimnym dla próby po odpaleniu jak ucichł po chwili kawałek depłem i dzwięk był jak w maluchu zagrzanym na trasie(chyba kazdy wie jaki to dzwięk chrobotania ghhryytryygry) ale po 200m się uciszyło na cieplym chyba nic nie słychac
Grzechoo131 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 to jutro sprawdze kompa, bo mi check ciągle świeci to nie wiem czy coś nowego się pokazuje ale nie wiem czy to to bo na postoju u mnie cisza
KubaMpakiet Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 olej 5w40 niezmiennie i nie bierze oleju Tez mialem 5w40 i trykanie przy porannym starcie, po zmianie na 0w30 problem znikl, 8tys na 0w30 i lyknal max 3,5 setki, auto lekko nie ma
dracus6662 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 0w30??:whistling: nie wiem czy z 5w40 dobrym pomyslem jest zejsc na 0w30 cały roczek było dobrze teraz tak to sie jakos nasililo:kwasny: moze spróbowac 5w30 ale czy bedzie rzadszy od 5w40:naughty: Czy napinacz i łańcuch swag to dobry zestaw:naughty::naughty:
KubaMpakiet Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Przeszlem i moge powiedziec ze to byl dobry ruch Gdzies tu na forum wyczytalem ze Swag = Febi wiec to dobry zestaw
piotrekpiwko Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ja zmienilem na Swaga juz jezdze prawie rok i jestem zadowolony Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
dracus6662 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 czyli zestaw Swag oraz Febi są dobre:naughty: tylko że one nie maja czujnika w komplecie :kwasny:czy mozna założyć swój? ze starego napinacza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się