Dev Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Zapodaj 320/30 tam tez mozesz wrzucic FDSP lub DS2500 Edytowane 25 Listopada 2014 przez Dev
Wandej Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Jakbyś przebiegał dsow to wal:wink: Te ds 2500 to to samo czy racingi? Tapnięte z SGS5
Sebiś Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Nadaja sie Pewnie, że się da Na krótki czas Możecie rozwinąć dlaczego zostawiając fabryczny tył jest to rozwiązanie na chwile ? Że niby samochód zachowuje się niestabilnie przy ostrym hamowaniu ?
polowoj Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Cześć. Czy DEV albo ktos inny z guru mialby w dobrej cenie nowiutkie tarcze nawiercane Zimmermann Sport Coat 314 mm, tarcze gładkie Zimmermann Standard Coat 300 mm, klocki hamulcowe -no właśnie jakie? Na pewno o wiekszej skuteczności od serii, ale takie ,zeby nie wymagały rozgrzewania. Czy ktoś zna jakieś opinie na temat angielskich klocków EBC Yellow Stuff, albo EBC Ultimax? BĘDĘ bardzo wdzieczny za szybką pomoc, bo do piątku muszę złożyć zamówienie.
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 tarcze kup u Dzika EBC sobie odpusc, zapodaj Ferodo, TRW, Galfera lub Pagida
fidmac Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Panowie,czeka mnie wymiana tarcz z przodu.Mysle o takim zestawie : tarcze ATE POWER DISC 314mm i klocki ATE CERAMIC.Gdzie taki zestaw mozna wyrwac za rozsadna kasiorke?Myslalem tez o tarczach Zimmerman Sport Coat,ale opinie na ich temat dotyczace krzywienia sa podzielone.Ktos na nich jezdzi i moze cos powiedziec?
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Panowie,czeka mnie wymiana tarcz z przodu.Mysle o takim zestawie : tarcze ATE POWER DISC 314mm i klocki ATE CERAMIC jestes na najlepszej drodze do zrobienia sobie problemów kup cos bardziej sensownego
fidmac Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie,czeka mnie wymiana tarcz z przodu.Mysle o takim zestawie : tarcze ATE POWER DISC 314mm i klocki ATE CERAMIC jestes na najlepszej drodze do zrobienia sobie problemów kup cos bardziej sensownego Mozesz troszke rozwinac temat?Dzieki :hi:Takie zestawy sa w sprzedazy w Niemczech http://www.motoroel-king.de/de/Ersatz-Verschleissteile/ATE-Bremsen/ATE-Bremsen-Set-Vorne-Hinten/AUDI-BREMSSCHEIBEN-Ceramic-BELAeGE-Vorne-Hinten/ATE-BREMSSCHEIBEN-Ceramic-BELAeGE-AUDI-A4-Avant-8K5-B8-VORNE-314MM-HINTEN-300MM.html Edytowane 4 Grudnia 2014 przez fidmac
Adam-Lewian Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tzn., że jak chcesz dobre hamulce to Zimmermann ATE kupisz a nawet nie wiesz co będzie w pudełku, a tym bardziej PD to jedynie będziesz klął na buczenie przy hamowaniu.
Wandej Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Ja opchnąłem swego czasu zestaw z tarczami brembo i do tej pory chyba klient jest zadowolony A cena tego prawie 1/4 tych 400E
Terzet Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) ATE jest drogą do problemów? jeszcze jakies 3 lata temu byłem bardzo zadowolony z nich, zarówno z klocków jak i tarcz, no ale może przez ten czas się coś zmieniło. Teraz śmigam na klockach Zimmermann 24705.200.1 http://google.plczesc/klocki-hamulcowe-komplet,audi,a4-8k2-b8-od-2007-11,2-0-tdi-120km,5-6418-26848-100030-0-86-247052001.html i tarcze też tego producenta, nie moge ich znaleźć, gdzieś przepadło mi opakowanie. Mimo wszystko - zestaw działa bez zarzutu, jak narazie jestem zadowolony więc możesz się zastanowić też nad Zimmermanem, z tego co czytałem to inni też dosyć przychylnie się wypowiadają o nich. Edytowane 9 Stycznia 2015 przez Terzet
Wandej Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Jak chcesz zestawik OZ tarcze + klocki OZ lub ferodo które za pewne są lepsze to pisz masz 314mm zacisk ATE tak?
Adam-Lewian Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Andrzejku to tylko kolejna reklama ;D Czyli post i konto do usunięcia - to tak jakby któryś z modów tu zajrzał
Wandej Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Andrzejku to tylko kolejna reklama ;D Czyli post i konto do usunięcia - to tak jakby któryś z modów tu zajrzał Ach kurfa Znowu ta sama strona nawet
3d0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Hej, skończyły mi się klocki i myślę nad najbardziej optymalną opcją upgradu. Mam najechane 100k i tarcze (ORI 314mm) są w idealnym stanie z tego co patrzyłem. Średnio też mam teraz kasę na upgrade do zacisków S4, więc pytanie czy warto kupować jakieś lepsze klocki do tych ORI póki co? Następnym razem zmienię pewnie już komplet. Co polecicie (jakie klocki albo ostatecznie tarcze+klocki)? Ganiam jak burza po autostradach ale dojeżdżam też autkiem codziennie do pracy dosyć krótkie odcinki (10km), więc nie chcę jakiś ceramicznych/sportowych cudów co się potrzebują najpierw porządnie podgrzać tylko coś bardziej uniwersalnego i odczuwalnie lepszego niż ORI bez zmiany zacisków. Kto mi coś opchnie:)? KLOCKI ORI: 8K0698151F, 8K0698451A
3d0 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Ile taki komplecik (przód/tył)? Podrzucisz jakiś link do zestawu? Rozumiem, że zaciski ORI obsłużą 320mm?
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 napisałem ze SWAP koszt ok 1500zł/kpl z tarczami, klockami, zaciskami (proszek) i płynem hamulcowym
polowoj Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć. Ludzie piszą na priv, jak wyszła zamiana, to napiszę na forum. Kupiłem u Deva zaciski 320 mm i wymieniłem oryginalne 314mm. Zaciski ladnie pomalowane proszkowo, wszystko pasuje, montaż bez problemów. Bardzo ładnie wyglądają na kole, lepiej niż na zdjeciach od Deva :-) (DEV popracuj nad marketingiem :-) )Kupilem też u Dzika tarcze Zimmermann Sport i klocki Hella Pagid, płyn Motul RBF. Montaż wykonany przez swietnego mechanika z długoletnim doswiadczeniem, ktory przy okazji jest członkiem rodziny. Czyszczenie piast, pomiary czujnikiem -wszystko w normie.Przez pierwszy 1000 km z hamulcami jak z jajkiem, ani raz naglego hamowania - akurat trafił sie wyjazd autostradami 550 km i reszta też nie po mieście, więc niby idealnie. Po około 2000 km przy większej prędkości okolo 140-160 km/h, gdy delikatnie hamuję, czuję bicie na kierownicy i na pedale hamulca. Na starych tarczach tego nie było. Dev twierdzi, że trzeba przetoczyć piasty i tarcze, bo na gwarancję nie ma co liczyć.Niech się nikt nie łudzi, że jak kupi porządne tarcze, to będą trzymały porządną jakość, albo, ze w razie czego firma uzna gwarancję. Poza tym co? Ściągnąć tarcze i postawić samochód na kołkach aż do odzewu z serwisu tarcz? To absurd przecież. A cena wymian przerosnie cenę toczenia i nawet chyba nowych tarcz.Dramat. Dodam, że nie były to moje pierwsze tarcze OZ, miałem też Brembo, Febi Bilstein, Trw i nigdy nie miałem problemów i nawet nie pomyślałem, ze będzie kiedys potrzeba reklamowania tarcz i jaki z tym problem. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez polowoj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się