Gibons Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Opublikowano 16 Lutego 2018 1 godzinę temu, Leszczonka napisał: Panowie tarcze wiem ze napewno zimermann sport a klocki jakie? ferodo może czy textar albo ate? Chyba ze ktoś ceramikę poleci ale wtedy gładkie tarcze zimermanna? Ja proponuje SWAP nie dość że lepiej wygląda w feldze to lepiej hamuje a moc pewnie też będziesz chciał zrobić kiedyś większą co do tarcz tez jestem za zimmermann + ferodo
Leszczonka Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 2 godziny temu, Gibons napisał: Ja proponuje SWAP nie dość że lepiej wygląda w feldze to lepiej hamuje a moc pewnie też będziesz chciał zrobić kiedyś większą co do tarcz tez jestem za zimmermann + ferodo No tak moc bedzie grana tylko kurde jedna kwestia czy np do 17 wchodzi 340mm??? Bo jak nie to znowu bym musiał koła zimowe z oponami sprzedawać i coś szukać na 18 bo na 19 nie uśmiecha mi sie w zimę jeździć, słyszałem że w polifcie zaciski sa jak z s4 i tylko jarzmo bym musiał zmienić pod 340, grzebał ktoś w tym temacie ???
daniell-gda Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 No tak moc bedzie grana tylko kurde jedna kwestia czy np do 17 wchodzi 340mm??? Bo jak nie to znowu bym musiał koła zimowe z oponami sprzedawać i coś szukać na 18 bo na 19 nie uśmiecha mi sie w zimę jeździć, słyszałem że w polifcie zaciski sa jak z s4 i tylko jarzmo bym musiał zmienić pod 340, grzebał ktoś w tym temacie ??? S4 ma 345 mm mieszcza sie w 17 cali Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
Leszczonka Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 8 minut temu, daniell-gda napisał: S4 ma 345 mm mieszcza sie w 17 cali Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Aaa faktyczniee 245mm pomyliłem się,jak wchodzą to mnie teraz pocieszyłeś, tylko pytanie takie jak zadałem czy ktoś może robił do zacisku poliftowego większe jarzmo? Wtedy by nie trzeba swapa robić chodź czy jest to sens czy nie wyjdzie taniej zaciski s4 z tarczami i klockami niż np zimermanny,ferodo klocki i jarzma
Dev Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 2 godziny temu, Leszczonka napisał: Aaa faktyczniee 245mm pomyliłem się,jak wchodzą to mnie teraz pocieszyłeś, tylko pytanie takie jak zadałem czy ktoś może robił do zacisku poliftowego większe jarzmo? Wtedy by nie trzeba swapa robić chodź czy jest to sens czy nie wyjdzie taniej zaciski s4 z tarczami i klockami niż np zimermanny,ferodo klocki i jarzma Nie ma znaczenia przedlift-polift Dajesz jarzma od 345 do zacisku 320 i jest ok. Do tego tarczę i klocki.
bladzio1 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 2.01.2018 o 13:25, Dev napisał: Cena za oś plus ewentualne części które trzeba wymienić 7-8dni roboczych Hej Dev. Chciałbym już dopiąć temat tego malowania. Wysłałem Ci priv ale nie wiem czy Ty masz włączone wiadomości... W jaki sposób możemy to sfinalizować?
Dev Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 12 minut temu, bladzio1 napisał: Hej Dev. Chciałbym już dopiąć temat tego malowania. Wysłałem Ci priv ale nie wiem czy Ty masz włączone wiadomości... W jaki sposób możemy to sfinalizować? 693 45 66 99
bladzio1 Opublikowano 11 Marca 2018 Opublikowano 11 Marca 2018 6 minut temu, Dev napisał: 693 45 66 99 Ok, jutro przed południem zadzwonię.
puczyl1990 Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Potrzebowałbym komplet na tył do 3.0 TDI, ktos cos? Mozna na priv?
Wandej Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 W dniu 6.02.2018 o 10:40, DanielM napisał: A ja z innej beczki polecam jurid white, klocek ceramiczny, główną zaletą jest bardzo małe pylenie. Jeśli ktoś ma felgi w jasnym kolorze to różnica jest kolosalna. Klocek dedykowany jest do tarczy pełnej nie nawiercanej. Jeśli chodzi o sprawność to nie czuje różnicy między ATE czy TRW. Producent twierdzi, że fading nie występuję ,po kilku ostrzejszych hamowaniach nie widzę różnicy. Ciekawa alternatywa dla wiodących zamienników. Nie główną zaletą a jedyną zaletą
winner4 Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Dokładnie, jak zresztą wszystkie te "super klocki ceramiczne" oferowane przez marki średniej czy niskiej półki.
kabas Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Mam nowy nabytek A4 B8 Avant 2.0 TDI 170 KM CAHA i potrzebuje wymienić klocki przód i tył do oryginalnych tarcz. Ze względu iż jest to nowość to nawet nie wiem jakie są tam tarcze Jak mógłby mi ktoś powiedzieć co tam siedzi( VIN WAUZZZ8K1AA168097 )? No i jakie klocki polecacie ? Ferodo Premier?
Dev Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 3 godziny temu, kabas napisał: Mam nowy nabytek A4 B8 Avant 2.0 TDI 170 KM CAHA i potrzebuje wymienić klocki przód i tył do oryginalnych tarcz. Ze względu iż jest to nowość to nawet nie wiem jakie są tam tarcze Jak mógłby mi ktoś powiedzieć co tam siedzi( VIN WAUZZZ8K1AA168097 )? No i jakie klocki polecacie ? Ferodo Premier? 314/300mm zrób SWAPa przodu na 320mm
Pikuś Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Kabas, może coś takiego https://www.olx.pl/oferta/klocki-ferodo-racing-ds2500-audi-a4-b8-CID5-IDlDl1g.html ?
Wandej Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 6 godzin temu, Pikuś napisał: Kabas, może coś takiego https://www.olx.pl/oferta/klocki-ferodo-racing-ds2500-audi-a4-b8-CID5-IDlDl1g.html ? W tym rozmiarze różnicy nie zrobią. Tak jak pisze Tomek przód dać 320mm na zacisku TRW lub jesli felgi pozwolą 345mm na zacisku TRW. Wtedy będzie efekt na sryjnym klocku Ferodo premier.
kabas Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 (edytowane) Z czasem na pewno będzie SWAP na większe, a narazie musi pozostać na serii. Więc jakie klocki mogę wrzucić? Kolego DEV ile cenowo wychodzi taki SWAP na 320 mm? Czy może zakupić te jak proponuje kolega Pikuś https://www.olx.pl/oferta/klocki-ferodo-racing-ds2500-audi-a4-b8-CID5-IDlDl1g.html ? Edytowane 23 Marca 2018 przez kabas
Dev Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 6 godzin temu, kabas napisał: Z czasem na pewno będzie SWAP na większe, a narazie musi pozostać na serii. Więc jakie klocki mogę wrzucić? Kolego DEV ile cenowo wychodzi taki SWAP na 320 mm? Czy może zakupić te jak proponuje kolega Pikuś https://www.olx.pl/oferta/klocki-ferodo-racing-ds2500-audi-a4-b8-CID5-IDlDl1g.html ? komplet na.przod 1200zl nie cuduj tylko od razu działaj że swapem
Wandej Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 9 godzin temu, kabas napisał: Z czasem na pewno będzie SWAP na większe, a narazie musi pozostać na serii. Więc jakie klocki mogę wrzucić? Kolego DEV ile cenowo wychodzi taki SWAP na 320 mm? Czy może zakupić te jak proponuje kolega Pikuś https://www.olx.pl/oferta/klocki-ferodo-racing-ds2500-audi-a4-b8-CID5-IDlDl1g.html ? Nie widzę zeby miały czujniki te klocki a powinny mieć. Te klocki kosztują znacznie więcej nowe. Ładuj zwykłe Ferodo
Pikuś Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 Nie widzę zeby miały czujniki te klocki a powinny mieć. Te klocki kosztują znacznie więcej nowe. Ładuj zwykłe FerodoBo one wychodzą bez czujników, co możesz sprawdzić na stronie ferodo. To sprzedaj je w normalnej cenie, nikt ich nie kupi. Ja kupiłem 8 kpl. w dobrej cenie dlatego za tyle sprzedaję.
Wandej Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 1 godzinę temu, Pikuś napisał: Bo one wychodzą bez czujników, co możesz sprawdzić na stronie ferodo. To sprzedaj je w normalnej cenie, nikt ich nie kupi. Ja kupiłem 8 kpl. w dobrej cenie dlatego za tyle sprzedaję. Premier jest z czujnikiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się