Rotor Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 No dobra przeszedłem na 345 i 330mm z S4/5. Płyn zmieniony na ATE typ 200. Zestaw na razie się dociera. Uwaga- przy feldze oryginalnej 17x8 cali (10cio szprychowej) ET47 jest dokładnie na styk. Ciężarki na jednej feldze sa przyklejone nie na samiuśkim brzegu a jakiś 1cm głębiej i już obcierają. Trzeba je przekleić. W zasadzie najlepiej byłoby dołożyć dystanse 5 lub 10mm bo wpadnie byle kamyczek i poharata felgę. Co myślicie? 1
Gibons Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Opublikowano 10 Maja 2019 35 minut temu, Rotor napisał: No dobra przeszedłem na 345 i 330mm z S4/5. Płyn zmieniony na ATE typ 200. Zestaw na razie się dociera. Uwaga- przy feldze oryginalnej 17x8 cali (10cio szprychowej) ET47 jest dokładnie na styk. Ciężarki na jednej feldze sa przyklejone nie na samiuśkim brzegu a jakiś 1cm głębiej i już obcierają. Trzeba je przekleić. W zasadzie najlepiej byłoby dołożyć dystanse 5 lub 10mm bo wpadnie byle kamyczek i poharata felgę. Co myślicie? Daj dystans 20mm i będzie ok.
Rotor Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 20mm to wyjdzie ET 27. Przy zwykłym 1BA może wyglądać niespecjalnie. Wystarczy 2mm żeby nie obcierało albo przesunąć ciężarki. Pytanie czy dystans np 5mm może być płaski bez wystającego kolnierza czy już ryzykownie że felga źle się ułoży? Na razie tylko myślę.
Gibons Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 8 godzin temu, Rotor napisał: 20mm to wyjdzie ET 27. Przy zwykłym 1BA może wyglądać niespecjalnie. Wystarczy 2mm żeby nie obcierało albo przesunąć ciężarki. Pytanie czy dystans np 5mm może być płaski bez wystającego kolnierza czy już ryzykownie że felga źle się ułoży? Na razie tylko myślę. Felga i tak będzie schowana jeżeli to 8j. Sam mam 8j i et 47 z dystansem 20mm. Dystans bierz z kołnierzem czyli minimum 13mm
Rotor Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) To może faktycznie 15mm żeby był kołnierz jak trzeba. Masz jakieś fotki jak to się ułożyło? Ja mam 17xJ8 ET47 1BA. EDIT: i mam opony szerokości 245 mm - to już daje +1cm na szerokość z każdej strony względem 225. Edytowane 14 Maja 2019 przez Rotor
hertz Opublikowano 15 Maja 2019 Opublikowano 15 Maja 2019 (edytowane) Panowie, jaka powinna być średnica przedniej tarczy hamulcowej w 2.0 TFSI 180KM 2009r Edytowane 4 Lutego 2020 przez hertz
Dev Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 W dniu 15.05.2019 o 08:02, hertz napisał: Panowie, jaka powinna być średnica przedniej tarczy hamulcowej w 2.0 TFSI 180KM 2009r - VIN: WAUZZZ8K09A187638 ? dziadowskie 314/25mm zmieniaj na 320
Chudy1983 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 Witam czy ma ktos numer tel do Dev albo prosił bym go o kontakt bo nie mogę napisać do niego na priv a mam sprawe a mianowicie swap hamolcow a4 b8 lift dzieki
sajmon136 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 5 godzin temu, Chudy1983 napisał: Witam czy ma ktos numer tel do Dev albo prosił bym go o kontakt bo nie mogę napisać do niego na priv a mam sprawe a mianowicie swap hamolcow a4 b8 lift dzieki Ma pod każdym postem.? +48 693 45 66 99 Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.
Miki6236 Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Pytanko.... Mam do wymiany klocki + tarcze przód i tył potrzebuję komplet tarcze + klocki - przód i tył. Audi A4 B8 2010 Avant 118kW VIN WAUZZZ8KXBA027546 Pytanie co polecacie? Coś pośredniego. Choć z drugiej strony myślę, aby nie przeinwestować bo auto pewnie do końca roku zmieni właściciela. Szkoda, gdyż w zeszłym roku zrobiłem remont silnika (branie oleju) - i jeździ cacy , no ale jak dostajesz nowy samochód - to po co ten ma stać w garażu
Adam-Lewian Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 12 godzin temu, Miki6236 napisał: Pytanko.... Mam do wymiany klocki + tarcze przód i tył potrzebuję komplet tarcze + klocki - przód i tył. Audi A4 B8 2010 Avant 118kW VIN WAUZZZ8KXBA027546 Pytanie co polecacie? Coś pośredniego. Choć z drugiej strony myślę, aby nie przeinwestować bo auto pewnie do końca roku zmieni właściciela. Szkoda, gdyż w zeszłym roku zrobiłem remont silnika (branie oleju) - i jeździ cacy , no ale jak dostajesz nowy samochód - to po co ten ma stać w garażu Zimmermannn + Ferodo, info na priv
Kers Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Witam, moje przednie tarcze przy mocniejszym hamowaniu z wyższych prędkości zaczęły bić, więc czas na wymianę... Z tego co wyczytałem w temacie, to każde 2.0 tfsi ma 320mm tak? Jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić jeszcze, specyfikacja jak z lewej strony, VIN: WAUKFAFL5EN013526. Większe tarcze niż te które mam aktualnie nie wchodzą w grę ponieważ 16" mam na zimę. Polecacie w tym temacie tarcze Zimmermann i klocki ferodo, ma ktoś taki komplet na przód w fajnej cenie? Pozdrawiam
Gibons Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2019 7 minut temu, Kers napisał: Witam, moje przednie tarcze przy mocniejszym hamowaniu z wyższych prędkości zaczęły bić, więc czas na wymianę... Z tego co wyczytałem w temacie, to każde 2.0 tfsi ma 320mm tak? Jeżeli ktoś mógłby to potwierdzić jeszcze, specyfikacja jak z lewej strony, VIN: WAUKFAFL5EN013526. Większe tarcze niż te które mam aktualnie nie wchodzą w grę ponieważ 16" mam na zimę. Polecacie w tym temacie tarcze Zimmermann i klocki ferodo, ma ktoś taki komplet na przód w fajnej cenie? Pozdrawiam Zmień na 17 i pakuj 345mm. 16 do B8 to lipa.
Kers Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Przyszłą zimę jeszcze przejeżdżę na tych 16" i pomyślę rzeczywiście nad tymi 17". Gdybym nie kupował przed zimą opon, to bym się nie zastanawiał nad swapem na większe. Więc póki co zostanę przy 320mm. Jeszcze pytanie... Odczuwalna jest różnica między Zimmermanami zwykłymi a sport? Klocki Ferodo Premier do cywilnej dosyć dynamicznej jazdy też powinny wystarczyć? DS chyba są z myślą o torowej jeździe? Edytowane 6 Czerwca 2019 przez Kers
Adam-Lewian Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Niekoniecznie ;) Można dołożyć trochę i zamontować Zimmermann Sport z Ferodo Premier albo można dołożyć trochę więcej i zastosować Zimmermann Standard z Ferodo DS. Albo jak lubisz na grubo to Zimmermann Sport z Ferodo DS :P
lukfol83 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Witam Panowie, może mi ktoś powiedzieć czy podczas wymiany klocków w a4 b8 przód 314 tył 300 smaruję się miejsce osadzenia klocka (co należy smarować a co nie), na tyle są pod klockiem jeszcze blaszki czy też je smarować czy tylko prowadniki i tłoczek pod osłoną? Jak się to robi fachowo. I jeszcze jakimi momentami dokręcać jarzma i zaciski. Dzięki z góry za odpowiedź.
lukfol83 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 Jeszcze zapomniałem zapytać czym smarować tłoczek, prowadniki jarzma i ewentualnie prowadzenie klocka?
Dev Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 9 godzin temu, lukfol83 napisał: Witam Panowie, może mi ktoś powiedzieć czy podczas wymiany klocków w a4 b8 przód 314 tył 300 smaruję się miejsce osadzenia klocka (co należy smarować a co nie), na tyle są pod klockiem jeszcze blaszki czy też je smarować czy tylko prowadniki i tłoczek pod osłoną? Jak się to robi fachowo. I jeszcze jakimi momentami dokręcać jarzma i zaciski. Dzięki z góry za odpowiedź. Nic nie smarujesz
Dev Opublikowano 7 Czerwca 2019 Opublikowano 7 Czerwca 2019 7 godzin temu, lukfol83 napisał: Jeszcze zapomniałem zapytać czym smarować tłoczek, prowadniki jarzma i ewentualnie prowadzenie klocka? Smarujesz tylko tloczki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się