Lukasz_mk2 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Proszę o analizę poniższych logów statycznych: Log (0 - 000,000) Log (1 - 001,003,004) Log (2 - 003) Log (3 - 007,013,023) Log (4 - 011) robiłem je po raz pierwszy, więc nie bijcie jak są źle zrobione
Lukasz_mk2 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 to znaczy 9l/100km, a palił koło 7l - max. 8l/100km, a trasy robie te same (prace <-> dom, jazda po mieście), a w dodatku nie mamy zimy i auto się szybko nagrzewa. Do tego przyrównuje swoje spalanie do spalania kumpla, który robi podobne trasy, a ma a3 sportback Q 2.0 TDi 170KM. Widać coś po tych logach??
zbyszek7791 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 na początek dodaj jakiś dodatek do paliwa , na trzecim cylindrze nie wygląda ciekawie
POWER-KRIS Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Robiłem doświadczenia na pasku 115 KM i jak ustawiłem turbo by pompowalo o 0.1 niżej niż chciał komp palił 6 a jak dałem 0.1, 0.2 więcej to 8 a nawet 10.Przeplywka widzi większy przepływ i wali paliwo.
Biszczan Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Łukasz, ile teraz robisz kilometrów na pełnym baku ? Masz logi zanim spalanie wzrosło ?
ciahciah Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 aż taka różnica to dziwne, 2L to bardzo dużo, to że przez więcej powietrza silnik dostaje więcej paliwa kompletnie nie ma wpływu na spalanie bo prawidłowy stosunek powietrza do paliwa jest ciągle zachowany wiec na spalanie to nie ma żadnego wpływu, twoja teoria tu jest mylna ale...żeby napędzić turbinę do większego ciśnienia co jest potrzebne? myślisz że tak za darmo turbina w pocie czoła tak pompuje? możesz zadaj większe doładowanie i obniż całą mapę przepływki, sam ocenisz czy twoja teoria się dobra ps. tunery często niechcący dowalają za duże doładowanie tam gdzie nie ma takiej potrzeby i jaki jest tego skutek, mniej Nm i km albo większe spalanie tylko po to by z rury leciało górskie powietrze:) zamiast dolewać coś do baku jedz na czyszczenie układu albo sam poszukaj jak to zrobić bo to proste, bezpośrednio zasilasz silnik płynem zamiast on, sobie pochodzi na tym i się przeczyści, nie zrobiłeś 018
Lukasz_mk2 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Opublikowano 22 Marca 2014 Dziś nie dam rady zrobić 018 ale postaram się zrobić to jutro. A co do momentu od kiedy tyle spala, to od momentu wymiany wałka oraz rozrządu. Mam tu też moją teorie ale na razie nic nie mówię, zwłaszcza że jak jakiś czas temu(przed wymianą czegokolwiek) sprawdzałem sobie korekcję PD to były dużo lepsze (żaden PD nie miał wartości +/- 2).
Biszczan Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Jak zlogujesz 018 to zapisz jakie spalanie pokazuje w 015. Coś mi się wydaje, że rozrząd źle ustawiony. Dorzuć też dynamiczny 004. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
ciahciah Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 rozrząd też uważam że źle złożony ale czyszczenie układu prostsza robota można zrobić najpierw
Lukasz_mk2 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 udało mi się zrobić dziś nowe logi dynamiczne grup 004, 015, 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM niestety było mokro i w mieście ciężko znaleźć dobre miejsce na zrobienie porządnie logów (ale myśle że ten ostatni odczyt coś pokazuje). Do tego statyczne 015 i 018: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 25-03-2014 at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2014 at 18:41 ---------- widać coś??
elmer80 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 3 cylinder leży i kwiczy... Do sprawdzenia kompresja - jak ok to wymiana oringów PD. Będziesz wyjmował PD to warto by je sprawdzić w porządnym zakładzie. Być może sama wymiana oringów pomoże to na koniec LM DIESEL SPULUNG z butelki a nie w zbiornik. No i nowe logi i będziemy kminić dalej.
POWER-KRIS Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 A ja bym synchronizację ustawił i zobaczył czy się nie poprawi. ;-)
elmer80 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Co tu ustawiać jak statycznie jest ok tylko dynamicznie się rozjezdza
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 Z tego co poczytałem po necie to chyba jest problem z egr'em. Jutro będę go czyścić i zobaczę co i jak. Poza tym jak robiłem test egr'a to autem zaczęło telepać aż w końcu zgasł. A tak poza tym widać coś jeszcze?
elmer80 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 To po co się pytasz jak widzę wiesz lepiej... odejmij wężyk od egr, zaslep wężyk śruba, izolacją czy czym tam chcesz i sprawdź korekcje ...
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 Pytam bo tylko ten egr udało mi się zdiagnozować, a reszta jest dla mnie czarną magią
elmer80 Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Napisałem co masz zrobić. EGR nic nie ma do korekcji. Zrób to co wcześniej pisałem jeśli chcesz leczyć motorownie. Tyle ode mnie :-)
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 Dzięki, w takim razie zabiorę się za to jutro i dam znać co i jak. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się