AB7 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Koledzy, mam krótkie pytanie: czy jest jakaś różnica między intercoolerem do diesla i benzyny? Nie za bardzo mi sie chce FMIC montować i chciał bym na prawą stronę SMIC założyć. Patrząc na alledrogo jest pełno IC do 2.5TDI i dlatego mi się nasuwa to pytanie. pozdrawiam, Marcin
Inkognito Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Nie ma roznicy ic to ic dopasowujesz wpinasz w uklad i gotowe... Troche zabawy bedziesz mial ale do ogarniecia jest wszystko...
AB7 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 dzięki za odpowiedz :-) Jakiś czas temu znalazłem genialną instrukcje przeróbki do drugiego SMIC w B6/B7, ale za chiny nie pamiętam czy to było po polsku albo po niemiecku (z A4 Freunde) i nie mogę jej juz znaleźć (wujka google już używałem wzdłuż i wszerz). Ktoś ma może odnośnik?
krzysiekvtec Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 W bex nie bylo po obu stronach ? Pewnie da sie kupic weze ic i jakos go wpiac :-) ---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ---------- Tu dobrze widac BEX Engine Information Thread
wampir Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Ile razy można o tym samym pisać B6 A4: Dual Intercooler Install Jak policzysz ile Cie to wyjdzie to i tak zdecydujesz się na fmic
krzysiekvtec Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 wszystko jest do zrobienia tylko gdzie dostać caly komplet ?
wampir Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Pytasz poważnie? Ja bym zadzwonił do ASO Citroena, może oni mają bo chyba o ASO AUDI albo allegro lub ebay pomyślałeś wcześniej...
krzysiekvtec Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 No to asne ze fmic wyjdzie nawet taniej :-)
Inkognito Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 To nie ma sie co zastanawiac skoro fmic wyjdzie taniej to zapraszam.:-P he he he
krzysiekvtec Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 http://img124.imageshack.us/img124/2168/dsmickc1.jpg
wampir Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Nie ma to jak wrzucić wykres bez zadnego komentarza. Nabijasz sobie posty? Jeżeli nawet jest to porównanie IAT w konfiguracji z SMIC i DMSIC to jest on zbyt optymistyczny dla SMIC. Ze swoich doświadczeń wiem, ze temperatury są duży wyższe jak się ma zrobiony soft.
krzysiekvtec Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ta nabijam bo niewiadomo po co mi te posty wrzucilem porownanie temperatur czy to bedzie z softem czy bez to wykres bedzie podobny tylko wyzszy czy nizszy, mi podczas robienia logow z 20 c wzrasta na ponad 35c doladowanie spada w oczach .
wampir Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Jeżeli wrzucasz wykres to napisz co to jest za wykres bo nie każdy wie gdzie i co konkretnie znalazłeś. Pokazujac coś takiego bez opisania wszystkich warunków jak np. turbina, doładowanie, temperatua otoczenia itp, które były w czasie testu tylko miesza ludziom w glowie bo ktoś uzna, ze nie ma sensu zmieniac SMICa. Po drugie róznica pomiędzy seryjnym autem, które ma 0,6 bara a takim, które jeździ na 1,2 bara jest duże. Podczas moich testów miałem ponad 40C roznicy i co Ty na to?
krzysiekvtec Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Racja moglem to opisac, mi chodzi o to ze mimo wszystko ta temperatura bedzie mniejsza :-)
Łukasz13 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 heh optymistyczny ten wykres, przy 20 st na zewnatrz temp. w dolocie na smic, przy logu na trójce do odcinki rośnie z 30 do 60 st. przy jednym przejeżdzie na aucie po programie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się