Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomocy z śrubą wahacza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak koledzy piszą. Uciąć główkę i wyciągnąć gwintem ile się da resztę wybić.

Opublikowano

Koledzy mają rację,obciąć główkę i ciągnąć przez skręcanie nakrętki+ dokładanie podkładek+ewentualne obięcie gwintu jak dojdzie do tego zagięcia a później wybijanie.UWAGA bardzo ważne trzeba w rozcięcie w zwrotnicy włożyć coś ponieważ u mnie przy skręcaniu nakrętki pękł ten kawałek i d*pa blada.

Opublikowano

Sruba wymątowana razem ze zwrotnicą i na prasę :) to było jedyne rozwiązanie a z 2 strony wybiłem ją kilka mm a potem uciołem i gwintem wykreciłem i jakoś wyszły w rezultacie mam nowe springi na pokładzie :)

Opublikowano

Jestem właśnie po akcji z nieszczęsną srubą...

Na prawej stronie poszło ciągnięciem przez nakrętkę i wybijaniem.

Lewa za cholerę nie chciała, nawet grzanie palnikiem nie pomogło. Znalazłem filmik na YT i wykorzystałem metodę wybijania udarem. Wyłączyłem obroty w wiertarce, i tylko samym młotkiem potraktowałem śrubę od strony łba, który wcześniej oczywiście urwałem,:kwasny: do tego mieszanka CC, WD40..

godzina roboty ale zawiecha zmieniona...:banan:. W całości zajęło mi to dwa dni.

Opublikowano

A ja sobie dorobiłem przyżąd taki jak jest na alegro za 400 zł sprawdzałem wczoraj u siebie śruba po 4 latach dała się wycisnąć bez problemu

Opublikowano

A jak koledzy wyciągali z tego mocowania 2 górne wahacze?

Opublikowano

Pukniesz je do góry jak już wyjmiesz śrubę i wyskoczą ewentualnie śrubokręt płaski w szczeliny i same wyjdą tylko żeby za mocno nie wbijać śrubokręta żeby nie pękło

Opublikowano

Aha...dobrze wiedzieć...

Opublikowano

Szczelin nie ruszaj!!

Końcówki mają nawiercone na środku punkty, weź jakikolwiek punktak lub zeszlifuj jakąś starą śrubę i wybijaj od dołu.

zamoczenie WD40 czy CC pomoże również.

Opublikowano

Swoje auto posiadam 6 rok. Zawiechę rozbierałem wiele razy i nigdy nie miałem problemu z tą śrubą spinającą wahacze. Do czasu... :kwasny:

Na początku tego roku postanowiłem wymienić pukający wahacz. Śruba jak zaspawana . Młotkowanie nie pomagało bo zawicha spręzynuje . Palnik odpada bo drugi wahacz wymieniany.

Kilka dni zlewałem wszystko WD40 i próbowałem wybijać. Niestety nie dało się.

Wybebeszyłem zwrotnicę z auta. Spawarka w łape i elektrodą po łbie śruby aby ją rozgrzać. Nastepnie szybko na kowadło , od spodu pod łeb śruby nasadka i wybijanie. Udało się .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...