kilwap Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Wlasnie nie pamiętam musze zobaczyć na fakturze ..... ale chyba zostały stare ale nie jestem pewien lecz myślisz ze to az taki moglo mieć wpływ ze wypadanie nie zniknelo??
waskivw Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Jak zostały stare , nie opróżnione z oliwy , dodatkowo pomieszane ( nie trafiły na stare miejsca ) to tak może być .
kilwap Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 Ale nie slychac zadnych stukow w głowicach a raczej stary popychacz by dawal o sobie znac .... a teraz znowu rozbierać caly rozrząd wymieniac popychacze ustawiac go spowrotem .... ja pier... i niewiadomo czy da to efekt(czyt. koniec wypadania zapłonu)
waskivw Opublikowano 4 Czerwca 2015 Opublikowano 4 Czerwca 2015 (edytowane) To zanim to wszystko rozbierzesz trzeba sprawdzić i upewnić się na 100% Popychaczy nie musi być słychać , mogą być sprawne , tylko nie trafiły na swoje stare miejsca , a przy robieniu głowic , frezowaniu gniazd zawory siadły głębiej , jeśli nie zostały opróżnione z oleju to mogło zdarzyć się tak że któryś był bardziej napełniony i trafił na zawór który siadł głębiej i teraz na zimnym zawór się nie domyka . Edytowane 4 Czerwca 2015 przez waskivw
kilwap Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Sprawdzilem na fakturze popychacze zostały stare reszta czyli zawory prowadnice i uszczelniacze były wymienione. Ale dziś przez przypadek trafiłem ze po wyczyszczeniu tych zaworow kombinowanych jeden na bank2 jak dmucham w podciśnienie to puszcza powietrze slychac syczenie tak to nie powinno być i pojawilo się lekkie wypadanie zaplonow lecz minimalne a wcześniej ich nie było..... Czyzby po czyszczeniu się rozczelnil bo sadza w nim go już tylko uszczelniala????
waskivw Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Nie wiem jak go czyściłeś że uszkodziłeś w nim membranę , może wężyk spadł z niego ? Na dniach kończę składać ASN-a z takimi objawami jak u Ciebie , odpalę to jakiś filmik się nakręci ja pracuje sprawny .
kilwap Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Czyscilem preparatem do czyszczenia egr. Wężyk na pewno był na miejscu bo sprawdzałem 2 razy. A co może się stać jak będę jezdzil z takim skopanym zaworem?
BeyerBrown Opublikowano 7 Czerwca 2015 Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Te zawory kombinowane wpuszczają świeże powietrze do kolektorów wylotowych w początkowej fazie rozgrzewania silnika (ssania), celem dostarczenia tlenu do katalizatorów by miały lżej w dopalaniu pozostałości po wzbogaconej mieszance. Efektem ubocznym jest też szybsze ich nagrzewanie. Te dodatkowe powietrze dostarczane jest przez wtórną pompę pneumatyczną, które zasysane jest z puszki filtra powietrza. Brak dodatkowego powietrza powoduje przyspieszone zużycie katalizatorów. Edytowane 7 Czerwca 2015 przez BeyerBrown
seba78 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Witam wszystkich Jezeli ktos boryka się z takimi problemami jak między innymi: wypadanie zapłonów,nierówna praca silnika,złe ustawienie walkow rozrządu,ciągły chęci na deskę i wiele innych jak to przekonałem się osobiście bywa w naszych ASN-ach chciałbym polecić wam warsztat Jurka w Czeladzi WASKIJ GARAGE. Ja oczywiście tez miałem problem ze swoim ASN-em po wymianie rozrządu ciągle wypadal mi zaplon na drugim cylindrze jednak u mnie po diagnozie u Jurka okazalo się ze urwala mi się klapka od kolektora ssącego i wpadla do silnika wykrzywiając zawór tak jak juz tu pisał Jurek. Auto odebrałem kilka dni temu po remoncie silnika ( zrywane byly dwie glowice no i oczywiście rozrząd byl ustawiony na nowo) Nie pisze tego dlatego żeby robic komuś reklamę tylko po diagnozie i calej robocie chciałbym wam polecić tego mechanika ponieważ jestem mile zaskoczony ze jeszcze tacy ludzie jak Jurek naprawiają auta po raz pierwszy spotkałem się z taka starannością,profesionalizmem i dbałością o auto klienta.
BeyerBrown Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 (edytowane) A ustawia z pomocą softu diagnostycznego wałki na 0, 0, 0, 0 (+/- 1) tak jak robi to warsztat w Sulejówku? Edytowane 20 Czerwca 2015 przez BeyerBrown
Robero321 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Pokaż scrreeny z grupy 93 to powiemy Ci czy jest złożone starannie czy nie
seba78 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Nie są ustawione na 0 0 0 0 ale w granicach błędu w wolnej chwili zrobię screeny i wrzuce
waskivw Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Ustawione jest na 2/1/2/3 , po rozgrzaniu silnika czasami wskakuje na 3/2 /4/4 - co w niczym nie przeszkadza , silnik pracuje wzorowo , brak wypadających zapłonów na zimnym i rozgrzanym, moc wróciła Pewnie że można walczyć do osiągniecia samych zer , ale czy jest sens ? Dzisiaj podjechał następny ASN , forumowicz z Łodzi ( Audi A6 C5) będzie walka z brakiem zmiennych faz rozrządu po mimo braku błędów , będzie ciekawie, ale ja lubię wyzwania
Robero321 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Nawet do 5 czy 6 nie powinno aż tak bardzo rzutować Jak będziesz miał ciekawe przypadki uszkodzeń związanych z tematem to możesz wrzucać tutaj będzie dla potomnych
kilwap Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 A u mnie dalej kicha wypada 3 i rzadziej 1 i czasem 4 cylinder na zimnym i juz mam dosc ..... juz niewiem co sprawdzac moze pomoze tylko wylaczenie tylnych sond bo to napewno cos w elektronice bo mechanicznie silnik napewno jest sprawny
waskivw Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Na zimnym silniku drugie sondy nie mają wpływu na pracę silnika , więc wycinanie ich nie ma sensu .
kilwap Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 Wiec co to może być widziales moje logi na zimnym ze jest rozjazd i tu chyba lezy przyczyna mojego problemu ale jak go rozwiazac to już mi rece opadają sprawdzone praktycznie wszystko....
waskivw Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Prawdopodobnie głowice , popychacze, sam pisałeś że po naprawie już wypadały zapłony . Trzeba by sprawdzić szczelność zaworów , da się bez ściągania głowic.
kilwap Opublikowano 20 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2015 Ale przed bylo to samo ... a jak mozna sprawdzic to bez sciagania czapki?
waskivw Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Przed robotą pewnie wypadały z powodu starych uszczelniaczy , dopytaj mechanika czy opróżniał popychacze przed złożeniem głowic . Sprawdzić można podając ciśnienie przez otwór świecy , niestety trzeba zdemontować kolektor ssący i wydechowy na sprawdzanej głowicy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się