Danny Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem w mojej audi mianowicie. Pacjent Audi A4 b5 1.8 TQ AEB 1996r. Objawy brak mocy w całym zakresie obrotów Co zrobione: Wymienione świece Wymieniona Sonda(stara miala urwany kabel) DV nówka sztuka N75 Wymieniony na prawie nówke(mam jeszcze 3 szt jak coś mogę podmienić) Cały układ szczelny Turbo robione Kat wywalony Jest wgrany chip na okolo 200ps Autko smigało do czasu jak znalazłem stożek i z ciekawości założyłem pośmigałem dwa dni znudziło mi sie. Podczas powrotu do serii uznałem iż wymienie sonde(miałem gdzieś używke, jak pozniej okazało z nowszego modelu) i oczyściłem przepływke acetonem delikatnie. złożyłem w kupe i podczas montażu poszedł n75(ułamała sie nóżka) Więc idąc tym tropem wymieniłem Sonde(nówka) N75)prawie nowy) Auto nie jedzie nie ważne czy zimne czy ciepłe, turbo słychać pracuje. Nic nie szarpie po prostu od około 2.5tyś nie ma takiego przyspieszenia jak powinno być. Wyskakiwał błąd 561 i sondy, po wymianie n75 i sondy brak błedów. Co zrobić?? co sprawdzić?? Logi dynamiczne bede mogł zrobić w sobote(może w miedzy czasie ktoś ma jakieś pomysły) Z góry dzieki
pioteros Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 przeplywka pewnie powiedziala papa albo przez stozek, zafajdala sie i sie troche spalila albo przez ten twoj aceton - to nie jest dobry sposob czyszczenia bo element pomiarowy jest po czesci plastikowy a aceton reaguje z plastikiem zrob logi vag-comem dynamiczne i bedzie wszystko jasne - grupa 002
Danny Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Na vagu w grupie pokazuje cały czas wartosc 126 chyba i nie rośnie
pioteros Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 dokładnie jaki kanał i kolumna to pokazuje?
Danny Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Juz nie wiem, sprawdze jutro na tyle ile sie da polskim vagiem. Jakie wartosci maja być na Bloku drugim?? i gdzie?? Niestety na tym lapku chodzi tylko polski vag
pioteros Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 tam gdzie są mg/s wartość ma rosnąć od praktycznie 0 do ok 125 w czasie całego zakresu obrotów
Magicbattle Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 wes pod uwage ze ma program. ogolnie ma przeplywka pokazywac jak Piotrek mowi a jak masz chipa to do 150 mg/s powienno pokazywac albo wiecej nie wiem. odlacz jeszcze przeplywomierz i zobacz czy jest jakas roznica wtedy bedziesz wiedzial czy zyje. ogolnie pewnie jest zj***na po zabiegu ktory jej zafundowales. Piotrek czym wyczyscic przeplywke tak przy okazji czy lepiej tej pipy delikatnej nie dotykac jak jest oki. bo raczej nigdy nie byla czyszczona a nie chce jej uj***c
Marc!n Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Chyba spray do czyszczenia gaźników, sprężone powietrze... Jak jest OK to po co chcesz ją czyścić? jak jest zabrudzona i głupoty pokazuje to i tak się nic nie traci i można spróbować, może akurat się uda. przy +-200 powinno być w okolicy 165g chyba
pioteros Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Ja się wyleczylem jak mi się przeplywka wysrala od różnych siuwaksow. Obecna kupilem uzywke i smiga juz 2 rok nietykana a jeśli juz koniecznie chce ktoś ja wyczyścić to ja polece suchy patyczek do uszu i staranne usuniecie pyłków z elementu pomiarowego. Bardzo delikatnie bo łatwo to dziadostwo ulamac.
Magicbattle Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 wiec wole nie dotykac bo dobrze chodzi wszystko:decayed:
Danny Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Aktualnie auto jezdżi, przepływka włożona nowa oraz n75, problem jest taki ze autko wyrażnie traci wraz ze wzrostem obrotów, jakby szarpnięcia, przy zmianie biegów szarpie i lekkim puszczeniu z gazu słychać jakby zawór DV sie cofał ale jest nowy. I obroty skaczą(tutaj obstawiam, że po załozeniu sondy i przepływki i odłączeniu aku musi sie adaptować przeustnica. Dodatkowo zauwazyłem iż wydech na łączeniu puszcza i wokół sondy jest wypalona dziurka ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2014 at 21:25 ---------- Witajcie, wiec po zakupie przepływki, oraz nowego n75 całość smiga:) Rada dla reszty nie opłaca sie kupować niby nowych idealnych (przepływek n75 DV) bo zazwyczaj nie działają przynajmniej od ludzi z allegro
Damian_1821 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Witam, podepnę się. Borykam się z brakiem mocy w 2.8 AQD tam gdzie są mg/s wartość ma rosnąć od praktycznie 0 do ok 125 w czasie całego zakresu obrotów W grupie 002 przy 1800 obr - 44.56 g/s przy 5760 obr - 145.83 g/s Tutaj log (pierwszy pomyłka, drugi na LPG, trzeci na benzynce) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jak rozumiem to przepływka jest dobra? Dodam, że jest stożkowy filtr powietrza. tutaj resztę logów: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/2-8-q-tiptronic-slabo-przyspiesza-327219/
Marc!n Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Nie bierz pod uwagę tego co pisze pioteros bo to dotyczy się tylko i wyłącznie seryjnego 1.8T 150KM ! u Ciebie na pewno ma być więcej. Też mam w rodzinie 2.8 i w porównaniu z moim 1.8T nie jedzie ale nie ma czasu żeby się bawić w logi i szukać kilku koni... Póki co to wyrzuć stożek, bo to najgorszy shit jaki można zafundować silnikowi.. co do logów to pewnie ktoś bardziej kompetentny się wypowie, na co również liczę.
Danny Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 O kogo Ci kolego chodzi?? bo jeśli chodzi o mnie świece wymieniałem wiec odpada:)
gregor10 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 O kogo Ci kolego chodzi??bo jeśli chodzi o mnie świece wymieniałem wiec odpada:) nie o ciebie a kolege - Damian_1821
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się