Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakby ktos szukal chetnie sprzedam jarzma i tarcze z przedlifta a8, 269x20mm, tarcze chyba nawet ori niewiele zuzyte, prawie bez rantu, do ewentualnego zabielenia, jarzma sprawne, za stowke plus kw wszystko

Opublikowano

Pany warto kupic zaciski z jarzmami z s8d2 99rok za 320zl komplet???

Z tego co sie orientuje to do swapu z ww zaciskow bede potrzebowal tarcz z t4 tak???

Opublikowano

Pany warto kupic zaciski z jarzmami z s8d2 99rok za 320zl komplet???

Z tego co sie orientuje to do swapu z ww zaciskow bede potrzebowal tarcz z t4 tak???

S8 z tylu ma 280?

Opublikowano

na małym klocku - tarcza potem szła taka sama jak w a4 ADR na przód - 280x22, ale tylko s8 polift

Opublikowano (edytowane)

Pany warto kupic zaciski z jarzmami z s8d2 99rok za 320zl komplet???

Z tego co sie orientuje to do swapu z ww zaciskow bede potrzebowal tarcz z t4 tak???

S8 z tylu ma 280?
Tak z tego co pisza to s8d2 ma 280.

Ciezko jest dostac takie jarzma(bo wiadomo zacisk taki sam czy to 269 czy 280) i mam kompletne hamulce na 2 strony za 320zl.

Patrze na alle a tam znalazlem jeden kompletny zacisk za 250zl....

No wlasnie gostak ma na czesci same a8 s8 i ma 99rok czyli juz polifta.z reszta nie ma problemu bo ma caly komplet i moze zmierzyc.

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Ja ostatnio zalozylem 269 na tyl na zaciskach z a8 d2 fl. Moze jak sie beda konczyc to pomysle nad szukaniem jarzm od eski.

Opublikowano

A powiedz jakiej grubosci dawales dystans???

Ciagle nie wiem co zdzialac bo albo dac tarcze z t4 i nie muslec o dystansach itp albo zapodac tarcze z s8 i dac.dystans czyli taki sam jak pod 269.

Matejus jak bede dzwonil do goscia to zapytam czy nie ma jarzm z s8.

Mi mowil 50zl.szt.

Opublikowano (edytowane)

A powiedz jakiej grubosci dawales dystans???

Ciagle nie wiem co zdzialac bo albo dac tarcze z t4 i nie muslec o dystansach itp albo zapodac tarcze z s8 i dac.dystans czyli taki sam jak pod 269.

Matejus jak bede dzwonil do goscia to zapytam czy nie ma jarzm z s8.

Mi mowil 50zl.szt.

Dystans o grubości 18mm.

Wrzucił bym foto jak to u mnie wygląda, ale coś nie mogę wrzucić, albo nie umiem :grin:

Co do jarzm, to bd czekać na info :wink:

Edytowane przez Matejus_93
Opublikowano (edytowane)

A powiedz jakiej grubosci dawales dystans???

Ciagle nie wiem co zdzialac bo albo dac tarcze z t4 i nie muslec o dystansach itp albo zapodac tarcze z s8 i dac.dystans czyli taki sam jak pod 269.

Matejus jak bede dzwonil do goscia to zapytam czy nie ma jarzm z s8.

Mi mowil 50zl.szt.

Dystans o grubości 18mm.

Wrzucił bym foto jak to u mnie wygląda, ale coś nie mogę wrzucić, albo nie umiem :grin:

Co do jarzm, to bd czekać na info :wink:

Priv:-D Edytowane przez wesz82
Opublikowano

A powiedz jakiej grubosci dawales dystans???

Ciagle nie wiem co zdzialac bo albo dac tarcze z t4 i nie muslec o dystansach itp albo zapodac tarcze z s8 i dac.dystans czyli taki sam jak pod 269.

Matejus jak bede dzwonil do goscia to zapytam czy nie ma jarzm z s8.

Mi mowil 50zl.szt.

Pomysl ile kosztuje tarcza od t4 a ile od s8 :D to tez wazny czynnik ktory pomoze ci sie zdecydowac hehe
Opublikowano

mowicie o tarczach z s8 d2 ? w pewnym roku zamieniona ja na zwykla tarcze 280x22 taka jaka byla w slabszych b5 i b6 - 280x22 8E0615301P

Opublikowano

W sumie racja tarcza z t4 to nie majatek.

Ale jak jest tak pisze Pioter to z b5 tarcze na przod tez nie kosztuja duzo a mamy wybor tj ponacinane poprzewiercane i inne ludzkie wynalazki.

Piotrku a powiedz do s8d2fl dajemy ten sam klociszek co mamy w poliftach b5???

Orientujesz sie moze jaki powinien byc roztaw w jarzmie pod 280??

Wszystko poza cena jest ma korzysc 280.

Nie potrzeba innych dluzszych srub do zacisku(pod tarcze z t4)

Na scislosc tez nie musimy wrzucac dystansu ewnetualnie 1mm tak by nie toczyc tarczy z obu stron.

Opublikowano

japitole....

W sumie racja tarcza z t4 to nie majatek.
Ale jak jest tak pisze Pioter to z b5 tarcze na przod tez nie kosztuja duzo a mamy wybor tj ponacinane poprzewiercane i inne ludzkie wynalazki.

Piotrku a powiedz do s8d2fl dajemy ten sam klociszek co mamy w poliftach b5???
Orientujesz sie moze jaki powinien byc roztaw w jarzmie pod 280??

Wszystko poza cena jest ma korzysc 280.
Nie potrzeba innych dluzszych srub do zacisku(pod tarcze z t4)
Na scislosc tez nie musimy wrzucac dystansu ewnetualnie 1mm tak by nie toczyc tarczy z obu stron.

jak tarcza ma 24mm grubosci to jak ma pasowac bez toczenia?

Opublikowano

Nie rozumiem....co tu pitolic;-)

Sam pisales ze albo toczy sie dziada z obu stron albo z 1 strony a pod jarzmo daje sie 1mm dystansu....

Albo zle cos doczytalem??

Opublikowano

zle przeczytalem o co Ci chodzi z tym toczeniem.... i jak pisalem predzej raczej toczenie z jednej strony to slaba opcja, toczac z dwoch po 1mm nie musisz dawac tego dystansu...

Opublikowano

ja bym sie nie bawil w toczenie tylko wsadzil 280 z b5 i tyle, rozstaw w jarzmie to 90mm, klocek idzie ten sam co wszedzie (polift b5 ośka)

Opublikowano

Co zrobie nie wiem zobacze jak dostane w lapy graty.

Piter a jak podawales wczesniej wysokosc w jarzmie dla boosta to byla wysokosc w jarzmie podjaka tarcze???

Wiesz moze jaka jest w 280???

Chce sprawdzic co przyjdzie:-D

Opublikowano

nie pamietam jak to bylo, zaznaczalem to gdzies na focie, teraz nie mam ich w reku ale te pod 280 to naprawde rzadkosc, juz lepiej wykorzystac wentylowane 256 ktorych pelno i odsunac je adapterem i wsadzic jakies 300-310 lub 330mm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...