wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Piotrek bo zeliwo jest plytsze tak?
krzysiekml Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Piotrek czy do a6c5 wystarczy taka tarcza z toczona po 1mm http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-przod-vw-transporter-iv-t4-280x24-i4757271305.html adapter/dystans 1cm i zacisk z a8d2 ?
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) nie wiem jak to wyglada w teorii z tymi dystansami itp.. tarcz 280 jest sporo, w golfie iv, transporterze, golfie v, a4 b5 Edytowane 13 Listopada 2016 przez pioteros
wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Piecia duzo jest pitolenia by dac taki setap jak Ty dales do siebie w a8?
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 w ośce było opisane w tym temacie chyba wszystko, ja miałem to w b5q, wszystko pasowało z a8 procz zacisku ktory byl z passka b5 4motion
wesz82 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Mi chodzi o to co masz w a8. Czyli pod 330 potrzeba kompletnych zaciskow zeliwnych z przedlifta,pewnie jakis adapterek tarcza, klocki i tuleje w przypadku a4 Powiem ze te 280 juz nawet widac ale zastanawiam sie co mozna dac dalej. Edytowane 13 Listopada 2016 przez wesz82
pioteros Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 zacisk przedlift a8, lub inny zeliwniak pod wentyle, nie wiem stare audice tez mialy podobnejarzmo a8 liftadapterektarcze s4 b8klocek obojetne audi a8, a4 itp itd 1
wesz82 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Dobra jarzmo a8 fl pod 269? Pamiętasz wysokość otworów w adapterku ? Czy dawałes pod adapter tuleje czy tarcza ma dobra wysokość???? Tarcza jest przednia czy tylna z s4b8,dobra nie było pytania pewnie tylna Przemo a u Ciebie w zestawie klocek jest bliżej zewnętrznej krawędzi tarczy czy tak na środku??? Edytowane 13 Listopada 2016 przez wesz82
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 adapter ma byc grubosci tyle ile wynosi roznica wysokosci obydwu tarcz - ori a8 i ori s4 b8 tylwysokosc otworkow tez normalnie mozesz sobie policzyc dzielac roznice srednic obydwu tarcz na pol i to tyle wyzszej matematykiproblem jest w b5 q, otwory trzeba dodatkowo przesunac po obwodzie o ok cm aby odsuniety zacisk, a raczej przewod hamulcowy nie wadzil o ramie zwrotnicy
wesz82 Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Dzieki. Zapodałem te 280 i klocek jest dosc blisko zew krawedzi tarczy,wiesz moze jak idzie to w s8 d2 fl?? Ori klocek w a4 prawie dolega do wew czesci zas tutaj prawie jest ok 2 cm od połaczenia tarczy z talerzem..
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 im dalej na zewnatrz tym lepiej pod warunkiem ze nie wystaje
wesz82 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Ktos dobrze to wyliczyl.klocek jest bardzo blisko krawedzi ale nie wychodzi poza nia.w sumie zastanawiam sie czy w ogole zostawi rant u gory. Powiedz Piotrku da rady Twoj setap upchac pod 18fele?
przemciotorun Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Ktos dobrze to wyliczyl.klocek jest bardzo blisko krawedzi ale nie wychodzi poza nia.w sumie zastanawiam sie czy w ogole zostawi rant u gory. Powiedz Piotrku da rady Twoj setap upchac pod 18fele? u mnie jest tak samo, w poniedzialek bede zimowki zakladal to zrobie foto
pioteros Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Ktos dobrze to wyliczyl.klocek jest bardzo blisko krawedzi ale nie wychodzi poza nia.w sumie zastanawiam sie czy w ogole zostawi rant u gory. Powiedz Piotrku da rady Twoj setap upchac pod 18fele? i w 17 pewnie by weszlo ale na oko
wesz82 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Pod swap na 280 potrzebujemy to co napisał Mateusz plus jarzma z s8 d2 fl.Jarzmo jest z wymiarowane kilka stron wcześniej. Przewody i wsio bez zmian. Mała uwaga dla tych co maja zagięte przewody na zakuciu(ja takowe miałem) Nie da rady ich przykręcić bez wybicia śruby jeżeli wybijemy śrube to możemy poniszczyć gwint w niej oraz potrzebujemy nowe tulejkę pod nią. Ledwo uratowałem zacisk ale to inna bajka... Co do różnicy to wizualnie jest to duża różnica,w porównaniu do serii,w końcu coś tam widac . Jeżeli chodzi o użytkowanie to jest mega różnica,chodź tak na prawdę nie zrobiłem pełnego testu gdyż przejechałem ok 50km ale jest dużo lepiej. Tył mam jeszcze zapowietrzony bo samemu nie odpowietrzy się go prawidłowo,ale z tym uporam sie z czasem. Dla ciekawostki powiem ze przy swapie przodu coś mi napierdzielało przy hamowaniu,wymieniłem piastę gdyż miała bicie,druga też ma bicie,tarcza ma 0,15 bicia. Jak hamowałem to było ewidentnie słychać stukanie,i czuć bicie na pedale(to nie był abs)zaś teraz nic nie czuje nic nie słychać jak ręką odjął,a bicie dalej jest :eusathink: Na dzis zrobiłbym na patencie Piotrka bo wyjdzie podobnie cenowo a efekt zapewne lepszy.
Docki95 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Ma ktos na zbyciu piasty z C4? Bo na allegro ceny kosmos, a niczego w mojej okolicy nie ma, zeby cala belke brac..
wesz82 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Musisz szukac,za 100 juz idzie wychaczyć piasty w normalnym stanie.
Docki95 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 100 to za sztukę wołają.. Wszystko inne mam, tylko te cholerne piasty ;d
wesz82 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Mi tez gostek zawołał tyle samo ale powiedziałem mu niech nie przesadza bo to c4 a ni c7... Szukaj po szrotach,większość z nich wysyła towar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się