Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak kto woli

Opublikowano

Tylko zapomniałęm żę tarcza 312mm ma 25 a nie 22 mm. Tył w B5 na 300 to chyba już git. Dev, ile takie zaciski bo podejrzewam że masz ?

Opublikowano (edytowane)

nie mam uzywanych zacisków z S4 B6/7, bieda, wsio poszło, mam tylko nowe

mozesz dac zajezdzoną tarcze 312/25 mm

wystarczy ją wypiaskowac i przetoczyc na wymiar, bedzie jak znalazł

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Dev a powiedz mi czy aluminium nadaje sie na zrobienie takiego dystansu/adapteru? czy stal lepsza

Opublikowano

Ja bym dał nierdzewkę, mocna i nie zardzewieje

Opublikowano

Rozmawiałem przed chwilą ze znajomym mechanikiem i mówił że do oski ten zacisk nie podejdzie bo w wersji Q coś tam jest z przegubem. Chyba źle go zrozumiałem a musiałem kończyć rozmowę :-/ Może chodziło mu ze piasta z S4 B6 nie siadzie?

Opublikowano

Jedyna przeszkoda do duzego tylnego hebla to wlasnie brak typowej piasty na tyle :) Sam temat piasty jest zalatwiony - c4. Wszystko inne to kwestia nakladow na adapter do zacisku i sam zacisk.

Opublikowano

No dobra, a tylna piasta z C4 podchodzi z każdej oski czy były tam też różnice? Tylko z C4 podchodzi jak się domyślam?

Opublikowano

No dobra, a tylna piasta z C4 podchodzi z każdej oski czy były tam też różnice? Tylko z C4 podchodzi jak się domyślam?

Ale skoro podchodzi z C4 to czego więcej szukasz???

Dobieraj adapter, zacisk i wioooo

Opublikowano

Po prostu dopytuje :-) Dobra to muszę szukać zaciski :-)

Opublikowano

No dobra, a tylna piasta z C4 podchodzi z każdej oski czy były tam też różnice? Tylko z C4 podchodzi jak się domyślam?

podchodzi z kazdej oski tylko trzeba uwazac bo bywaja piasty bez ABSu

jak chcesz kupowac piasty z c4 to podpowiem Ci zebys poszukal calej belki, bo taniej wychodzi... wezmiesz co potrzebujesz a reszte na zlom

Opublikowano

Słuchaj odzywaj sie do mnie koło świąt, jak sprzedam moje audi to będą do opylenia zaciski od s4 b7

Opublikowano

Spoko.

Tak mi przyszlo na myśl jeszcze: kabel ręcznego i hydraulika siegna wogole do takiego zacisku?

Opublikowano

co do hydrauliki to chyba nie ma problemu, poprostu kupic/dorobic dluzszy wezyk o ile ori bedzie za krotki co do recznego to sie nie wypowiem...

Opublikowano (edytowane)

Z ręcznym w ośce chyba nie będzie kłopotu ale z hydrauliką może być kłopot.

Edytowane przez davidlive
Opublikowano

Właśnie coś mi się obilo o uszy ze przewodu nie starczy i musi być na zamówienie.

Opublikowano

U mnie przewod hamulcowy jest seryjny.

Opublikowano

ktos cos w temacie? Marcin bo ty masz ten setup na swoim aucie ale ty go nie zakladales osobiscie? bo dzisiaj troche poskladalem i pomierzylem i i raczej dystans 14mm i tarcza ta z golfa nie ma opcji zeby to weszlo, poza tym tak jak ktos pisal predzej ze jest inny otwor (mniejszy w golfie) a ty pisales ze bylo p&p..... i ogolnie wydaje mi sie ze dystans 10mm i przednia tarcza z a4 b5 280/22 powinno byc spoko, pasowalem wszystko z tarcza z c4 245/10 i powiem ze jest spokodo jarzma :)

wydaje mi sie ze idealna tarcza zeby bylo wszystko p&p to tarcza 280/22 i gleboka na ok 64.... moze ktos wie gdzie takie tarcza wystepowaly? potem wrzuce zdjecia

Opublikowano

Przekazalem informacje ktore mialem ujete w kosztorysie projektu. Od poczatku mowilem ze temat hebla to pomysl i wykonanie Guziora. Udziela sie na naszym forum, numer telefonu tez podawalem. Nie wiem czy nie mam gdzies zdjecia tarczy gdzie widac numery, zerkne i dam znac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...