Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o ocenę logów przed i po programie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jak w temacie, proszę o ocenę kondycji silnika przed programem. Zlogowałem grupy 2,7,13,25. Co można z nich wyczytać? Dodam,że zamontowałem DP i wrzuciłem wczoraj nową pompę paliwa - walbro 255 gss342.

Grupy 2,7,13 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy 2,7,25 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Błędów brak. Czy czasy wtrysku nie są zbyt długie? Jeśli tak, to co może być przyczyną? Pompa paliwa nowa, nowy filtr paliwa...Może regulator ciśnienia na listwie szwankuje? Jak go sprawdzić, czy jest dobry?

Dzięki.

---------- Post dopisany 18-05-2014 at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany 27-04-2014 at 09:29 ----------

Witam,

Proszę o ocenę logów po programie.

DP zamiast katalizatora.

Pompa paliwa walbro 255

wtryskiwacze od BEXa 0280 156 061

Pierwszy przejazd na pb drugi na lpg.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Błędów na dzień dzisiejszy brak.

Wczoraj był tryb awaryjny 00561 /mul/ zapewne od lpg po podłączeniu vaga korekta długa była na poziomie -25%. Dzisiaj po ponownym strojeniu i jeździe korekta długa -2.3%.

Będę obserwował korekty, boję się że rozjeżdżają adaptację ecu-cięzko odpalić auto i rano i gdy rozgrzany silnik. Gdy jeżdziłem tylko na pb nie było tego, palił od strzała. Przed programem też nie było problemu z odpalaniem na obu paliwach.

Opublikowano

Jakieś długie te czasy Andrzeju, jesteś pewien ze ta pompa jest ok? Jak będzie za ubogo to zaspawasz sobie silnik od wewnątrz

Opublikowano

Patrzac na sonde to na tych wtryskach z bexa jest zalane paliwem w calym zakresie.

Opublikowano

Dlatego też zapewne korekty długie lecą mocno na "-" i wyskakuje błąd 561. Chyba dobrze mówię?

Opublikowano

tiuner nie zrobił korekty pod wieksze wtryski .

Opublikowano

Zgadza się, program był robiony pod seryjne wtryskiwacze, na których były stuki. Więc włożyłem te od bex-a ale nie tędy droga chyba. Stuków nie ma ale go zalewa i pojawia się 561 - tryb awaryjny /korekta powyżej -20%/ ma jeszcze wtryski od AGU, są ciut większe od ori...zloguję na nich, i sprawdzę jaka będzie korekta i czy pojawi się tryb awaryjny. Ale przy k03 nie ma co się spodziewać cudów, nawet jak będzie zrobiona korekta pod większe wtryski to i tak turbina nie pozwoli na zbyt wiele...

Mam jeszcze pytanie odnośnie testu w vag-u w grupie silnik, czy w trakcie testu wtryskiwaczy szumi u was w okolicy listwy wtryskowej/regulatora ciśnienia/ za nim, pod nim gdzieś w tej okolicy, ciężko to zlokalizować.

Co może być przyczyną odbjania w trakcie tankowania pb, /pistolet odbija jakby był pełny zbiornik/.? Sprawdziłem N80, zdjąłem węzyk z niego i zasysa na wolnych obrotach, po chwili się wyłączy i załączy tak jak trzeba,sobie cyka...wczoraj nalałem nawet wd40 by go przeczyścić. Test na vag-u przechodzi bez problemu.

Opublikowano

Andrzej polowa działu 1.8t jest walkowana o tym ze tak się nie robi i nie dzwiw się ze tak jest.... Samo nic ci się nie wystroi, tym bardziej ze te kompy są tępe..... Juz wiem czemu moje wtryski nie dawały rady u ciebie i było ciągle nie tak...

Opublikowano

Piotrek, twoje były zbyt wydajne, nie chciałem zmieniać turbiny ani zbyt wiele modzić, dlatego zdecydowałem się na takie rozwiązania. Do pełni szczęści barkuje tylko a może aż 600 obrotów...

Podjadę do Jarka i będziemy walczyć dalej z tematem...

Opublikowano

Gdyby tuner je ogarnął programem to nie były by wcale za duże, to tylko 320stki, najwyżej pracowały by na 60-70% i tyle

---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:40 ----------

Zapytaj się Gregora zresztą, jest gdzieś temat ze strojonym autem przez niego na ok 200km z wtryskami od Saaba 340ccm

Opublikowano

Zgadza się Piotrze. Wątek, o którym mówisz i inne wyniki pracy Gregora widziałem na forum - jednym słowem bajka...Wzór do naśladowania.

Ciekawe czy można zmienić wydajność wtryskiwaczy w takim starym sterowniku jak u mnie i czy dużo roboty z tym oraz czy trudne to do wykonania?Czy wiąże się to z mapą wtrysku zapisaną w ECU?

Opublikowano

http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/a4-1-8t-aeb-soft-gregor-316779/ :wink:

Wszystko kwestia strojenia.. jak nie chcesz robić korekty na 320cc to zostaw tak jak jest. Pamiętaj, że stuków nie masz tylko ecu cofa zapłon aby do nich nie dochodziło. tak można jeździć, zwłaszcza, że jeździsz na LPG na którym wcale nie cofa zapłonu. Auto po sofcie ma zawsze bardziej agresywnie ustawiony zapłon.. Było o tym już w Twoim temacie z wykresem itd :whistling:

Po sofcie najlepiej już nic nie grzebać!

A co, jak i gdzie zostaw tunerowi :wink:

Opublikowano

dobrze ze marcin wkleil link

jak widzisz, soft jest na starym sterowniku AEBa, wszystko mozna tylko coraz mniej ludzi grzebie w tych sterownikach

Opublikowano

Widziałem temat Kamila wszystko pięknie, świadczy o kunszcie Gregora...

Zgadza się Marcin, w moim wątku była mowa o tym.

Ale i tak moim zdaniem najważniejsze są odczucia z jazdy TYLKO te stuki mi nie dawały spokoju dlatego poszukiwałem innej drogi na ich zniwelowanie - wtryskiwaczy bardziej wydajnych. Znalazłem takie - od BEXa- ale nie przewidziałem konsekwencji-dużych korekt,błedu 00561 i finalnie trybu awaryjnego.

Dzięki tym poszukiwaniom mam nawet teraz dwie listwy...:) Przerobioną pod BEXy i Ori pod AGU i ori wtryski...

Z mojej strony nie mogę nic więcej zrobić - brak odpowiednich narzędzi i przedewszystkim ogromnej wiedzy - know how.

Z Waszą pomocą wypracuję jakiś kompromis między stukami a korektami...Bo z jazdy autem jestem zadowolony, póki nie ma trybu awaryjnego - wtedy znika banan z twarzy...

Dzięki,

Pozdr.

Opublikowano

wtryski z bexa przy naszych 4bar regulatorach maja 370ccm

wtryski z AEBa maja ok 260ccm przy 4 barach

te z AGU 300ccm /4bar

---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 08:10 ----------

a w ogole te z AGU jak wygladaja w logach, czy jeszcze nie robiles na nich pomiaru? bo teoretycznie powinny byc takie w sam raz, ewentualnie ciut wieksze w granicach 280ccm jakbys znalazl

Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem logi na wtryskach od AGU na pb v-power racing i lpg. Poniżej je wkleiłem. Stuków nie ma ani na pb ani na lpg. Pojeżdżę trochę i zobaczę jak się ustawią korekty. Wydajność wg informacji znalezionych w necie powinny mieć ok 298cc@4bary 258cc@3bary.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Moim zdaniem wyglądają przyzwoicie. Choć robione na pb95 nie były ok - są w innym wątku.

Myślę że na tym poprzestanę.

Czy ELM327 zadziała w tym aucie, odczytam nim korekty na telefonie - ciężko zmieniać okna w lapku i wprowadzać korekty po obrotach w czasie strojenia lpg nie mam drivera - muszę sam prowadzć i korygować...

Opublikowano

Nie działa elm, przynajmniej ten na bluetootha

---------- Post dopisany at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ----------

Viaken ma w ofercie podobny interfejs tylko ze za 2 stowy ciekawe czy on by działał

Opublikowano

Szkoda że nie działa. Na 10"monitorze źle widać, gdy się otworzy dwa okna...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...