olinek2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Jak jedziesz to na 90% przegub. To nasze pukanie to na postoju jak dobrze opony kleją.
Gresus Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 W sumie jakiś czas temu miałem pulsowanie kierownicy przy skręcie na postoju. Obecnie spokój ale stuki podczas jazdy :/ Trzeba zanurkować pod auto i wybadać sprawę.
olinek2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Pulsowanie może być objawem spuchniętego węża zwrotnego z pompy wspomagania
ciubas Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wymontowałem pojemnik na płyn i co się okazało,w pojemniku jest sitko które było całkiem zatkane i ciśnienie wypchało go z osadzenia. Jestem to w stanie zrobić jako kompletny laik?
kamilosek181 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 kolego wymontować "pojemnik" to raczej żaden problem ale swoją drogą to ciekawa diagnoza jutro jak będę miał czas to spróbuję tego u siebie ponieważ czasami mam podobny problem u siebie
ciubas Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wtedy rozszczelnie układ z tego co rozumiem i musze mieć płyn a nawet nie wiem jaki. Dlatego pytam jak kompletny laik :-)
sikszak Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 u mnie jest takie burczenie i drżenie kierownicy tylko na wolnych obrotach na postoju. Wątpię że to krzyżak. Ma ktoś numer tego węża wysokiego ciśnienia? gdzie go szukać żeby sprawdzić czy nie jest spuchnięty?
_zby Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Witam, Pisałem wcześniej, że w B8 były przeskoki przy skręcaniu (przebieg 190tys. sprawdzony w ASO). Wymieniliśmy krzyżak i po sprawie. Kupiłem używany na allegro - z auta z przebiegiem 64tys. km. Łatwo to zdiagnozować, bo krzyżak daje o sobie znać przy kręceniu kierownicą na postoju dokładnie co 180st obrotu koła kierownicy. Polecam przeprowadzenie takiej diagnostyki. Od jednego z forumowiczów słyszałem również, że źle wyregulowana śrubka od blokady kierownicy daje efekt taki sam jak zużyty krzyżak. Nie próbowałem jej regulować, wymieniłem najpierw krzyżak. Lekkie pulsowanie na wolnych obrotach przy kręceniu na przyczepnym podłożu nadal jest. Krzyżak nie ma z tym nic wspólnego.
lukas309 Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 U mnie dolozony servotronic , cala przekladnia z 2011 roku i tez niekiedy przy kreceniu w miejscu slychac buczenie, wiecie ktora to srubka od regulacji ???
_zby Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Śrubka jest pod plastikową pokrywą przy kierownicy, ale na pewno nie ma nic wspólnego z buczeniem lub pulsowaniem na kierownicy.
Kodzak33 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Gdzieś na ten temat już czytałem i problemem tego pulsowania buczenia kiery w miejscu jest jakiś wąż od pompy do maglownicy i wymiana go na nowszy czyli o wiekszej średnicy przepustowości zamykała problem, ten wąż w aso kosztował ok. 1000zł pasuje także od A5, tyle w temacie.
lukas309 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 A ja mam wrazenie ze pompa nie domaga bo sa za duze opory ,buczenie nie pojawia sie zawsze przy kreceniu w miejscu albo faktycznie zbyt maly przekroj weza zasilajacego
Kaju77 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Pytanie dlaczego wąż? W aucie od nowości zawsze ten sam i dopiero po jakimś tam konkretnym przebiegu pojawia się ten problem? Że niby co się dzieje z tym wężem?
sikszak Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 ma ktoś numer tego węża, jak wygląda gdzie go zlokalizować?
Kodzak33 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 W jakimś temacie Grześ WRC wrzucał nr. tego węża trzeba poszukać
lukas309 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 W polifcie podobno jest wiekszy, ja mam magiel z 2011 roku zalozony i od poczatku problem jest na samej hydraulice nie bylo nic takiego
zbyszek Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 A4 B8 Avant Sline 1.8TFSI 2010 wersja angielska. Mam ten sam przypadek związany z chrobotaniem na kierownicy podczas wolnej jazdy i na postoju. Miałem ustawiana geometrię przed zakupem, ponieważ kierownica była delikanie skręcona w lewo podczas jazdy na wprost (ruch lewostronny, więc powinna delikatnie schodzić na prawą stroną przy większym pochyleniu jezdni). Płyn w zbiorniczku czysty bez piany, sitko na miejscu. Mechanicy sprawdzili płyn, powąchali i stwierdzili, że najprawdopodobniej zapowietrzony układ, trzeba odpowietrzyć I zalać nowy płyn, ale najpierw muszą podobno rozpiąć zawieszenie żeby wykluczyć inną przyczynę. Nie podejmuję żadnego działania dopóki nie upewnię się co do przyczyny, bo wydaje mi się że tylko naciągają na kasę.
sikszak Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Gdzieś na ten temat już czytałem i problemem tego pulsowania buczenia kiery w miejscu jest jakiś wąż od pompy do maglownicy i wymiana go na nowszy czyli o wiekszej średnicy przepustowości zamykała problem, ten wąż w aso kosztował ok. 1000zł pasuje także od A5, tyle w temacie. ma ktoś numer tego węża? albo powie w którym miejscu jest zlokalizowany żeby móc sprawdzić w jakim jest stanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się