Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1.8 AGR stukanie po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie pomóżcie mi wymieniłem elektro hydro napinacz ostatnio smok jest czysty i dalej mam stukani co to może być

Opublikowano

Może coś z rozrządem?

Opublikowano

nie rozrząd jest wszystko git

---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ----------

i nie wiem czy jeszcze szklanki wymienić czy co robić bo szkoda mi auta tyle kasy włożyłem

Opublikowano

nagraj to i wstaw

Opublikowano

dobra jest i to już jest delikatnie j po wymianie tego elektro hydro napinacza

Opublikowano

kiedy wymieniałeś olej ?

Opublikowano

kolego teraz właśnie razem z elektro hydro napinaczem bo już czas był, a wymiany robię co 9000tyś. km

---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:48 ----------

a wszystko się zaczęło po zalaniu oleju Valvoline zaczęły się stuki i od razu go wylałem i zalałem poprzednim czyli MOTULEM

Opublikowano

po pierwsze i podstawowe zmierz ciśnienie oleju :) Może pompa nie domaga.

Opublikowano

mierzone i jest wszystko dobrze z pompą

Opublikowano

to jeżeli wymieniałeś napinacz i łańcuch i z rozrządem wszystko ok to podejrzewam że któraś szklanka się odzywa :) Daj jeszcze filmik z tego stuku :)

Opublikowano

postaram się jutro albo po jutrze wrzucić filmik,koleżko a może wiesz jak sprawdzić szklanki która to siedzi czy trzeba najlepiej komplet

Opublikowano

W sam naprawiam gdzieś było chyba napisane :) Byś musiał poczytać :) i jak ja bym wymieniał to już komplet jedna robota, a jak by to był popychacz to nie wiadomo w jakim stanie są inne :)

Opublikowano

no tego to nie wiem, ogólnie myślałem że sam hydro napinacz wystarczy a tu d*pa no i jeszcze raz w koszta

---------- Post dopisany 06-05-2014 at 21:14 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 23:08 ----------

panowie mam jeszcze taki mały psikus z paleniem auta na średniej temperaturze, trzeba trochę pokręcić żeby odpaliło, układ dolotu powietrza jest szczelny pompka podaje dobrze, filtr paliw nie był wymieniany no i cewka ma przebicie poradzicie coś a i powiem taka rzecz jak już odpali to śmierdzi z deka benzyną jakby przylało ją

Opublikowano

sprawdź czujnik temp. i zmierz jej ciśnienie PB za listwą może regulator kończy żywota :) A jak cewka ma przebicie to musisz to jakoś uszczelnić na chwilę wystarczy czerwony silikon, ale na dłuższą metę wymiana :)

Opublikowano

powiedz mi drogie to może być te części co podałeś

Opublikowano

Dokładnych cen to Ci niestety nie podam bo nigdy nie wymieniałem chociaż cewkę mam polepioną na silikon (narazie dział więc się nie przejmuje) :) Cewka to spory koszt, regulato to ok 150 zł :) ceny mniej więcej zobaczysz tutaj: Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online oczywiście w tym sklepie ceny mają wysokie musisz poszukać to na pewno znajdziesz coś taniej :)

Opublikowano

postaram się sprawdzić to i odpisać, a i ja mam cewkę zespoloną nad klawiaturą zaworową

---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ----------

a jeszcze jedno a skoro temperatura jest normalnie to czujnik może paść

Opublikowano

może ten czujnik działa troszkę w inny sposób i może dobrze na zegarach pokazywać a źle na ECU to jest coś takiego jak byś połączył dwa czujniki w jednej obudowie i jeden padnie :)

Opublikowano

kolego a dokładniej ten czujnik to od temperatury cieczy chłodzącej czyli płynu chłodniczego tak

Opublikowano

tak znajduje się on z tyłu silnika :) taki 4-ro pinowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...