Maciej 6001 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Witam . Jakie logi zrobić dla 1.8t APU ,pytam ponieważ jestem troszkę zielony w tym temacie a logi będzie robil mi kolega z forum . Robić wszystkie statyczne i dynamiczne czy tylko wybrane grupy .
Łukasz13 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Zrob 002+033 020+118 003+115 po kasowaniu bledow. ---------- Post dopisany at 01:20 ---------- Poprzedni post napisany at 01:19 ---------- Dynamicznie.
Maciej 6001 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 Oki, te logi zrobie na pb i lpg .
niestandardowy Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 no i sa logi na benzynie: Log (0 - 002,033) Log (1 - 003,115) Log (2 - 020,118) i na gazie: Log (0 - 002,033) Log (1 - 003,115) Log (2 - 020,118) no to Macieju, pros o analize logow
Łukasz13 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Auto ma jakiś program na ok 180 km, tylko ktoś za bardzo zaszalał z zapłonem i mocno cofa, pierwsze co zrób to zobacz co się dzieje z czujnikiem temp. w dolocie (koło przepustnicy w kolektorze) bo pokazuje głupoty pewnie do wymiany, potem jeszcze raz logi, świece wymieniane? jak doprowadzisz to do ładu i zrobisz kolejne logi można coś mysleć dalej.
Maciej 6001 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Witam , Logi zrobione ,świece wymienialem w kwietniu na takie jak powinny być do tego silnika.
german81 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 zajmij sie czujnikiem temp w dolocie bo on jest sprawca takiej korekty zapłonu .
Maciej 6001 Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Opublikowano 11 Maja 2014 Ok ,jutro dzwonie o nowy czujnik do serwisu ,zobaczymy co bedzie dalej .
niestandardowy Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 no to mamy logi po wymianie czujnika ( nowy bosch ) benzyna : Log (0 - 002,033) Log (1 - 020,118) Log (2 - 003,115) gaz : Log (0 - 002,033) Log (1 - 020,118) Log (2 - 003,115) co Wy na to Panowie?
Łukasz13 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Czujnik juz działa, a reszta jak pisałem ktos zaszalał z zapłonem w tym sofcie, na benzynie sporo cofa, na lpg lepiej ale tez cofa troche pod koniec. Poprawka nie konieczna jak jeżdzisz na lpg.
Maciej 6001 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Witam. auto jeżdzi na lpg przez caly czas, chyba że się skonczy. Ja myslalem że ona ma 150 KM i plany byly na k03s od Dev-a i jakiś program do tego , a tu lipa. Łukasz a powiedz mi cala reszta jest dobrze po tych logach co widzisz .
Łukasz13 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Z reszta ok, a czemu lipa? turbine możesz wrzucic jak chcesz potem poprawic program i tyle.
Maciej 6001 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 O to super .Powiedz mi jeszcze jakie daje doladowanie teraz turbo .
Łukasz13 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 No masz w logu kanał 115 w lewej kolumnie tyle ile chce ecu w prawej tyle ile osiąga turbina, 1900 mbar to 0,9 bar czyli ok 0,9 w peaku i potem spada do ok 0,6 przy końcu obrotów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się