kograman Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Witam Panowie. Nie mogę poradzić sobie z jednym wyciekiem, załączam fotkę Wycieka z trójnika i to z góry no i leje się na wtrysk sterujący. Wyciągnąłem ten trójnik, oczyściłem blok oraz plastik. Założona nowa uszczelka, i jeszcze dodałem sylikon czarny. Morał jest tego taki, że pojeździłem tydzień i dalej zaczęło ciec. Zastanawiałem się czy w ogóle dobrze to dokręciłem, ale myślę że tak, poza tym wolę nie uj... gwintu. Co robię źle ? Wskazówki ? Czekam na odpowiedź. Dzięki.
Labiel Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 To jest trójnik z tyłu głowicy? Osobiście mam PB ale ogólnie jest to chyba mniej więcej taka sama konstrukcja. Generalnie ten trójnik to syf. Powinien być przykręcany na minimum trzy śruby a nie dwie. Po za tym najlepiej jakby był wykonany z alu a nie plastiku który się odkształca. Po pierwsze, sylikon wywal do śmieci - gówno daje, zaraz się odparza. Kup masę uszczelniającą reinzosil. Zdemontuj całość, oczyść, osusz, odtłuść, sprawdź oring który jest w tym trujniku i ewentualnie wymień. Nakładasz maskę, przykręcasz na 50%, dajesz zaschnąć masie, potem dokręcasz na 100%. Trójnik zostawiasz przykręcony na noc, aby całość dobrze zaschła i dopiero wtedy montujesz resztę.
kograman Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 A widzisz, tak samo robiłem tylko że z tym silikonem. No ale teraz postaram się na reinzosil. Dzięki za wskazówki.
Kraker Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Ja też mam z nim problem. Wymieniłem oring ale nadal nie jest szczelny. Wydaje mi się, że ten trójnik się odkształcił. Wymienie go na nowy. Pozdro.
tomasl91 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 tymbardziej ze cenna jest nie wielka całego trójnika lepiej kupic nowy silikonem posmarowac i złozyc i zgłowy
Labiel Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 tymbardziej ze cenna jest nie wielka całego trójnika lepiej kupic nowy silikonem posmarowac i złozyc i zgłowy Żadnego silikonu, jak już to masa uszczelniająca.
neronman Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Przed montażem sprawdźcie czy nie jest pęknięty. Bardzo często pęka od środka w okolicach metalowych tulejek i nawet masa uszczelniająca nic nie da.
tomasl91 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 dlatego warto go całego wymienic koszt naprawde bardzo mały
Labiel Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 U mnie ciekło a trójnik nie był pęknięty. Tak jak mówiłem, główny problem w tym że on przykręcany jest tylko na dwie śruby a do niego podłączone są dwa przewody które prężą na niego co powoduje odkształcenia i przecieki.
kograman Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 dlatego warto go całego wymienic koszt naprawde bardzo mały Kolego pochwal się ile kosztował. Jeszcze się za to nie zabrałem bo przez chwilę moje prowizoryczne uszczelnienie działało ale już widzę ubytek płynu w zbiorniczku. Zacznę szukać nowego u sprzedawców.
Kraker Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 W Poznaniu w ASO 66 PLN. Pewnie w całej PL podobnie. W komplecie jest już oring. ---------- Post dopisany 31-05-2014 at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2014 at 22:23 ---------- Dziś wymieniłem i wszystko szczelne, nawet wąż na szybkozłączkę
lutas Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Po pierwsze, sylikon wywal do śmieci - gówno daje, zaraz się odparza. Kup masę uszczelniającą reinzosil. Popieram, Reinzosil jest bardzo dobrym uszczelniaczem - jeszcze nie zdarzył mi się wyciek po nim. Pamiętaj że powierzchnia głowicy (nawet po oczyszczeniu papierem ściernym) ma wżery i sam o-ring nie spełni swojego zadania.
Grabek94 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Wymieniłem ten trójnik jakiś czas temu, wszystko hulało, a teraz znowu ubywa mi płynu, ale nie z łączenia z blokiem, a z łączenia tego dolnego przewodu z tą obudową. To wina przewodu, tej metalowej zawleczki czy króćca w tej obudowie?
Labiel Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Na łączeniu węża idącego z nagrzewnicy do trójnika jest oring. Może to być jego wina. Ewentualni sprawdź jeszcze czy wąż jest dobrze wciśnięty. Mi zdarzyło się że chyba nie był do końca wciśnięty i wypiął się podczas jazdy na autostradzie Było trochę zwały, jak nagle pojawiła się za mną chmura białego dymu bo cały płyn wywaliło prosto na wydech. Szczęście w nieszczęściu że na tym odcinku autostrady było gdzie się zatrzymać na poboczu.
Kony Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Na łączeniu węża idącego z nagrzewnicy do trójnika jest oring. Witam, Mam pytanie czy jest jakiś numer tego orignu? Jest problem z dopasowaniem jakiegokolwiek ponieważ jest /powinien być o kwadrarowym przekroju i cieżko takiego zdobyć a w aso nie wiedzą o co chodzi. Mechanik zmieniał oringi przez kilka dni i dalej ciekło aż coś dopasował. Teraz cieknie mi znowu przy bloku a jak zdjeme cały trójnik to znowu będzie z drugim końcem problem. Oring do bloku jest w zestawie z trójnikiem natomiast tego orginu po drugiej stronie już nie ma w zestawie. ok, już mamnumer części 058 121 687 o wymiarach 31,5x3,65mm.
Szati 1991 Opublikowano 4 Września 2014 Opublikowano 4 Września 2014 zakładaj nowy trójnik bo dalej będzie się pociło a oring nic nie da bo plastik się odkształcił od wpływem temperatury i wieku a koszt 16 zł
szyman Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Też to teraz przerabiam. Dwa razy wymieniałem na zamienniki i po miesiącu dwóch wyciek znowu się pojawiał. gołym okiem było widoczne jak króciec się odkształcił. Kupiłem dzisiał oryginał ASO 66 zł. Jutro montuje zobaczymy za jakiś czas jak się spisze.
dread535 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 tez mialem to samo. nowy trojnik kolo 20 zl. tyle ze mi pekl i przy wysokich obrotach i wyzszym cisnieniu tryskalo jak z kaerchera nowy daje rade i bez zadnych silikonow ani mas uszczelniajacych.
Garet Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Panowie jak w aso poprosic o co?? Jak to nazwac? Dzisiaj zobaczylem ze mi z tamtad leje plyn.
trepek Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Też to miałem. Jednak co ori to ori. Idziesz do aso i prosisz o krociec głowicy, mówisz gdzie usytuowany jest i tyle. BTW. Jestem wrogiem wszystkich silikonów i uszczelnień. Później tego zdemontować nie idzie. Najgorsze są pokrywy wałków położone na silikonie. Trzeba później kluczem krzywić i podważać aby puściło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się