Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Program do 1.9 TDI PD AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze sie wtrace, gdzie w woj.zachodniopomorskim najlepiej chipowac a4 b6?ta 130konna,

p.s dodam iz wczoraj zalozylem pompowtryski po regeneracji , moj silnik to 1.9 tdi 130 koni AVF, regeneracja byla robiona w nadarzynie ,.zalozone seryjne koncowki AL.

Opublikowano

wgrałem program do swojego avf-a i byl maly problem z doladowaniem...: seryjnie bylo 132 ps i 296 nm, tuner zrobil mi go na 172 ps i 357 nm i powiedzial ze byl problem z doladowaniem ale wszystko zrobil ok i dodal ze problem jest z gumkami na pompowtryskach i trzeba zalozyc nowe i je wyregulowac... mial ktos taki przypadek?

Opublikowano

Witam ponownie,

Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-)

Opublikowano

Z nowym sprzęgłem możesz spokojnie jeszcze trochę zwiększyć moc i niuty ;-)

Wysłane z Xperii

Opublikowano

Witam ponownie,

Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-)

Do 380Nm sprzeglo BRD to jakbyś chciał zabić muchę lopatą:) na BRD spokojnie okolice 500Nm przenosi. Ale wiadmo z zapasem zawsze lepiej.

Opublikowano

Witam ponownie,

Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-)

Do 380Nm sprzeglo BRD to jakbyś chciał zabić muchę lopatą :) na BRD spokojnie okolice 500Nm przenosi. Ale wiadmo z zapasem zawsze lepiej.

Piotrek jesteś pewien 500Nm? :decayed:

Opublikowano

500Nm raczej wątpię chyba że przez chwilę ale 430 daje radę ;)

Opublikowano (edytowane)

500Nm raczej wątpię chyba że przez chwilę ale 430 daje radę ;)

od 3 miesięcy jedno takie nieświadome sprzęgło obite kevlarem przenosi 530Nm, biedny dwumas:(

Witam ponownie,

Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-)

Do 380Nm sprzeglo BRD to jakbyś chciał zabić muchę lopatą :) na BRD spokojnie okolice 500Nm przenosi. Ale wiadmo z zapasem zawsze lepiej.

Piotrek jesteś pewien 500Nm? :decayed:

Dobrze wiesz że jestem :P

Edytowane przez juby_p
Opublikowano

U mnie sprzęgło BRD(komplet) moment 464Nm już jakieś 4 miesiące pracuje bezawaryjnie.

Opublikowano

to wygląda że spoko to BRD - sam sie szykuję powoli.

chyba że sachs sport/performance za jakieś 600E + wysyłka z rajchu. może do sachsa nie trzeba dwumasa zmieniać, to by nie było takiej strasznej różnicy cenowej

Opublikowano

u mnie BRD przenosi 500Nm od roku,bezproblemo :decayed: zero wibracji dwumasy,zero uslizgów :banan:


to wygląda że spoko to BRD - sam sie szykuję powoli.

chyba że sachs sport/performance za jakieś 600E + wysyłka z rajchu. może do sachsa nie trzeba dwumasa zmieniać, to by nie było takiej strasznej różnicy cenowej

wszystko zalezy w jakie moce celujesz :wink: jak okolice 500Nm to szkoda kasy

Opublikowano

wszystko zalezy w jakie moce celujesz :wink: jak okolice 500Nm to szkoda kasy

no na pewno nie więcej :)

a sachs w dokumentacji miał właśnie max 500Nm, ale cena... a do tego niemają dwumasy na 240mm

Opublikowano

Sprzeglo wiem że wytrzyma spokojnie, ale czy turbo seryjne wydmucha?

Opublikowano

Sprzeglo wiem że wytrzyma spokojnie, ale czy turbo seryjne wydmucha?

ty na prawdę zadałeś to pytanie...

Opublikowano

Koledzy kuzyn ma passata b5 fl 1.9 TDi AVF 130 km i chciałby zachipować doradzcie gdzie na podkarpaciu mozna to dorze zrobic? i dobry program i cena ;0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...