prezes4reral Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 moze sie wtrace, gdzie w woj.zachodniopomorskim najlepiej chipowac a4 b6?ta 130konna, p.s dodam iz wczoraj zalozylem pompowtryski po regeneracji , moj silnik to 1.9 tdi 130 koni AVF, regeneracja byla robiona w nadarzynie ,.zalozone seryjne koncowki AL.
Maciek02 Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 wgrałem program do swojego avf-a i byl maly problem z doladowaniem...: seryjnie bylo 132 ps i 296 nm, tuner zrobil mi go na 172 ps i 357 nm i powiedzial ze byl problem z doladowaniem ale wszystko zrobil ok i dodal ze problem jest z gumkami na pompowtryskach i trzeba zalozyc nowe i je wyregulowac... mial ktos taki przypadek?
ziko02 Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Witam ponownie, Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-)
Adasko19 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Z nowym sprzęgłem możesz spokojnie jeszcze trochę zwiększyć moc i niuty ;-) Wysłane z Xperii
juby_p Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Witam ponownie, Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-) Do 380Nm sprzeglo BRD to jakbyś chciał zabić muchę lopatą na BRD spokojnie okolice 500Nm przenosi. Ale wiadmo z zapasem zawsze lepiej.
baszmak7 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam ponownie, Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-) Do 380Nm sprzeglo BRD to jakbyś chciał zabić muchę lopatą na BRD spokojnie okolice 500Nm przenosi. Ale wiadmo z zapasem zawsze lepiej. Piotrek jesteś pewien 500Nm?
Jarol Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 500Nm raczej wątpię chyba że przez chwilę ale 430 daje radę
juby_p Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) 500Nm raczej wątpię chyba że przez chwilę ale 430 daje radę od 3 miesięcy jedno takie nieświadome sprzęgło obite kevlarem przenosi 530Nm, biedny dwumas:( Witam ponownie, Wyszło bezpiecznie dla sprzegla 166km (141seria) i 366 niuta (322 seria). Zmieniam jutro dwumas i sprzeglo wkładam od BRD. Z racji tego wstępnie umówiłem się na korekte softu. Pytanie czy warto dłubać dalej na seryjnych gratach? Po głowie chodzi niut + - 380. Dodam że auto ma mi jeszcze trochę posłużyć:-) Do 380Nm sprzeglo BRD to jakbyś chciał zabić muchę lopatą na BRD spokojnie okolice 500Nm przenosi. Ale wiadmo z zapasem zawsze lepiej. Piotrek jesteś pewien 500Nm? Dobrze wiesz że jestem Edytowane 2 Grudnia 2014 przez juby_p
Maniusiek28 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 U mnie sprzęgło BRD(komplet) moment 464Nm już jakieś 4 miesiące pracuje bezawaryjnie.
Homiczek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 to wygląda że spoko to BRD - sam sie szykuję powoli. chyba że sachs sport/performance za jakieś 600E + wysyłka z rajchu. może do sachsa nie trzeba dwumasa zmieniać, to by nie było takiej strasznej różnicy cenowej
daniels Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 u mnie BRD przenosi 500Nm od roku,bezproblemo zero wibracji dwumasy,zero uslizgów to wygląda że spoko to BRD - sam sie szykuję powoli. chyba że sachs sport/performance za jakieś 600E + wysyłka z rajchu. może do sachsa nie trzeba dwumasa zmieniać, to by nie było takiej strasznej różnicy cenowej wszystko zalezy w jakie moce celujesz jak okolice 500Nm to szkoda kasy
Homiczek Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 wszystko zalezy w jakie moce celujesz jak okolice 500Nm to szkoda kasy no na pewno nie więcej a sachs w dokumentacji miał właśnie max 500Nm, ale cena... a do tego niemają dwumasy na 240mm
ziko02 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2014 Sprzeglo wiem że wytrzyma spokojnie, ale czy turbo seryjne wydmucha?
baszmak7 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Sprzeglo wiem że wytrzyma spokojnie, ale czy turbo seryjne wydmucha? ty na prawdę zadałeś to pytanie...
bozmek Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Koledzy kuzyn ma passata b5 fl 1.9 TDi AVF 130 km i chciałby zachipować doradzcie gdzie na podkarpaciu mozna to dorze zrobic? i dobry program i cena ;0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się