tomajmycha Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 Witam. Podczas jazdy furmanką zaczyna mi mrugać kontrolka od świec żarowych po czym po jakimś czasie gaśnie. Później albo się już nie zapala lub znowu coś jej "odbija" i sobie przez chwilę pomruga. Dodam, że po przekręceniu kluczyka wszystko jest ok. kontrolka gaśnie po sekundzie ale w sumie to jest problem z odpaleniem fury tzn. kręci znacznie dłużej gdy jest zimny i potrafi solidnie przy tym przydymić. Poza tym przy większych obrotach silnika jak oczywiście auto już jest rozgrzane robi tzw. "zasłonę dymną". Tak sobie myślę czy mój motor jest już na wykończeniu czy jakaś błachostka. Auto jest wsumie świeżo sprowadzone ponad 200tyś przebiegu głównie na autostradach po wymianie wszystkich filtrów, rozrządu, olej. Czy problem z dymieniem może leżeć w ustawieniu momentu wtrysku?? No i co z tymi świecami?? Proszę o pomoc i pozdrawiam.
zibizab Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 kontrolka informuje ,że jest zapisany bląd w ECU.Auto wchodzi w tryb awaryjny.Kpcenie może być zwiazane z dolotem powietrza,ale to przypuszczenia.Musisz podpiąć VAG-a
Musashi Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 kolega ma racje, podepnij VAG-a, gdy bedziesz mial juz wyniki, wklej na forum numery bledow i ew. ich tresc
tomajmycha Opublikowano 2 Września 2008 Autor Opublikowano 2 Września 2008 Widzę, że muszę zakupić VAG-a. A może ktoś mi podesłać na email jakieś pełne oprogramowanie? Kabelek kupie od viaken i myślę, że będzie si.
Musashi Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Widzę, że muszę zakupić VAG-a. A może ktoś mi podesłać na email jakieś pełne oprogramowanie? Kabelek kupie od viaken i myślę, że będzie si. nikt pelnego oprogramowania nie podesle poniewaz to program komercyjny. i jest platny do tego dosteny tylko z interfacem. wiec nie pros na forum publicznym o tego typu pomoc - to nielegalne. poczytaj nt VAG w dziale diagnostyka VAG.
tomajmycha Opublikowano 13 Września 2008 Autor Opublikowano 13 Września 2008 Witam po długim oczekiwaniu jest LOG Wklejam logi z VAG-a Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8E0 907 401 Q Component: 2.5l V6 TDI G000AG 0011 Coding: 02017 Shop #: WSC 63351 00006059 130 106JC150_1.V79642159289 1 Fault Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 01J 927 156 FA Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 3022 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 17087 - Brake Switch B Circuit Malfunction P0703 - 35-10 - - - Intermittent Domyślam się, że to jakiś czujnik pozycji pedału hamulca dodam, że to multitronik. Co z tym robić??? ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04459 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - -
letallec Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 Domyślam się, że to jakiś czujnik pozycji pedału hamulca dodam, że to multitronik. Co z tym robić??? Wymienić
tomajmycha Opublikowano 13 Września 2008 Autor Opublikowano 13 Września 2008 No dobra to wiem. Ale czy gdzie znajduje się ten czujnik wie ktoś może?
siniakTDI Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 Czujnik położenia pedału hamulca znajduje się za pedałem hamulca element nr 4,tak jak na załączonym obrazku jest wielkości troszke większej niż paczka zapałek a mniejszy niz paczka papierosów. Tylko ostrożnie przy wymianie bo to bardzo delikatny element. Jak ci się zapali jeszcze raz kontrolka świec tz. zacznie migać w czasie jazdy to naciśnij delikatnie pedał hamulca jeśli od razu zgaśnie to znaczy że ewidentnie czujnik położenia powiedział pa pa.
tomajmycha Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 Dziękówa. Sprawdzę to jeszcze i uśmiechnę się pewnie do serwisu heh ;([br]Dopisany: 14 Wrzesień 2008, 12:37_________________________________________________Trochę to trwało ale jest poprawa. Żeczywiście wcześniej wyczuwałem, że zaraz po zwolnieniu pedału hamulca auto nie koniecznie ruszało "samo" trzeba było trochę gazu albo chwilę dłużej czekać. Sprawdziłem to z kumplem. Stanął z tyłu auta i obserwował światła stop. Mówił, że nawet gdy już przez chwilę jechałem to cały czas stop się "palił". W końcu doszedłem do tego czujnika został wymontowany. Nie było śladów korozji na tsykach po jego rozebraniu ale styki przeczyściłem. Poza tym jest tam swego rodzaju regulacja. Nazwał bym to regulacją czułości :>. Bolec który odpowiada za rozłączanie i załączanie styków można po prostu regulować. Tak więc styki przeczyszczone czujnik wyregulowany i teraz jest ok. Jak narazie reakcja skrzyni jest w porządku no i błędów nie ma. Ograniczyło się też dość znacznie dymienie przy wysokich obrotach ale układ dolotowy muszę jeszcze sprawdzić. Jest to dość kłopotliwe bo wiąże się ze zdjęciem zderzak a no to trzeba czasu . Nasuwa się tylko pytanie co z odpalaniem zimnego motoru. (Pisałem o tym wcześniej). Myślałem może świece? Dziękówa za wszelką pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się