koziol1172 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 Witam chcę ogarnąć nowo zakupionego AEBa w mam zamontowany wskaźnik doładowania. Pytanie ile powinno ładować czysta seria??? U mnie jest problem z cofającym a wręcz czasem wypadającym zapłonem A drugi z wysterowaniem doładowania, jak wdepnę w podłogę to ładowanie leci na 1 1,1 bar i spada na 0.8 i trzyma tak do około 5 5,5 tyś a czasami naładuje 0.4 i stop zazwyczaj jak wolniej wcisnę gaz Dziś założone nowe świece NGK PFR6Q z przerwą 0.8 Dołączam logi Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodam że widzę jakiś program i mnie zastanawia czy nie jest chu*** i dlatego takie cyrki, wyciągnę ECU i zobaczę czy pamięć jest wlutowana czy w podstawce bo chodzi mi po głowie by wgrać serię doprowadzić do ładu i dopiero myśleć o modach Jak cos jeszcze potrzeba to proszę pisać ostatecznie mogę film spróbować nagrać z tego doładowania
Łukasz13 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 No program jest, zapłony bardzo mocno cofa, być może wina programu, seria ładuje maks. ok 0,5-0,6 i spada do 0,3.
koziol1172 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Jak się depnie na gaz tak stojąc z wolnych obrotów to jest to wkurzające wypadanie podczas jazdy nie zawsze ale czasem się pojawi szarpnięcie. Po wymianie świec już trochę rzadziej A przepływka w serii??? BO tu maks 160 g/s więc ile to mniej więcej koni??
jacek70 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 160 mnożymy przez 1,2 i masz192 konie. Tak mniej więcej.
koziol1172 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 A doładowanie przy nagłym depnięciu 0.8 a przy delikatniejszym ale też do końca pedał gazu wynoszące 0.4 0.5 to w czym może być wina? dodam że jest jakieś nie seryjne turbo wrzucę potem zdjęcia. I jakiej firmy kupić cewkę jak już do AEBa??? może być konkretnie numer części, mogę z autolandu kupić trochę taniej więc dobrze jak byłoby w ich ofercie
german81 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 masz przesadzony program i dlatego cofa zapłon bo brakuje paliwa jest za ubogo .
koziol1172 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Mm szerokopasmówkę to jutro zapnę i sprawdzę Dorzucam zdjęcia turbiny w celu zweryfikowania co to może być i sterownika, chcę się upewnić czy to właśnie ta kość jest pamięcią i czy jest w przystawce by móc ją wydobyć bez lutownicy
kandrzej Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Kość masz w podstawce - jest tak jak u mnie.
koziol1172 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Opublikowano 20 Maja 2014 Paliwo jednak daje radę wrzucam plik z logworks3 Audi aeb.log - download. Darmowy hosting plików. i dodatkowo zdjęcie na benzynie do odcinki... Tak więc co dalej panowie??? Cewki?? Czy tym programatorem wgram serię????Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Czy polecacie coś innego???? ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ---------- Mało was się tu wypowiada czy Aeb jest taki trudny do ogarnięcia???
kandrzej Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Trudny i bardzo specyficzny. Ja walczę ze stukami, testuję wtryskiwacze różnej wydajności...szukam "złotego" środka na stuki i korekty długoterminowe:) Bo frajda z jazdy już jest...
sawul Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 Do łatwych nie należy na pewno. Masz tu nr. cewek 058905105
koziol1172 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Trudny i bardzo specyficzny. Ja walczę ze stukami, testuję wtryskiwacze różnej wydajności...szukam "złotego" środka na stuki i korekty długoterminowe:) Bo frajda z jazdy już jest... Mam rozumieć że bawisz się w modyfikacje a nie doprowadzasz serię do ideału??? Trudny i specyficzny, dobrze lubię wyzwania Dzięki "sawul" za nr cewek I proszę o jakąś podpowiedź na temat programatora, i gdzie można zakupić czystą kość do tego sterownika bo nawet nie wiem jaka tam siedzi
sawul Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CEUQFjAB&url=http%3A%2F%2Fallegro.pl%2Fczesci-elektroniczne-uklady-scalone-67240&ei=Fzl8U9WnI-Lm7Abv-IDQDg&usg=AFQjCNGmj0uTQHDYf3iPsLDtPKP1HCbg5g&sig2=3Zt8AQq1gcV4ex3lheQH9w Ja bym wolał kupić kompa na serii za 50 zł można znależć.
koziol1172 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Ale później planuje modyfikację więc programator potrzebny. I może komuś kojarzy się ta turbina, co to może być i jakie ma możliwości tak przy 2300, 2400 jest już pełne doładowanie
krzysiekml Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 pokaż foto wirnika i będzie wiadomo lub nr-y suszarki nic dziwnego że przy tych obrotach jest bost k03 tak mają.
koziol1172 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Jak rozbiorę przód to spiszę info z sprężarki. Dorzucam nowy log, pomyślałem o temperaturze powietrza i 60 przy odcinie to chyba za dużo? cofanie może być przez to ???? Czy to małą role odgrywa Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 22-05-2014 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 23:00 ---------- Nikt się nie wypowie na temat tego powietrza??? Małe zainteresowanie jest Aebem widzę, trzeba wgrać serię i dopiero szukać wsparcia
krzysiekml Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 na seryjnym icku to czego się spodziewałeś ? 30st ? no nie da rady. wgrywaj serię.
koziol1172 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 będę miał ic na front od poprzedniego właściciela ale mówił że do zderzaka poliftowego nie pasuje, do przedliftowego pasował więc wychodzi na to że trzeba wgrać serię a potem jak modyfikować to już konkretnie ---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- A i będę miał kość z oryginalnego sterownika, mam nadzieję że czysta seria ---------- Post dopisany 13-06-2014 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2014 at 22:30 ---------- Temat powraca:wink: W audi wylądowała seria oto logi: Grupy: 002,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zapłonu już nie cofa, jeździ trochę mniej agresywnie. I jest trochę słabszy:facepalm: Ładuje dobre pół bara, takie jakby 0,6 i to już jak tylko 2 tyś obrotów mija
Galetto Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 W audi wylądowała seria oto logi: Czas wtrysku i przepływka nie wskazują na serię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się