kuzarek 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witam. Sprawdziłem auto na szarpakach na dwóch stacjach i nic. Jak jadę po równej nawierzchni jest ok, jak czasem wjadę w dziurę to stuknie, czasem nie stuka. Nie wiem o co chodzi, skoro szarpaki nie wykryły przyczyny to gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadek26 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Podłącze się pod pytanie. Co to stuka jak jadę po bruku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 szarpaki wszystkiego nie pokazały lub diagnosta nie wszystko widział najlepiej rozkręcić i własnoręcznie sprawdzić łącznie z amorkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Jest osłona pod silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzarek 0 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati2802 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Proponuje posprawdzac jarzma czy nie wytarte lub klocki zle siedza :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Byly opisywane podobne problemy i koledzy pisali ze mozze byc to wina moglownicy Ja wiadomo nie jest to najmocniejszy punkt audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Zdemontuj koncowke drazka i sprawdz magla a co do szarpakow to o kant D..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Witam. Sprawdziłem auto na szarpakach na dwóch stacjach i nic. Jak jadę po równej nawierzchni jest ok, jak czasem wjadę w dziurę to stuknie, czasem nie stuka. Nie wiem o co chodzi, skoro szarpaki nie wykryły przyczyny to gdzie szukać przyczyny? Któryś z drążków kierowniczych lub końcówki może mieć luz. Jak jest niewielki to na szarpakach tego nie wykaże. Tak samo szarpiąc ręka, objawia się to podczas jazdy po kostce brukowej lub innych nierównościach w postaci pukania. Oba drążki maja za zadanie chronić maglownicę przed uszkodzeniem i od nich oraz końcówek zaczął bym poszukiwania dzięcioła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wahacze górne też mogą stukać a na szarpakach nie każdy za nie łapie. Jedną ręką szarp za koło a druga łap za wahacze górne może wyczujesz luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zdemontuj koncowke drazka i sprawdz magla a co do szarpakow to o kant D..... u kolegi na nowej stacji diagnostycznej ,tak poszarpało ze mu nadpekniete gumy na wachaczach rozszarpało .heh mial szczescie bo mu nowe za to wsadzili zeby nikomu nie mówił ,a sie okazalo ze zle skalibrowali urzadzenie ,hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Nie musisz mi mowic pojechalem z bananem juz stukajacym-najczesciej przy hamowaniu,podjechalem do znajomego na stacje i juz na powrocie do domu nakur...nieziemsko :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 to lepiej przeglad robić u "heńka " jesli masz wszystko ok ,to ci podbije i w droge ,ja pojechalem specjalnie z padnietymi wachaczami i im powiedzialem ze jak nie podbija to jest 10 innych co chetnie zarobia 99zl za stempelek . to tylko sprawdzili swiatla hamulce ,amory ,na szarpaki juz nie brali i przeszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wiesz ja ze tak powiem miesiac temu mialem przeglad i w momencie podbijania stempelka auto stalo bez polosi :-) tak wiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wiesz ja ze tak powiem miesiac temu mialem przeglad i w momencie podbijania stempelka auto stalo bez polosi :-) tak wiec. i o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzarek 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Powiem tak. Końcówki drążków wymienione - TRW. Jakby była maglownica to na skręcie stukałoby, a jak jadę prosto to czasami stuknie, czasami nie stuknie. Na szarpakach nic nie wykazało. I teraz mam pytanie do was, czy mogą to być łączniki stabilizatorów lub gumy stabilizatorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarteQ-SR 0 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Sprawdz czy poduszka pod silnikiem nie jest luzna(u mnie byly takie same objawy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzacha197444 5 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Sprawdz czy poduszka pod silnikiem nie jest luzna(u mnie byly takie same objawy). Jednym słowem załamka! Można pieprznąć barana łbem o ścianę, albo wyłożyć 3 kafle i zrobić wszystko z przodu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzarek 0 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 sprawdzę poduszki! Trzeba zacząć sprawdzać po kolei bo można wpaść w koszta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Sprawdz czy poduszka pod silnikiem nie jest luzna(u mnie byly takie same objawy). Jednym słowem załamka! Można pieprznąć barana łbem o ścianę, albo wyłożyć 3 kafle i zrobić wszystko z przodu... za co az 3tys ? max tysiac i masz wszystko dobre i nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się