NoName Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Wymieniona pompa Vass serwis Gdynia Już prawie kręcił się w gnieździe więc wymiana trafiona Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
l.e.s.t.e.r Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 4 minuty temu, krich8710 napisał: Wymieniona pompa Vass serwis Gdynia Już prawie kręcił się w gnieździe więc wymiana trafiona Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka hehe
a-kuba Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Panowie , po normalnym odpaleniu silnik pracował ok , po przejechaniu może 5 km chciałem się zatrzymać i zauważyłem na wolnych obrotach falowanie silnika , ale takie jakby co jakiś czas jeden cylinder nie palił . Podjechałem do znajomego , podpiął kompa i stwierdził , że ciśnienie paliwa cały czas się waha i nawet trzymając gaz w wyższym , ale równym położeniu jest tak samo . Dodam , że pali od strzała , idzie jak wcześniej , na desce nic się nie świeci . I moje pytanie , czy to może być zawór regulacji ciśnienia , czy pompa . Z góry dzięki za pomoc.
kuebk Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Ale waha sie w jakim zakresie? To nie jest tak ze cisnienie stoi w punkt.
a-kuba Opublikowano 24 Stycznia 2018 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Mówił , że od 180 do coś około 500 .
kuebk Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Teoretycznie norma na postoju to 170-350.
jach0o Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 (edytowane) podłączam się do tematu... Od około miesiąca - 1000 km po wymianie rozrządu raz filtra paliwa i oleju pod wieczór silnik zaczął bardzo nierówno chodzić na jałowym biegu - obroty latają pomiędzy 800-1100. Jak się rozgrzał to praca trochę się wyrównywała (obrotomierz wskazywał ilość równo bez wahań) ale buda latała. Tak więc trafiłem do mechanika, tam po kolei próbował znaleźć przyczynę tego stanu - w tym sprawdził czujnik ciśnienia (ten na listwie z przodu), regulator pompy wysokiego ciśnienia, to nic nie dało więc wymontował cały układ tj wtryski, pompę wysokiego ciśnienia i listwę zostało to oddane do regeneracji. Po regeneracji przyznaje auto chodziło trochę równiej. Człowiek który regenerował układ wtryskowy powiedział, że wszystko jest ok 2 wtryski są delikatnie bardziej zużyte ale dalej na poziomie 75% wydajności (gdzie reszta nieco wyżej) - dał na regeneracje gwarancje. Na te moment (w ciepły dzień 5 stopni) od rana objawy wróciły buda lata, obroty również. Mechanik mówi że dwa wtryski do wymiany ale wymienia się wszystkie naraz wiec trzeba kupić komplet. dodam, że jak się jedzie szybko czy też samochód nie jest na jałowych obrotach to chodzi równo, nie ma też spadku mocy. Początkowo założenie było że to zły Diesel albo opiłki. Wiec w trakcie regeneracji zostały wypłukane bak i przewody oraz wsadzony magnes do koszyczka (gdziekolwiek on jest). Proszę o pomoc, obawiam się że dostarczę wtryski i będzie dalej to samo. Czy kto może się wypowiedzieć co jeszcze powinienem sprawdzić ?? Jeśli nie wtryski to co ?? Czy może to być związane z elektroniką ? Podłączyłem VCDSa - nie znam się za bardzo na tych zaawansowanych blokach pomiarowych... Jeśli jakieś inne wyniki są potrzebne to podam. PS. Gdzie mogę znaleźć jaki model wtrysków mam (bez wykręcania ich teraz) ?? Silnik to 2.0 TDI CR CAGC po chipie 100 000 km temu. Auto z 2009 modelowo 2010. Edytowane 26 Stycznia 2018 przez jach0o
a-kuba Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) U mnie sytuacja taka , wymieniłem zawór na pompie , dalej telepie autem . Opiłków na filtrze zaworu nie było widać , odkręciłem zawór na listwie , też nie widać opiłków . Zamówiłem nowy zawór na listwę , ale w perspektywie jest wymiana pompy . Na VCDS się nie znam , za stary jestem , ale kolega mówił , że wtryski ze wskazań , nie są złe . Na początku , zaraz po oznakach telepania nie wskazywało żadnych błędów , jednak na drugi dzień , gdy sprawdzał , już był błąd na zaworze pompy. I teraz tak , czy błąd na zaworze pompy może być dlatego , że pompa daje złe ciśnienie i ten zawór głupieje ?Mam możliwość zakupu całego zestawu używanego , pompa , listwa , wtryski za 2300 niby to po 120 tys. , ale jak jest naprawdę , to tylko cyganka wie . Stare , nie wiadomo ile wytrzyma i czy w tej chwili jest dobre . Skłaniam się do zakupu nowej pompy i przy okazji rozrządu , bo już niebawem czas wymiany . Panowie , może jakieś sugestie z Waszej strony....... Edytowane 27 Stycznia 2018 przez a-kuba
jach0o Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 No więc, wskazanie u mnie takie samo. Jednak z uwagi na tanie części mechanik peir mi wymienił zawór ciśnienia pompy wysokiego ciśnienia - używany był zacięty ale faceci od regeneracji common raili odblokowali go (zacięty bo długo leżał) jeszcze spróbuja wsadzić stary po regeneracji bo może znowu się popsuł. Też wszystko na pompę wskazywało - została w pełni zregenerowana i dalej trzęsie i latają obroty. Co ciekawe odpięcie tego regulatora na listwie powoduje umiarkowanie obrotów - ale podobno wynika to z tego że wtedy wtryski podają maksymalną dopuszczoną ilość i stąd miarowa praca - więc też kupiłem używkę tego regulatora i podłączenie jej też daje niemiarowość pracy (myślałbym że oba zepsute używka i oryginał ale ci od regeneracji mówią że działa sprawnie) - może jeszcze jeden poszukam bo ta część niedroga jest. Czy ktoś komu udało się naprawić takie objawy może się wypowiedziec?
a-kuba Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 49 minut temu, jach0o napisał: Też wszystko na pompę wskazywało - została w pełni zregenerowana i dalej trzęsie i latają obroty. Napisz kto i gdzie regeneruje takie pompy , bo przeczytałem cały temat i nie znalazłem kogoś kto robiłby to z dobrym skutkiem . Co konkretnie się w takiej pompie regeneruje i z jakiego materiału ?
jach0o Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Więc pompa jest rozbierana, czyszczona a następnie wszystkie elementy które noszą znamiona użycia wymieniane na nowe - pompy są paru podstawowych firm w tym wypadku Boscha chyba jeśli dobrze pamiętam. Zakład taki wykonuje następnie pełna diagnostykę takiej pompy wraz z analizą pomiarowa (dostałem "książkę" 15-stronicowa po regeneracji tego co było robione oraz informacje co ma jaki stopień zużycia przed i po. Nie jestem mechanikiem wiec po więcej informacji zadzwoń do któregoś z zakładów. Przykładowe linki w Toruniu: http://torun-w-kujawsko-pomorskie-16.wtryskiwacz.eu/kujawsko-pomorskie.html http://www.wtryskiwacze-torun.pl/Sprawdzenie-regeneracja-oraz-naprawa-pomp-Common-Rail-17.html Ja skorzystałem z: http://uklady-wtryskowe.com.pl/index.php?menu=kontakt
a-kuba Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Jak byś jeszcze napisał ile takie coś kosztuje.
jach0o Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 22 minuty temu, a-kuba napisał: Jak byś jeszcze napisał ile takie coś kosztuje. Za regeneracje listwy, zaworów, regulatorów i pompy oraz diagnostykę i pomiary tego wraz z wtryskami zapłaciłem 600 zł. Dają gwarancję na 12mc.
a-kuba Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 (edytowane) jachOo , jak dojdziesz ładu , napisz co było . Mam jeszcze pytanie do znawców tematu , panowie mogę kupić pompę 03l130755 lub 03l130755A , u mnie siedzi ta bez A , którą ewentualnie wybrać ? Jak możecie , doradźcie . Edytowane 27 Stycznia 2018 przez a-kuba
czarek76 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 W dniu 27.01.2018 o 13:43, a-kuba napisał: jachOo , jak dojdziesz ładu , napisz co było . Mam jeszcze pytanie do znawców tematu , panowie mogę kupić pompę 03l130755 lub 03l130755A , u mnie siedzi ta bez A , którą ewentualnie wybrać ? Jak możecie , doradźcie . szukaj od polifta np. 03l130755AC, zresztą na naklejce jest data produkcji i bierz jak najmłodszą.
xsebo1 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Przypadkiem natknąłem się na wychwalanie specyfiku Monzol 5c. Nie bardzo wierzę że dpf może wypalac się nie po 700, a po 1300 km i ochronę układu. Ma ktoś jakieś pewne info? Testy? I co z tymi pompami? Uzytkuje A6 c6 2.0 caha 2010r z przebiegiem 180tkmWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Dobry z rana..... Panowie, w którym roku silniki caha w a6 miały wyeliminowany problem wadliwej pompy? Mam A6 z 2010r i prawdopodobnie jest juz inna pompa, ale pewien nie jestem. Jak by ktoś to potwierdził, to będę spał spokojniej ;-)
Góral65 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Nie wiem jak w A6 , w A4 zmiana napędu pompy oleju była 09-2009
jach0o Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Nie wiem czy o tym samym piszemy - pompa wysokiego ciśnienia ? Swoją drogą ja robiłem tą regeneracje jednak powiedzieli mi że pompa nosi znamiona bardzo marginalnego zużycia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się