CiachoO84 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Witam klania mi sie wymiana zawieszenia i szukam czegos w miare przyzwoitego za rozsadna kase amorki przod tyl no i springi ale co to springow to bede chcial cos nizej zeby audi siadlo ze 3-4 cm... konkretnie poprosze o pomoc i napewno nie gwint auto robi dosc km.. a druga sprawa ze auto wjezdza na prom wiec nie moze byc zbyt nisko ---------- Post dopisany 29-05-2014 at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2014 at 17:34 ---------- nikt nic nie doradzi ??
CiachoO84 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 No witam. jesli chodzi o zawieszenie to nie wiem dokladnie ale moim zdaniem standard.. kola aktualnie 18 przod 225/40 tyl 245/35 i et 35 8J i chcial bym max 3 cm nizej go dac potem to juz problemy a jezdze dosc dlugie trasy no i jak ktos plynol promem to wie jakie tam sa podjazdy i zjazdy zeby na niego wjechac pozdro i dzieki za zainteresowanie:decayed: ---------- Post dopisany 30-05-2014 at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2014 at 22:51 ---------- ---------- Post dopisany at 08:20 ---------- Poprzedni post napisany at 08:19 ---------- tak to zawieszenie wyglada na 18 calach
vp-tdi Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 troche koparkowo wygląda ,to na 15 to już wogole by była koparka nie wiem jakie masz ale na 1e by juz w miare ok wygladalo.
CiachoO84 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 no jest wysoko nie da sie ukryc 15 to moje audi nie zobaczy zimowe kola sa 17 cali czyli mowisz 1eb ale musial bym szukac cos pod quattro a cos z nowych amorkow? i sprigni do tego?
kkam Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 zamontuj eibach pro kit + amorki blistein b6(ewentualnie mozna tansze np monroe reflex dla zawieszenia sport)
CiachoO84 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 witam dzieki dzieki za info wlasnie orientuje sie cenowo jak to wyglada:wink:pozdro
vp-tdi Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 ciacho wachacze ci nie leca na takich kolach?
CiachoO84 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 jak bylem na przegladzie to nie bylo problemow:) tylko ze jezdzilem na 17 -tkach ziomowych a tero mam 18 od 2 tygodni wiec Ci nie powiem :)ale ogolnie jestem zadowolony z 18 daja rade na trasie i nie ma az takiego spadku komfortu jak myslalem ze bedzie na 18 duzej roznicy nie ma anawet chyba zadnej miedzy 17 a 18 jak dla mnie ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:20 ---------- powiedz mi jeszcze o taki komplet amorkow chodzi ?? BILSTEIN AMORTYZATOR PRZÓD TYŁ A4 B6 + OS OD KPL (4227474103) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ---------- Post dopisany at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:28 ---------- oj juz widze ze to nie b6 to jakies z 2 klasy nizej :]
jacek70 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Zobacz we wlepce jaki masz zawias 1ba, 1be czy 1bv.
rufek84 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 witam trochę odbiegnę od tematu ale z tego co wiem to przy quattro szerokość opon odgrywa dość znaczącą role i według mnie wszystkie cztery koła powinny być w jednakowym rozmiarze a nie jak to ma miejsce u Ciebie a jeśli chodzi o zawieszkę to widziałem ciekawe zestawy to znaczy amory koni street i sprężyny eibach
CiachoO84 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 no jesli chodzi o opony to jest tolerancja do 1 % ale juz czytalem na ten temat i dowiadywalem sie conieco zanim kupilem takie kola :)a tu mala wypowiedz z audi klub polska tyle ze z kolami 17 cali Panowie nie popadajmy w paranoję. Zakładając, że kolega ma te opony w rozmiarze 17": 225/45/17 - średnica 634.3 mm 245/40/17 - średnica 627.8 mm różnica - 6,5 mm czyli 1% 225/45/17 - obwód 1992.71 mm 245/40/17 - obwód 1972.29 mm różnica - 20.42 mm czyli 1% Taka sama różnica wyjdzie jak między osiami będzie różnica w bieżniku 3 mm. ---------- Post dopisany 03-06-2014 at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2014 at 15:02 ---------- ok koledzy teraz pytanie co z tych dwoch opcji wybrac?? Zawieszenie sportowe - Zawieszenie Kompletne Vogtland - - Vogtland AUDI A4 01-08 QUATTRO ZAWIESZENIE KONI EIBACH (4251356183) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
CiachoO84 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 Marku ale czemu zadne ?? tzn co z cenami jest nie tak za drogo czy jakies gowno chce montowac??
Bluebird Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Ciacho084 oba zawieszenia, które przedstawiłeś wyżej są bardzo dobrej jakości i na pewno bezawaryjnie będą służyły Tobie wiele lata. Co do ceny to nie wiem czy masakra skoro zestaw np. VOGTLAND jest w detalu za prawie 2000zł - to że niektórzy sprzedawcy robią tak niskie ceny i zaczęli dokładać już do interesu to inna sprawa. Oba zestawy jak najbardziej godne są polecenia. Zarówno amortyzatory stosowane w zestawie KONI STR.T oraz w zestawie VOGTLAND cec**ją się dobrym wybieraniem nierówności, wysoką wydajnością i jakością przy zachowaniu odpowiedniego komfortu wymaganego podczas codziennej jazdy + sprężyny EIBACH i VOGTLAND, które są sprężynami progresywnymi (różne współczynniki sztywności sprężyny w początkowej oraz końcowej fazie ugięcia), dodatkowo sprężyny VOGTLAND wyprodukowane są ze stopu chromowo-krzemowego przez co są niezwykle odporne na rozciąganie oraz rdzę. P.S to że dla kogoś jest za drogo nie znaczy że dany produkt nie jest godny polecenia, dlatego filtruj wypowiedzi niektórych użytkowników:)
Snorky Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Zastanawia mnie inna kwestia... Mianowicie w obu ofertach podanych przez @CiachoO84 sprzedawcy podali wartość obniżenia (komplet KONI + EIBACH = 30mm; VOGTLAND = 35mm), ale nie podali względem jakiego zawieszenia, a te jak wiadomo były 3 (1BA, 1BE i 1BV). I tak: jeżeli jest to -30 \ -35 względem 1BA to wyjdzie ciut niżej niż 1BE \ 1BV, które siedzi o 20mm niżej niż 1BA jeżeli jest to -30 \ -35 względem 1BE \ 1BV to jeżeli ktoś miał 1BA to wóz siądzie o ok 50-55mm, a to już może kogoś niezadowalać (bo na przykład nie chciał aż tak bardzo zjechać w dół). Sam się zastanawiam jak ugryźć teraz kwestię obniżenia swojego "czworołapa", bo mam 1BA (OYM + OJK) i na 18" kółkach jest brzydko wyglądający prześwit pomiędzy oponą, a nadkolem (ok. 7-8cm; cztery palce pionowo wchodzą). Chętnie bym zjechał nieco w dół o jakieś 3-4cm, ale zaś nie chcę stracić zbytnio z komfortu jazdy i mieć totalnego betonu. Powiedzcie mi proszę, bo się jeszcze nie orientuję zbytnio w cenach części do A4 B6, czy cena w\w zestawów (komplet KONI + EIBACH i VOGTLAND) jest ceną w miarę normalną czy jest to jakaś promocja? Rozumiem też, że skoro oba zawieszenia są "sportowe" to będą raczej twarde, ale dzięki temu wóz będzie bardziej stabilny w zakrętach.
camillotychy Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Tak jak ktoś wyżej pisał amorki bilstein + eibach pro kit jeżeli nie chcesz zejść poniżej 3cm będą idealnym rozwiązniem Jak coś to mogę Ci podesłać foto jak moja siedziała na takim zestawieniu
Snorky Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 @camillotychy poproszę o taką fotkę Na chwilę obecną mój Czworołap stoi tak: Myślę, żeby zjechać głównie z przodem, bo tył stoi w miarę (wóz nie jest załadowany na zdjęciu).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się