r.kuderawiec Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Witam dzis w mojej audi zostało zmierzone ciśnienie na pompie ponieważ auto mi muli i jak przeciągam auto to lekko szarpie komp nic nie pokazuje wiec mechanik zmierzył ciśnienie paliwa i jest bardzo duże prawie 6 atmosfer czy to ma jakiś związek ogólnie mogło by się tak dziac jeżeli było by ciśnienie niskie a nie wysokie bynajmniej ja tak to rozumiem no ale jestem człowiekiem i mam prawo się mylic:grin: ---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 16:37 ---------- audi a4 b5 1.6
powaguspisz Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Dziwna sprawa, że zawyża ciśnienie. Nowa VDO ma 4 bary.
syczylyjczyk Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Witam.W jakim miejscu to było sprawdzane?
Robero321 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 No właśnie trochę dziwne że daje 6 jak nowa ma coś koło 4 coś chyba nie tak z pomiarem
r.kuderawiec Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 został odkręcony przewód przy listwie wtryskowej i przy tym przewodzie było mierzone Co do pomiaru na pewno był wykonany dobrze dlatego jestem sam zdziwiony Znajomemy sam się dziwi dlaczego takie duże ciśnienie ma ta pompka
syczylyjczyk Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam.Regulator ciśnienia się kłania.Pompa może dawać nawet20 atm.,odpowiedzialny za właściwe ciśnienie on ci to jest.
r.kuderawiec Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 No Tak kolego tylko ciśnienie było mierzone przed listwą i przed regulatorem Możesz podac jakies objawy uszkodzonego regulatora ciśnienia?
jihaad Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jaki to ma sens? Ważne jest ciśnienie w listwie. Pompa może sobie sobie dawać 5, 10 czy 15, a regulator ciśnienia ma to ustawić na ok. 3 i to należy sprawdzić ewentualnie. Objawy uszkodzonego regulatora są takie, że nie utrzymuje prawidłowego ciśnienia i jest ono zwykle za wysokie.
syczylyjczyk Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 WITAM.Co tu jeszcze można nie rozumieć?
r.kuderawiec Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jak można sprawdzic ten regulator skoro nie ma gdzie podpiąc manometru centralnie przy listwie? ja mierzyłem ciśnienie odkręcając przewód doprowadzający paliwo do listwy A nie przy listwie Zamiast się denerwowac to zawsze można na spokojnie wytłumaczyc
syczylyjczyk Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Witam.Ależ nikt się nie gniewa,to już właśnie sprawdziłeś masz wysokie ciśnienie i teraz należy wymienić tą część czyli regulator.
r.kuderawiec Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 ale wy mnie nie zrozumieliście ciśnienie było mierzone na przewodzie paliwowym ten przewód z pod maski idzie do pompki paliwa ciśnienie było mierzone na pompie paliwa a nie na listwie
syczylyjczyk Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam.No teraz zaczynam zgrzytać zębami,.Wcześniej napisałeś że na listwie,to proszę udać się do człowieka który ma o tym pojęcie,bo na razie to kolega nie wie co czyni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się