and016 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 sprawny wtrysk sterujący powinien pokazywać wartości w przedziale od 80 do 120 ohm -AUTODATA
demo1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Dzięki wiec ten pożyczony ma 50 Ohm, więc chyba wtedy uwalony ?! Ale co ? EUREKA, Dzięki koledze piotrsob1 zrobiłem czujnik w baku tak aby wskazywał na 430 Ohm i auto co zrobiło ? odpaliło od kopa i nawet nic nie zakopciło , oczywiście bak do fulla. Zobaczę jak będzie mniej. ale jak widać to wtrysk sterujący raczej powodem złego odpalania nie był. bo nawet odpiąłem od wtyczki i odpala tak samo czyli dobrze. Tylko dziwne że jak wtyczkę odpiąłem z pompy paliwa (odpowiedzialną właśnie za ten czujnik G210) to odpala równie dobrze. wiec nie wiem sam się naprawił samochód ? czy ten czujnik jest jeszcze jakoś powiązany z tą szeroką kostką odpowiedzialną za pracę pompy itd ?? muszę poszukać tego czujnika i w drogę !
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Czyli podłączyłeś opór 430 Ohm zamiast czujnika i odpalił ? Jeżeli tak , to nie kombinuj nic z wtryskiem sterującym , chyba że komp pokazuje jakiś problem z nim, a zacznij spokojnie szukać tego czujnika Jeździć możesz już teraz, tylko staraj się utrzymywać stan paliwa jak najbliżej pełnego. Dokłanie nie wiem jak u Ciebie wygląda sytuacja w zbiorniku, jeżeli jest pompa spiętrzająca, to w przypadku jej awari właśnie ten czujnik zabezpieczał pmpę VP44 przed zapowietrzeniem, teraz to zabezpieczenie nie działa
demo1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Tak jest opornik 430 Ohm, tylko dlaczego po odłączeniu wtyczki od niego też zapala już teraz dobrze ?? Niestety błąd G80 iglicy nadal pokazuje
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Trochę poedytowałem poprzedni wpis, co do tego że po jego odpięciu też odpala, to być może sterownik silnika pozwala na odpalenie przy przerwie w obwodzie czujnika, ale wtedy raczej powinien się zapisać błąd tego czujnika. Co do sterującego, to w takim układzie raczej jest padnięty elektrycznie, jak dokładnie wygląda opis błędu ?
demo1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 00542 Needle lift sensor (G80) 30-10 Open or Short to Plus - Intermittent
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Czyli w tłumaczeniu na nasz przerwany obwód, lub zwarcie z plusem To spróbuj zamiast wtrysku sterującego podłączyć do opornik 100 Ohm i bez uruchamiania silnika spróbój go wykasować , jak będzie powracał to masz gdzieś przerwę w obwodzie czujnika, albo zwarcie do plusa , a jak nie powróci przy podpiętym oporniku, to uwalony jest wtrysk sterujący lub kabelek idący do niego od wtyczki .
demo1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Wtrysk został dziś włożony nowy (inny) więc tutaj kabla wina raczej na pewno nie jest, wygląda jak nowy. ale spróbuje z tym opornikiem. Taki ma być ? Sklep AVT.pl ewentualnie podaj mi jakiegoś pewnego z alledro.
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Bardzo dobry I wcale nie musi być nowy, może być zdemontowany z jakiejś starej elektroniki ---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 23:39 ---------- Tabela kodowania wartości rezystorów
demo1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Jaki z tych kolorow to wlasnie 100 Ohmowy ??
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Cztery paski jak na rysunku:naughty: Jak mało czytelne to podaję kolory od lewej: brązowy czarny brązowy i złoty lub srebrny
demo1 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 ok dzięki, będę takiego szukał. ---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 00:51 ---------- Jednak moja radość nie trwała długo, dziś podchodzę do auta, i znów to samo auto kręci kręci i nic. co jest grane ??
Ra4al Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 A zostawiłeś czujnik wypełnienia komory pływakowej [g210] podpięty?? Sprawdź błędy, może się rezystor wypiął i znów widzi pustą komorę pływakową.
demo1 Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Tak nawet wypinałem i wkładałem ponownie, nic nie zmieniło, na kompie również błędów nie ma. ---------- Post dopisany at 13:21 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- Heh, Podłączyłem prostownik pdo akumulator i znów ożył, widocznie przez te kręcenia się rozładował, podłączyłem prostownik i od razu zaczął szybciej kręcić i od razu odpalił, myślałem że normalnie kręci ale nie, więc chyba to była teraz wina ako
mike333 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Wtrysk sterujacy do mojego (rzadkiego) silnika znajdę ?? mój silnik to AYM 155 KM.jesli bys potrzebowal pomocy to podam ci namiar do firmy co regeneruje te wtryski(czujnik w srodku wtrysku ktory podaje sygnal o momencie wtrysku) i daje rok gwarancji, robilem to rok temu w moim 2,5tdi , bo wbrew pozorom mało kto te czujniki we wtrysku regenruje . lepiej regenrowany z gwarancja niz uzywki ktore nie wiadomo w jakim sa stanie i ile wytrzymaja..
mike333 Opublikowano 16 Lipca 2014 Opublikowano 16 Lipca 2014 750zl z montazem i demontazem w boschu. oni tego jako bosch nie regenerują (mowie o samym czujniku) mozna troche z ceny zbic jesli sam sobie zdemontujesz ten wtryskiwacz i zamontujesz po regeneracji czujnika. mnie chodzi juz 11mc bez problemu. odradzam ci kupowac od handlarzy z alegro ,obdzwonilem chyba cala polske i oni najczesciej sami nie wiedzą co sprzedają i gwarancja 10dni albo 14dni albo miesiac co to za gwarancja , jak sie okaze nie sprawny to nikt za montaż nie zwraca ,a oni sami albo tego nie montują albo nawet nie mają zaufanych mechaników ktorzy by to dla nich zrobili.. Ile płaciłeś ?? Jaka cena ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się