arci89 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Tj w temacie, ktoś może zakładał taki rezystor i odczuł jakąś różnicę?
kiko79 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 słyszałem że chip w alt podnosi moc zaledwie o kilka koni...raczej wielkiej różnicy nie ma. Różnica nie współmierna z wydatkiem.
benyA4 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 tak jak pisze kiko79 jedyne co mozna wycisnac z ALT to olej
arci89 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 Jeśli chodzi o profesjonalną zmianę mapy to tutaj wyciskają z tego ALTa 17km +35Nm: ChipTuning Audi A4 2.0 20V - 130HP | AutoChip
rybus85 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Ale raz że daleko,a dwa za takie przyrosty chcą sporo siana...ale no niestety turbo nie ma więc dużo się nie wykrzesa ;/
Wandej Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Kolega z forum robi czipy do ALT. Zapewnia że 10KM wpada minimum:whistling: Jest gdzieś na forum temat z a3 w ktorym podnosił moc. Robi pomiar drogowy przed i po:wink:
rybus85 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Za ile robi? Podeślij jak możesz jakiś link ;-)
Wandej Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 http://a4-klub.pl/a3-s3-rs3-258/a3-agn-1-8-20v-317525/
Marc!n Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Z każdego motoru można wycisnąć coś więcej, fabryka nigdy nie wypuści auta wykorzystującego w 100% podzespoły. Taki mod w połączeniu np z poprawionym dolotem i wydechem i już nie wypada to tak całkiem słabo Jak ktoś ma parcie na każdego KM i Nm to czemu nie..
Wandej Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Z każdego motoru można wycisnąć coś więcej, fabryka nigdy nie wypuści auta wykorzystującego w 100% podzespoły. Taki mod w połączeniu np z poprawionym dolotem i wydechem i już nie wypada to tak całkiem słabo Jak ktoś ma parcie na każdego KM i Nm to czemu nie.. Po Częstochowie jeździ zmodzony golf 1.6:whistling:Ma grubo ponad serię
rybus85 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No trochę niedosyt jest, a hajsu na zmianę nie ma.Zresztą trochę zainwestowałem już i jeszcze trochę chcę zrobić i szkoda ALT-ka sprzedawać.Tym bardziej że mało oleju bierze :-) A jakby się udało trochę koni i niutków uzyskać to przyjemniej by się jeździło ;-) ---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:39 ---------- W sumie tak teraz myślę, to niedaleko mnie jest oddział ABT.Może podjadę zapytać ile taka przyjemność i czy jest sens wogóle :-P
Marc!n Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 wszystko kwestia grubości portfela.. dla mnie dobry N/A to co najmniej V6 lub VR6 ale co kto lubi. Mając jednak 1,5 tonowe B6 i ALT pod maską wolał bym pewnie dołożyć do koła niż na siłę zbliżyć się do serii 1.8T
jacek70 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 O ile coś wciśniesz to 10 koni których nawet nie zauważysz a zapłacisz za nie sporo kasy. Tak między nami 10 koni to daje naklejka z logiem firmy tuningowej.
rybus85 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 No niby tak, ale maluch miał trochę więcej niż te 10-15 KM(chyba 23 o ile się nie mylę) a ile frajdy te kilkanaście koni dawało hehe Ogólnie nie odpalam się, pytam jako ciekawostkę.
jarek39 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 ma w domu 3 audi alt, b7 1,8t 163km i a6 c5 2,8 193km.tak naprawde to miedzy 2,0 a 1,8t nie ma jakiejś wielkiej róznicy (tak jak w ksiązce piszą 1s. tylko szybszy do setki 1,8t.)nie ma co kombinowac chyba z jakimiś chipami.A6 2,8 to juz całkiem inna liga nie ma co porównywac do 2,0 i 1,8t.niestety tata ma galaxy 1,9 tdi 2004r po chipie okolo 150km i ponad 400Nm i ledwo co mu odjeżdżam A6 a A4 b6 2,0 i b7 1,8t nie mam startu.
MaciekW. Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Biorąc pod uwagę to, że ALT jest dość "delikatny" nic bym nie kombinował; tak jak piszą Koledzy wyżej wzrost mocy nie będzie jakiś spektakularny a umoczysz sporo kasy; ponadto ryzykując, że zacznie wciągać oliwę w sporych ilościach (piszesz, że teraz nie pije dużo oleju więc tak bym zostawił) ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ---------- tak jak pisze kiko79 jedyne co mozna wycisnac z ALT to olej Dobre
jacek70 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 ma w domu 3 audi alt, b7 1,8t 163km i a6 c5 2,8 193km.tak naprawde to miedzy 2,0 a 1,8t nie ma jakiejś wielkiej róznicy (tak jak w ksiązce piszą 1s. tylko szybszy do setki 1,8t.)nie ma co kombinowac chyba z jakimiś chipami.A6 2,8 to juz całkiem inna liga nie ma co porównywac do 2,0 i 1,8t.niestety tata ma galaxy 1,9 tdi 2004r po chipie okolo 150km i ponad 400Nm i ledwo co mu odjeżdżam A6 a A4 b6 2,0 i b7 1,8t nie mam startu. Może to 1,8t jakieś zajechane i dlatego kiepsko chodzi.
Dajmon Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Również bym nic nie modził. Ja cieszę się z tego co mam, a uważam że coś mam. Szkoda, że mnie nie stać na nową taką gablotę tylko na ponad 10-cio letnią. Ciesz się z jazdy. Jak chcesz coś więcej, to sprzedaj i kup coś innego, nie koniecznie Audi. Dołóż więc drugie tyle i kup coś świeższego, np. z 2010r. Tam na pewno wszelkie problemy z silnikami (z olejem) są już opanowane. Będziesz wówczas mógł wyciskać znacznie efektywniejsze moce.
rybus85 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Tak tylko dyskusja trwa ;p Na pewno następne będzie mocniejsze.No i brachol też ma 1.8T 150KM w B5 kombi i nie widzę jakiejś kolosalnej różnicy...
kiko79 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 a ja byłem dzisiaj w ASO VW i usłyszałem tam to co mnie trochę zaskoczyło. Otóż panowie powiedzieli że patrząc całościowo to silnik ALT jest jedną z najbardziej udanych jednostek. Oczywiście podyskutowaliśmy trochę o nieudanym odpowietrzeniu skrzyni korbowej i "chyba" związanym z tym poborem oleju, ale jak powiedzieli nie tylko OOOO ma wadliwe systemy odpowietrzenia. Więc chyba AŻ TAK ŹLE to nie jest. ---------- Post dopisany at 13:33 ---------- Poprzedni post napisany at 13:30 ---------- Również bym nic nie modził. Ja cieszę się z tego co mam, a uważam że coś mam. Szkoda, że mnie nie stać na nową taką gablotę tylko na ponad 10-cio letnią.Ciesz się z jazdy. Jak chcesz coś więcej, to sprzedaj i kup coś innego, nie koniecznie Audi. Dołóż więc drugie tyle i kup coś świeższego, np. z 2010r. Tam na pewno wszelkie problemy z silnikami (z olejem) są już opanowane. Będziesz wówczas mógł wyciskać znacznie efektywniejsze moce. ja też wolałbym może mieć coś świeższego...ale w sumie to ponad 10-letnie auto wcale źle nie wygląda i nie rdzewieje (przynajmniej ja rdzy do tej pory nie znalazłem). A jeżeli jest w miarę bezawaryjny to czego chcieć więcej... ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- jak się jeszcze nawoskuje lakier i wypucuje w środku to można śmiało powiedzieć że starzeje się całkiem nieźle...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się