StrusLbn Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Ja mam ten sam problem. Kiedy na rozgrzanym silniku delikatnie dodaje gazu w przedziale ok 2000 obrotów jest taki sam dźwięk. Na początku nie słyszałem tego bo hałasował mi napinacz paska wieloklinowego i szarpał mi na wysokich obrotach. Mechanik doradził mi zmianę napinacza na drugi. Kupiłem ori używkę i pojawił się ten dźwięk. Stwierdził że nie wie o co kaman. Pojechałem do drugiego mechanika i okazało się ze sitko w uszczelce było zapchane silikonem na który pierwszy mechanik go założył. Silnik został rozebrany i okazało się że było niskie ciśnienie oleju. Przez jakiś czas wszystko było super jednak po tygodniu dźwięk wrócił, na postoju kiedy dodał gazu napinacz zaczyna hałasować i to Twoje "wzzzmm" też jest. Spróbuje założyć mój stary napinacz i nowy łańcuszek, może to pomoże. A dźwięk Kolego jest na pewno z napinacza, bez dwóch zdań. Jeżeli masz nowe części sprawdź może ciśnienie oleju u siebie.
Wielki Dao Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Sitko było przeczyszczone i wlany nowy olej. Fakt, nie było sprawdzane ciśnienie oleju. Napinacz i łańcuch nowe. Nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia obecnie, musiał bym poszukać innego warsztatu, z tym też ciężko kończąc pracę o 16:30 a wszystko inne do 17.
majster151 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 To brzmi jakby sie katalizator obluzowal. Fazy rorzadu nie sa zmieniane na postoju poniewaz nie ma zadnego obciazenia. Jak podniesiesz auto i wlaczysz bieg to tez nie bedzie obciazenia....
StrusLbn Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ja sprawdzałem u siebie na postoju, na zaciągniętym hamulcu ręcznym i dodatkowo na belkach podstawionych pod koła dla większego bezpieczeństwa. Oczywiście nie można sprawdzać za długo bo dwu masy szkoda.
Wielki Dao Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Nawet nie ma gdzie sprawdzić ciśnienia oleju, nikt nie ma przyrządu... objechałem pół miasta i nic _-_, pytam pakola czy mogą sprawdzić mi ciśnienie oleju typ do mnie: a po co? Nie da się sprawdzić, da się na desce(?), nie mamy przyrządu zapytaj polaka tego tam... idę do typa a typ do mnie że jak by coś z ciśnieniem to by było widać, słychać itp... no masakra w tej anglii, denerwuje mnie ten dźwięk coraz bardziej, co więcej przez to wszystko zaczyna mnie denerwować. Taki jest urok 1.8t, nigdy nie wiesz kiedy coś się zepsuje i dokładnie co się zepsuło... w ten weekend pojadę na podnośnik i będę próbował znaleźć przyczynę, do tego gdy upalam samochód (nie oszczędzam paliwa i nie żałuję depnąć), czuję olej w kabinie. Ale nie poddam się, będę walczył. ---------- Post dopisany 12-06-2014 at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 18:21 ---------- Powie mi ktoś gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju? Za chwilę jadę do mechanika samemu sprawdzić tylko problem w tym że nie wiem gdzie mam to podłączyć. Wysłane z mojego SM-N9005
radko123 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 wkręcony w podstawę filtra oleju (tuż nad filtrem).
Wielki Dao Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Byłem u mechanika, nie mogliśmy sprawdzić ciśnienia ponieważ wszystko było gorące... usłyszał dźwięk i powiedzial: ,,a to nie jest osłona tłumika?" Czyli coś w tym musi być, będzie trzeba to sprawdzić.
barb123 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Wypnij wtyczkę z napinacza i się przejedz. Check engine od razu nie wyskoczy.
Wielki Dao Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2014 Nic się nie uszkodzi jak odłącze napinacz i się przejadę? Wysłane z mojego SM-N9005
Wielki Dao Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Odłączyłem, zrobiłem 10km, zero nawet drobnego szelestu, podłączyłem spowrotem i... znowu ten dźwięk, jaka może być przyczyna teraz? Napinacz z łańcuchem?(ostatnio wymieniane na nowe), ciśnienie oleju? (W poniedziałek jadę spraedzić), pompa oleju? Wykluczam sitko smoka ponieważ było czyszczone. Wysłane z mojego SM-N9005
soul87 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 napinacz chiński ? lub pompa oleju - niskie cisnienie masz swoj stary napinacz? moze sie okazac lepszy niz ten nowy chinol...
Wielki Dao Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 Napinacz chinol, mam stary napinacz, ale najpierw sprawdzę ciśnienie. Za godzinę jadę w trasę 200 km i zobaczę czy zaśeieci się komtrolka oil min. Wysłane z mojego SM-N9005
soul87 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 oil min to sie swieci jak masz malo oleju... jak jest niskie cisnienie to sie swieci olejarka bez napisow chyba..
undek Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Miałem coś bardzo podobnego u siebie, winowajcą była osłona półosi prawej przy skrzyni. Jest wykonana z aluminium i u mnie pękła do połowy przez co wpadała w wibracje przy wyższych obrotach. Dźwięk faktycznie nie do zniesienia i przynajmniej u mnie dokładnie w okolicy 2.5 tyś obrotów. Osłonka zespawana i cisza. Sprawdź kolego to, mam nadzieje, że pomoże. Wygląda to tak: AUDI A4 1.8T OSŁONA PÓŁOSI (4240803326) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
barb123 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Czytałeś temat? Jak napinacz wypięty to nie klekocze.
Wielki Dao Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 Jadę za chwilę sprawdzić ciśnienie oleju. Czy jest sens sprawdzania ciśnienia na zimnym skoro dźwięk słychać na rozgrzanym? Jakie powinny być wartości?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się