Jay_Z Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam. Chciałbym zasięgnąć informacji odnośnie podniesienia mocy w 90-konnym silniku o symbolu AHH. Wiem że jest wyposażony w wydajną pompę która daje duże możliwości. Czy samymi wtryskami z AFNa bez programu można osiągnąć jakiś znaczny przyrost? Wiem że AHU całkiem przyzwoicie jeździło na wtryskach ze 110.
pawel121 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/index24.html#post4266068 Jest całe forum wiedzy a Tobie się nie chce ruszyć d*py i poszukać
Jay_Z Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ty gościu jak masz problem to sie nie udzielaj. Zadałem konkretne pytanie
pawel121 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Nie mam żadnego problemu, jest temat na 24 strony o tuningu tdi i jeszcze milion innych, szkoda ładować wtrysków ze 110 jak pompa ma duży potencjał ponieważ w tym momencie to wtryski są ograniczeniem. Bez programu będzie przyrost ale nie tak duży, ja np. po wymianie wtrysków tyle, że na 216 z 90 wyszło 125 bez programu i 145 po programie.
Jay_Z Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dlatego pisze żeby się wypowiedzieli ludzie którzy maja konkretnie AHH jakie mieli przyrosty mocy. Wiem że jest dużo tematów na forum bo już kilka lat tu siedze i dawno to czytałem.
spanky Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Witam.Czy samymi wtryskami z AFNa bez programu można osiągnąć jakiś znaczny przyrost? . okolice 130 PS i 290 Nm po samej zmianie wtryskow bez ruszania softu ....
Jay_Z Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dzięki kolego. A dawki paliwa jakie ustawić? 3,2 - 3,4 będzie dobrze?
ciahciah Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 na czipie standardowo ustawiasz np. 3,0mg i nie powinien dymić więcej niż przeciętne tdi, na serii w zależności na jakie wtryski trafisz może zajść potrzeba ustawić 5,0mg żeby go nie zalewało, na czipie tuner dopasuje program do wydajności układu wtryskowego i nie będzie potrzeby ustawić dawek na poziomie 5,0 czy 7,0mg, tylko 3,0mg, pomyśl też o turbo np.awx by potencjał nie marnował się nadaremnie
Pab_lo Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Dołącze się do tematu. Też mam silnik AHH i ciekawi mnie do jakich parametrów Nm i Ps wytrzyma oryginalne sprzegło /dwumas ? czy jak mam już program i wrzucę sobie ASV/ AFN to pojeżdżę na oryginalnym osprzęcie czy będe musiał się szykować na wymianę. Na razie zrobiłem prawie 40 tys na programie i jest ok nic się nie dzieje. Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez Pab_lo
ciahciah Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 to zalęży z której hamowni jest pomiar:) program+wtryski 205=nie ma obaw o układ napędowy
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 wszystko zalezy od kondycji sprzęgła, nowy sachs z AFNa wytrzymał u mnie 70tys i 355nm, gdzie seria ma ~250nm. ... noi jakości softu jaki tam siądzie
lapek85 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 w linku masz temat mojej byłej b5tki z silnikiem ahh http://a4-klub.pl/index.php?/topic/44703-b5-ahh-zloty-klekocik-ahh-178km-i-375nm-nowe-mody/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się