.:campino:. Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 stop świeci . Czyli tylko Vag .
RAFLIK A4 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a tak a propos logów nie wiem czy tu mogę ale może mi ktoś wyjaśnić co znaczą poszczególne pozycje 1 ,2 ,3 ,4 5, ... w grupie 000?? wiem ze pozycja 2 to kąty wtrysku jak się nie mylę a pozostałe?
Sztomel Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a więc tak : 1 - obroty silnika 2 - kąt początku wtrysku 3 - położenie pedału przyspieszenia 4 - dawka wtryskiwanego paliwa 5 - ciśnienie w kolektorze ssącym (bez znaczenia dla diagnozowania grupy 000 w silnikach na pompie wtrsykowej) 6 - ciśnienie atmosferyczne (bez znaczenia dla diagnozowania grupy 000 w silnikach na pompie wtryskowej) 7 - temperatura płynu chłodzącego 8 - temperatura w kolektorze ssącym 9 - temperatura paliwa 10 - masa powietrza (ta wartość obowiązuje tylko przy włączonej recyrkulacji spalin, recyrkulacja zostaje wyłączona po około 2 minutach, w razie potrzeby ponownego pomiaru należy zwiększyć obroty silnika lub ponownie go uruchomić).
RAFLIK A4 Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 DZIĘKI CI WIELKIE !!! pozdrawiam [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2009, 06:42_________________________________________________Witam ponownie problem rozwiązany okazało się ze przyczyna migania kontrolki świec żarowych było dodatkowe zabezpieczenie przed odpaleniem samochodu! zabezpieczenie to zostało usunięte i problemu już nie ma!
komar11 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 hej, ja mam ten sam problem, kontrolka mrugnie po włączeniu zapłonu i zaraz gaśnie a po chwili znów mruga i już tak zostaje.??????
RAFLIK A4 Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 dadam ze zabezpieczenie było zwiazane z immo!! i tylko przez to miga mi kontrolka swieczek!! teraz tez tak sie czasem jeszcze dzieje ale jak vaga podepne to tylko bład zwiazany z immo jest! kasuje go i kontrolka juz nie miga!!
andegrand Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 mi po zapaleniu silnika mruga kontolka od swiec jaka jest tego przyczyna ????
bebul Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 podlaczam sie do tematu, u mnie wogole nie swieci kontrolka od swiec zarowych nie wiem czemu bo niedawno z ciekawosci sprawdzalem czy wogole jest w tym miejscu zarowka czy zaslepka, byla zarowka, sprawna i du.a, nie swieci... ale why ??
paput Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 wie ktoś czy da się kupić nową cewkę od imo? mam już go dosyć najchętniej bym go wywalił :evil:
therio Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 witam u mnie pod odpaleniu ta lampka od swiec zarowych gasnie na 3-4 sekundy a nastepnie zapala sie i mryga podczas jazdy??? moze ktos wie jak to naprawic, bo ubytku mocy nie ma wszystko oki, tylko wkurza mnie te mruganie szczegolnie w nocy ??
paput Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 witam u mnie pod odpaleniu ta lampka od swiec zarowych gasnie na 3-4 sekundy a nastepnie zapala sie i mryga podczas jazdy??? moze ktos wie jak to naprawic, bo ubytku mocy nie ma wszystko oki, tylko wkurza mnie te mruganie szczegolnie w nocy ?? spróbuj włożyć inny przekaźnik świec żarowych ja mam 2 dobre
therio Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 a gdzie ten przekaznik sie miesci tam gdzie bezpieczniki????
paput Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 a gdzie ten przekaznik sie miesci tam gdzie bezpieczniki???? Tak pod kierownicą trzeba odkręcić pokrywę i jest tam niebieski przekaźnik bodajźe o numerze 202 ale może być inny numer.
Sztomel Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 zostawcie w spokoju przekaźnik od świec żarowych, on nie ma z tym mruganiem kontrolki nic wspólnego, trzeba odczytać Vagiem błąd zapisany w sterowniku silnika, który jest właśnie sygnalizowany mruganiem tej kontrolki, można też sprawdzić podczas tych objawów czy światła stop działają prawidłowo - jeśli nie to naprawić albo wymienić włącznik świateł stop przy pedale hamulca i jeśli to było przyczyną to kontrolka przestanie mrugać. Jeśli kontrolka wcale się nie zapala a mimo to silnik się uruchamia i pracuje normalnie to usterka jest w zasilaniu tej kontrolki - Vag powinien wskazać błąd związany z kontrolką K29 - wtedy trzeba sprawdzić instalację począwszy od pinów przy ECU po sam licznik.
paput Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 zostawcie w spokoju przekaźnik od świec żarowych, on nie ma z tym mruganiem kontrolki nic wspólnego, trzeba odczytać Vagiem błąd zapisany w sterowniku silnika, który jest właśnie sygnalizowany mruganiem tej kontrolki, można też sprawdzić podczas tych objawów czy światła stop działają prawidłowo - jeśli nie to naprawić albo wymienić włącznik świateł stop przy pedale hamulca i jeśli to było przyczyną to kontrolka przestanie mrugać. Jeśli kontrolka wcale się nie zapala a mimo to silnik się uruchamia i pracuje normalnie to usterka jest w zasilaniu tej kontrolki - Vag powinien wskazać błąd związany z kontrolką K29 - wtedy trzeba sprawdzić instalację począwszy od pinów przy ECU po sam licznik. A co mają światła stopu do kontrolki świec żarowych?
steve69 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 A co mają światła stopu do kontrolki świec żarowych? Kontrolka świec żarowych jest "uniwersalna", tzn. sygnalizuje nie tylko pracę świec, ale też inne "przypadłości". Jeżeli lampka kontrolna rozgrzewania świec miga podczas jazdy, w sterowniku silnika wystąpiła usterka. Trzeba to sprawdzić podpinając VAG. -- Pozdrawiam. Sławek
paput Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 ale mi się zapala przy odpalaniu i przekaźnik pyka jak karabin choć jest nowy
Sztomel Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 A co mają światła stopu do kontrolki świec żarowych? jak trochę poczytasz na temat diagnozowania usterek sygnalizowanych przez sterownik silnika to zrozumiesz - kwestia czasu albo Twojej wnikliwości
paput Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 A co mają światła stopu do kontrolki świec żarowych? jak trochę poczytasz na temat diagnozowania usterek sygnalizowanych przez sterownik silnika to zrozumiesz - kwestia czasu albo Twojej wnikliwości A możesz mi powiedzieć dlaczego np przekaźnik po dłuższym postoju napiernicza jak z karabinu chociaż wymieniłem go na nowy? Może być to wina padniętego aku lub źle podłączonych świec?
Sztomel Opublikowano 16 Marca 2010 Opublikowano 16 Marca 2010 jeśli przekaźnik ciągle cyka a jest nowy (więc go wykluczasz) to wina leży z całą pewnością w uszkodzonym przewodzie elektrycznym gdyż gubi co chwilę przewodność i te przerwy w zasilaniu powodują ciągłe załączanie się i wyłączanie przekaźnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się