Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Drgania, skrzyna b. ręczna 5 2002r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam a4 avant 2002 silnik awx , auto przywiezione z zagranicy, właścicielowi podobno uszkodziło sie w trakcie jazdy łozysko przy skrzyni i to spowodowalo uszkodzenie sprzęgla , mechanik wymienił mi sprzęgło na nowe Luka, ale przy gwałtownym przyspieszaniu na trasie (na 4 i 5 biegu)czulem na poczatkuprzyspieszania gdy mocno wcisnąlem gaz przy 1800 obr drgania ktore ustępowały po chwili, wymieniłem koło dwumasowe na nowe Sachsa, - drgania dużo mniejsze( tylko na 5 biegu. Mechanik twierdzi , ze jeszcze poduszka pod skrzynią jest uszkodzona i to jest przyczyną, Szukam używanej poduszki, ale od kilku dni pojawiły sie inne drgania zwłaszcza przy skręconych kołach i długotrwałe na niskich obrotach głone w czasie jazdy przy wyższych obrotach mają większą częstotliwość (wyższy dżwiek), mechanik twierdzi ze to pewnie rolki od paska alternatora , ale ja do końca otym nie jestem przekonany, A co otym wy myślicie?

Ponadto pali mi sie kontrolka poduszek powietrznych , bład na poduszce siedzenia kierowcy, po skasowaniu i przejechniu kilkunastu kilometrów jak zostawie samochod to jak rano odpalam to znowu jest zapalona i to ten sam blad , Gdzie morobem?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Powodów drgań może być wiele, to kółko alternatora raczej aż takich nie powoduje, zresztą jakbyś spojrzał pod maskę, to byłoby widać jak poszarpuje paskiem ze względu na zapieczone sprzęgiełko wbudowane w to kółko, uszkodzone przyhamowuje luźną pracę silnika na wolnych. Należałoby sprawdzić wieszaki wydechu, siatkę za turbinką, poduszki pod skrzynią i silnikiem, zdiagnozować VAG'iem czy któryś wtrysk nie leje, wtedy silnik potrafi się telepotać i pracować nierówno.

Co do poduszki w fotelu, to sprawdź połączenie pod nim. Być może jest luźnie lub ośniedziałe i na zimno wyrzuca błąd. Przeczyść, zepnij dobrze i poobserwuj czy jest lepiej.

Oczywiście te operacje przy wyłączonym zapłonie.

Opublikowano
to kółko alternatora raczej aż takich nie powoduje, zresztą jakbyś spojrzał pod maskę, to byłoby widać jak poszarpuje paskiem ze względu na zapieczone sprzęgiełko wbudowane w to kółko, uszkodzone przyhamowuje luźną pracę silnika na wolnych.

Mam właśnie problem z tym kółkiem pasowym, więc to co pisze Sprinter to racja. To jest coś innego gress. Kołko jest cholerne zresztą, bo kosztuje nie mało...

Opublikowano

powiem ci co jest. jezeli trzesie przy przyśpieszaniu pomiędzy 1800 a 2200 obrotów to masz walnięte pompowtryski, ja miałem taki sam objaw wymieniłem ko0mplet i drgania ustały.

także przykro mi ale raczej jedz sprawdz sobie pod komputerem w ASO pompowtryski, kosztowna zabawa

pozdrawiam

Opublikowano

Witam gress! Poszukał bym też winny za drgania w skrzyni biegów. Ostanio jak szukałem przyczyny stuków w skrzynce, to mechanik się zapytał, czy nie mam jeszcze charakterystycznych drgań, coś podobnych do tych o których ty piszesz. Skora padło sprzegło i to może łożyska w skrzynce do stały popalić???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...