GPRally Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Witam, Mam pytanie: zauważyłem ostatnio, że ubywa płynu chłodniczego. Wyciek jest gdzieś z tyłu silnika - mokra jest skrzynia z góry. Czy jest prawdopodobieństwo, że to króciec? Czy coś innego. Co to za element - zaznaczony na czerwono na zdjęciu? (od spodu jest cały mokry z płynu). Dzięki za odp. ---------- Post dopisany at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany at 13:16 ---------- Jeszcze znalazłem jedno zdjęcia - głowica z tyłu. Obok króćca - jest element na trzech śrubach (zaznaczone na zdjęciu). Co to za element jest tam przykręcony? Wydaje mi się, że to tam cieknie, chyba, że spod króćca i ścieka przy tym elemencie? I jeszcze pytanie - wymiana samego króćca jest bardzo uciążliwa? Czy pomimo trudnego dostępu da się to jakoś w miarę zrobić szybko i sprawnie? Pozdrawiam Grzesiek ---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 17:14 ---------- Zdjęcie z tyłu głowicy
szakal222 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Pewnie krociec poszedl .taka przypadlosc naszych audiczek .wymiana znosna ale w miare latwo .zrobisz sam Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
KubaMpakiet Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 waz suchy? u mnie byl walniety oring ktory siedzial w wezu
GPRally Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2014 waz suchy? u mnie byl walniety oring ktory siedzial w wezu Waz suchy wlasnie. Gdzieś jest przeciek chyba na oringu albo sam króciec może pękł ze starości. No nic trzeba będzie się jakos uporać. Aaaa i jeszcze jedno - w ASO mi powiedzieli, że króciec nie występuje jako tako sam i że jest w komplecie z dolnym wężem chłodnicy......za384zł brutto!!!!! ????? A z tego co poczytałem po necie można taki króciec sam kupić osobno.... dziwne? Chyba, że osobno sam króciec tylko jako zamiennik?
szakal222 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Tak ja mam zamienik .niewielkie pieniadze kosztuje Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
KubaMpakiet Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Jak szukalem niedawno zamiennik meyle kosztowal ok 45 zl
szakal222 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Meyle to gowno za wygorowana cene .mialem termostat tej firmy i po 2 miesiacach szlak go trafil 350 zl w bloto Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
KubaMpakiet Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Krociec bedzie dobry z meyle nr oryginalu AUDI 06B 121 132 E numer meyle 1002260012 cena 35 zeta KRÓCIEC WODY AUDI A4 B6 1.8T "00- PROMOCJA ! zobacz czy to taki sam bo teraz pewien nie jestem pozdrawiam
GPRally Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 OK dzięki, będę coś szukał. A ten element obok przykręcany na 3 śruby to co to jest? Pozdrawiam Grzesiek
walodzka Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 u sienki w białymstoku chyba 60zł płaciłem za sam krociec on nawet ie pekł a jego przylgnia do głowicy uległa zdeformowaniu
edekxp Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 A ten element obok przykręcany na 3 śruby to co to jest? Zawór kombinowany podłączony do pompy sai, coś podobne do egr-u On fizycznie nie jest połączony z płynem więc na pewno z niego nic nie cieknie
GPRally Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 A ten element obok przykręcany na 3 śruby to co to jest? Zawór kombinowany podłączony do pompy sai, coś podobne do egr-u On fizycznie nie jest połączony z płynem więc na pewno z niego nic nie cieknie http://img05.allegroimg.pl/photos/oryginal/43/56/38/46/4356384603 OK. Dzięki bardzo. Króciec zamówiony - 60zł brutto oryginał udało się znaleźć.
elmo814 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 uzyj tam silkonu do wysokich temp, i zapomnisz o temacie całkowiecie
GPRally Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 uzyj tam silkonu do wysokich temp, i zapomnisz o temacie całkowiecie Zapomniałem napisać. Króciec zmieniony. Problem ubytków płynu rozwiązany. Generalnie sam króciec wyglądał nie tak źle, ale miał lekkie wżery i mikropęknięcia przy oringu i tam była nieszczelność.
Fenrir Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 U mnie mechanik wymieniał ten króciec z 3 dni temu. Sam króciec 15zł kosztował ale jakość pewnie bez szału.
zioleks Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 A ja wymieniałem sam na ori z ASO i po założeniu ciekło jeszcze bardziej niż przed... Wyjąłem spowrotem i podszlifowałem te uchwyty z tulejkami, żeby bardziej środek dociskało z oringiem ( w golfie mk 2 miałem to samo z obudową termostatu). Po tym zabiegu dopiero jest ok. Roboty jest można powiedzieć niewiele, ale dojście masakra!!! Leżałem na silniku kilka godzin w sumie zastanawiając się jak podejść z kluczami... Ogólnie nie polecam, ale satysfakcja jest
roger18sx Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 U mnie rok temu sie tam rozciekło kupiłem kruciec nowy za 30 zł wymieniłem i przez rok było ok.Po roku powstało w nim pęknięcie przy wyjściu na nagrzewnice. Skonczylo się na założeniu starego oryginalnego krućca z nowym oringiem plus pasta reinzosil i jest ok.
awisnia Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 W moim przypadku winny był dokładnie ten element (króciec wody), o który kolega pytał na początku: Ubytki w płynie chłodniczym były niewielkie, ale jednak. Z boku silnika, patrząc od strony pasażera zaraz przy przegrodzie wyraźnie widać było piękne wykwity pod tym króćcem A jeśli chodzi o wymianę, to nie znajduje innych słów niż JA PIER...!! Kilka godzin na silniku, szarpanie się z każdym durnym wężykiem (wszystko przez lata przyklejone), na którym są te jednorazowe beznadziejne obejmy, a potem wszystko i tak bez jakiegoś lepszego widoku. Lubię pogrzebać przy aucie, ale gdybym wiedział jak to będzie wyglądać, to bym dał do mechanika i oszczędził nerwy Sama część na allegro 35 zł, ale roboty w 3 d... Tutaj macie gościa, który nagrał całą wymianę, chociaż filmiki wkurzające bo typ smarka i momentami nie wiadomo co pokazuje: https://www.youtube.com/watch?v=JiJ9ldDeShE. To czego nie pokazał, to że trzeba odkręcić jeszcze tą osłonę, bo jakieś rurki są mocowane na tych samych śrubach, co ten trójnik i trzeba zrobić luz żeby to zdjąć przed okręceniem trójnika Aha no i nie wiem po co demontował listwę wtrysku paliwa, nic to nie daje, więc proponuję olać.
Tiger_Mielec Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 (edytowane) Awusnia jak do cho...jest przykrecony ten krucic ? Bo odkrecilem dwie nakretki ale do tych samych pinów są przyczepione jakieś rurki . :-( i dopiero pod nimi w nakrętki trójnik . Jak je odłączyć bo tam niiiic nie widać Edytowane 24 Września 2016 przez Tiger_Mielec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się